خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » بهترین نرم افزار های ساخت شماره مجازی تلگرام (آپدیت 2020)

تلگرام یکی از پر کاربرد ترین پیام رسان ها می باشد. همانطور که شما می دانید برای برای ثبت نام در یک برنامه و ورود به ان مانند تلگرام حتما باید ابتدا شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد فعال سازی برنامه به گوشی شما پیامک شود. اما امروزه برخی از کاربران به دلایل امنیتی علاقه ای به وارد کردن شماره همراه خود در پیام رسان ها نمی باشند به همین دلیل ساخت شماره مجازی تلگرام بسیار مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم شما را با دلایل استفاده از شماره های مجازی و آموزش ساخت شماره های مجازی تلگرام آشنا کنیم.

شماره مجازی تلگرام چیست؟ روش های ساخت شماره مجازی

شماره مجازی تلگرام در واقع یک شماره تلفن است که بر پایه خط تلفن نیست و همانند سیم کارت و شماره واقعی شما عمل کرده و از ان برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می شود. شماره مجازی برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزارهایی می توانید از خدمات این شماره استفاده کنید.

معمولا این نرم افزار ها تحت وب بوده و یا همانند پیام رسان ها عمل می کنند به همین دلیل برای استفاده از خدمات آن و ساخت شماره های مجازی تلگرامی به اتصال اینترنت نیاز دارید. این برنامه ها یا وب سایت ها شماره های رایگانی را در اختیار افراد قرار می دهند که معمولا موقت هستند و برای ثبت آن شماره یا تمدید آن باید هزینه ای پرداخت کنید. هزینه برقراری تماس یا استفاده از خدمات این شماره های مجازی از هزینه های اپراتور های شماره واقعی کمتر و به صرفه تر است و شما با ساخت شماره مجازی تلگرام می توانید تا حدودی اطلاعات شخصی خود را مخفی نگه دارید.

اموزش ساخت شماره مجازی تلگرام

دلایل استفاده از شماره های مجازی تلگرام

حریم خصوصی و امنیت: شما می دانید که برای وارد شدن به یک برنامه نیاز است که شماره همراه خود را وارد کنید تا احراز هویت انجام شود و بتوانید با آن برنامه کار کنید. تلگرام نیز جز همین برنامه هاست که فقط با شماره موبایل کار می کند و برای ورود به آن حتما باید دارای یک شماره مبایل باشید. اما برخی از افراد دوست ندارند که شماره خودشان را بگذارند. در این صورت می توانند از شماره مجازی های مخصوص تلگرام استفاده کنند و برای خودشان یک اکانت بسازند که شماره اش برای آنها نیست.

ایجاد چندین اکانت: گاهی ممکن است برای یک نرم افزار مانند تلگرام شما نیاز به چندین اکانت داشته باشید ولی فقط یک شماره موبایل داشته باشید. طبیعتا با یک شماره موبایل نمی توان چندین اکانت است. در اینجا شماره های مجازی به داد شما می رسند و شما می توانید چندین اکانت دیگر درست کنید و از آنها نیز استفاده کنید.

استفاده در چندین برنامه: شاید شما بخواهید چندین برنامه نصب کنید که هر کدام برای ورود نیاز به شماره موبایل دارند. به جای اینجا در همه انها ثبت نام کنید و نگران پیام های گاه و بی گاهی باشید که برایتان ارسال می کنند. می توانید خیلی راحت از یک برنامه استفاده کنید و با یک شماره مجازی در هر برنامه ای که خواستید ثبت نام کنید.

گول زدن افراد: اگر شما به فردی پیام دهید معمولا می فهمد که شما ایرانی هستید. ولی مثلا می تواند با یک شماره مجازی رفق هایتان را سرکار بگذارید و بگوید که من یک نفر از فلان کشور هستم و اینم شماره من است. این کار بیشتر جنبه فان دارد.

پیشنهاد می شود مطلب “چگونه در تلگرام عکس پروفایل‌مان را از دیگران مخفی کنیم؟” را بخوانید

روش های ساخت شماره مجازی تلگرام:

برای ساخت شماره مجازی روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید شماره مجازی بخرید با یک قیمت بسیار ناچیز که ویژگی های خودش را دارد. همچنین می توانید از سایت های شماره مجازی استفاده کنید که متاسفانه دیگر خدمات خوبی ارائه نمی دهند و پیدا کردن این سایت ها بسیار سخت است. در آخر نیز می توانید از اپ های اندروید استفاده کنید و با آنها شماره مجازی بسازید. در این ما می خواهیم روش سوم را برسی کنیم و چندین اپ برای ساخت شماره مجازی تلگرام به شما معرفی کنیم.

نرم افزار textnow

برنامه textnow

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها که کاربرد بسیار زیادی دارد همین اپ تکست نو  است. با استفاده از این برنامه خیلی راحت می توانید یک شماره مجازی برای خودتان بسازید که امکانات بی نظیری دارد و می توان برای مصارفی غیر از تلگرام نیز از آن استفاده نمود.

با استفاده از این برنامه شماره مجازی های رایگان آمریکا و کانادا برای شما ایجاد می شود که می توانید از آنها استفاده کنید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود برنامه روی نام آن در بالا کلیک کنید.

پیشنهاد می شود مطلب “آموزش بازگردانی پیام‌ها، چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی حذف شده در تلگرام” را بخوانید.

 

نرم افزار textplus

برنامه textplus

این برنامه در واقع مانند یک سیم کارت واقعی برای شما عمل می کنید و می توانید با آن تماس بگیرید و پیامک دهید. از این نظر بسیار عالی است. فقط کافی است آن را نصب کنید و سپس یک شماره مجازی رایگان دریافت کنید و از آن خیلی راحت استفاده کنید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید وجود دارد. برای دانلود برنامه روی نام آن در بالا کلیک کنید.

 

کلام آخر

در بالاتر 2 برنامه برای ساخت شماره مجازی تلگرام معرفی کردیم که احتمالا کار شما را راه می اندازد. این دو محبوب ترین برنامه ها هستند که برای این کار مورد استفاده قرار میگیرند. نرم افزار های ساخت شماره مجازی که تعداد نصب بالایی دارند و ریتینگ خوبی نیز دارند برای این کار بسیار مناسب هستند.

این مطلب توسط گروه زر ممبر فروشگاه خرید ممبر واقعی، خرید ممبر گروه، خرید لایک تلگرام نوشته شده است.