خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » آموزش بازگردانی پیام‌ها، چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی حذف شده در تلگرام

ما پشتیبان تلگرام نیستیم، لطفا از تماس گرفتن و پیام ارسال کردن خودداری کنید!

نکته بسیار مهم 1: شماره تلفن و آی‌دی تلگرامی‌ای که در سایت مشاهده می‌کنید مربوط به واحد فروش است و در صورتی که قصد خرید ممبر فیک یا خرید ممبر واقعی تلگرام دارید می‌توانید با آی‌دی و شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید.

نکته‌ی بسیار مهم 2: آموزش زیر را مطالعه کنید و از تماس و ارسال پیام با شماره و آی‌دی تلگرامی که در سایت است خود داری کنید، ما پشتیبانی تلگرام نیستیم!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت سهوی، مجموعه‌ای از پیام‌ها را به واسطه گزینه Clear History پاک کرده باشید یا اینکه به صورت اشتباهی از یک کانال خارج شده باشید. در ادامه با زر ممبر همراه باشید تا نحوه بازیابی پیام های پاک شده در تلگرام را برای تان آموزش دهیم.

تلگرام اخیرا در آخرین آپدیت خود گزینه‌ای را اضافه کرده است که ۵ ثانیه پس از کلیر هیستوری و یا لفت دادن از کانال به کاربر فرصت می‌دهد با زدن گزینه Undo یک مرحله به عقب بازگردد و در واقع پیام‌های پاک شده و یا کانال پاک شده را برای‌تان بازیابی کند، جالب است نه؟

احتمالا شما هم اسیر این مشکل شده بودید که به صورت اشتباه از کانالی خارج شده باشید و به خاطر این که کانال حالت خصوصی دارند نتوانسته‌اید به آن بازگردید و برای همیشه کانال محبوب خود را از دست داده‌اید.

ما این روش را تست کرده‌ایم و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید و همچنین در ادامه تصاویری از این روش برای‌تان قرار داده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این آپشن می‌بایست تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید.

بازیابی چت های پاک شده در تلگرام

لطفا توجه داشته باشید که می‌بایست از استورهای رسمی، به عنوان مثال برای اندروید از گوگل پلی و برای دارندگان آیفون از اپ استور تلگرامتان را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید تا این ویژگی برای شما فعال شود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که دارنده کانال یا گروه تلگرامی هستید از خدمات ما نیز دیدن فرمایید، برخی از خدماتی که ما ارائه می‌کنیم ممبر واقعی اد اجباری برای کانال‌های تلگرامی و ممبر فیک برای کانال و ممبر واقعی و فیک برای گروه است، در صورتی که سؤالی دارید می‌توانید با ما از طریق تلگرام ارتباط بگیرید تا مشاوره‌های لازم برای شما ارائه شود.

نکته‌ی مهم

کاربران محترم، شماره تماسی که در سایت قرار داده شده است برای بخش فروش و ارائه خدماتی چون «خرید ممبر فیک»، «خرید ممبر گروه»، «خرید ممبر واقعی تلگرام» و  «خرید لایک و رای» است، همکاران واحد فروش اطلاعاتی راجع به مطالب آموزشی سایت ندارند ممنون خواهیم شد بابت مطالب آموزشی تماس نگیرید.