خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آنفالویاب اینستاگرام چیست؟ هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید!

امروزه اینستاگرام به اپلیکیشن محبوبی در بین ایرانیان تبدیل شده است و توانسته است تا کاربران بسیار زیادی را جذب کند. بسیاری از افراد از این برنامه استفاده های شخصی می کنند و بسیاری نیز از آن استفاده های تجاری می کنند و یا از آن برای کسب شهرت خود استفاده می کنند. به همین دلیل برنامه های مدیریتی بسیاری برای اینستاگرام منتشر شده است که با استفاده از آن می توان خیلی راحت تر به مدیریت پیج خود بپردازید. یکی از این برنامه ها آنفالویاب اینستاگرام است که در بین کاربران بسیار محبوب شده است و عده زیادی از آن استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برنامه آنفالویاب آشنا کنیم و به معرفی بهترین برنامه های آنفالویاب بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آنفالویاب اینستاگرام چیست؟

آنفالویاب در واقع یک برنامه است که به صورت جدا گانه بر روی گوشی شما نصب می شود و با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که چه کسانی شما را آنفالو کردند، چه کسانی در پیج شما فعالیت ندارند و یا چه کسانی به پیج شما سر نمی زنند. این برنامه با وصل شدن به اکانات اینستاگرام شما و الگوریتم های خاص خود می تواند اطلاعات بسیار مفید را به شما بدهد که اگر دارای پیج اینستاگرام هستید حتما به دردتان می خورد.

همین الان مطلب آموزش بازگردانی پیام‌ها، چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی حذف شده در تلگرام را بخوان!

آنفالویاب اینستاگرام

آیا آنفالویاب ها خطرناک هستند؟

شما برای کارکردن با آنفالویاب ها نیاز دارید تا اطلاعات اکانت خود را به آنها بدهید. که البته چیز کاملا عقلانی به نظر می رسد چون برنامه باید دسترسی به اکانت شما داشته باشد تا بتواند تجزیه و تحلیل کند. بنابراین شاید برایتان سوال پیش بیاید که شاید حساب ما هک شود؟ شاید از اطلاعاتی که در اختیار برنامه می گذاریم سو استفاد شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله! دقیقا حرف شما درست است و ممکن است از اطلاعاتی که شما در اختیار برنامه قرار دادید سو استفاده شود. اما اگر برنامه های معتبری را پیدا کنید که دارای تعداد نصب بالا و اعتبار بالایی هستند نیازی نیست چندان نگران باشید. چون این برنامه ها به خاطر یک اکانت شما نمی آیند تا برای خود دردسر درست کنند و کلی از مشتریان خود را از دست بدهند. همچنین معمولا اپلیکیشن های بزرگ شرکت سازنده انها معلوم است و اطلاعات سازنده آنها درج شده است و در صورتی که مشکلی پیش آمد خیلی راحت می توان شکایت کرد. در کل اگر از اپ های محبوب و معتبر استفاده کنید مشکلی برایتان پیش نمیاید.

قابلیت های آنفالویاب چیست؟

برنامه آنفالویاب اینستاگرام قابلیت های مختلفی دارد اما معمولا اصلی ترین قابلیت انها همان آنفالویاب است. در واقع این برنامه ها هر کسی که شما را آنفالو کرده است را پیدا می کند و به شما نشان می دهد. شما هم می توانید خیلی راحت از داخل خود برنامه همه آنها را آنفالو کنید. اما چرا باید این کار را انجام دهید؟

بسیاری از پیج های اینستاگرامی برای اینکه فالوور بدست بیاورند اقدام به فالو کردن افراد می کنند تا فرد فالوبک بدهد و بعد آنها آنفالو می کنند. این روشی است که پیج های مختلف برای بدست آوردن فالوور استفاده می کنند. شما خیلی راحت می توانید افرادی که شما را آنفالو کردند را پیدا کنید و شما هم آنها را آنفالو کنید.

همین الان مطلب آموزش افزودن قابلیت ارسال نظر در کانال‌های تلگرامی را بخوان!

کاربرد های آنفالویاب

  • اگرم پیج شرکتی یا فروشگاهی دارید می توانید آنهایی که آنفالو کردند را پیدا کنید و برسی کنید و بفهمید که چرا این افراد شما را آنفالو کردند.
  • همچنین شما می توانید تمام فالوور های جدید که بدست آوردید را مشاهده کنید.
  • شما می توانید کسانی که شما را بلاک کردند را نیز مشاهده کنید. در حالت عادی شاید شما ندانید چه کسانی شما را بلاک کردند اما با این برنامه ها خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید.
  • شما می توانید فالوور های غیر فعال پیج خود تشخیص دهید و بدانید که آنها دقیقا چه کسانی هستند و آنها را از پیج خودتا بیرون بیندازید.
  • همچنین شما می توانید افرادی که بیشترین مشارکت در پیج شما را دارند و افرادی که کمترین مشارکت در پیج شما را دارند شناسایی کنید.
  • همچنین برخی از اپ ها به شما قابلیت اینکه بتوانید پست های خودتان را برسی کنید و فعالیت همه فالوور های خود را زیر نظر بگیرید را نیز می دهند.

البته همه برنامه ها این قابلیت هارا ندارند و فقط ممکن است برخی از آنها را داشته باشند. همچنین معمولا استفاده از برخی از امکانات پایه برنامه ها رایگان است اما برای امکانات بیشتر باید مبلغی پرداخت کنید.

آموزش دانلود کردن برنامه آنفالویاب اینستاگرام

برای دانلود کردن و پیدا کردن برنامه های آنفالویاب خیلی راحت می توانید به کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید. سپس با جستجوی آنفالویاب به فارسی و انگلیسی می توانید انواع و اقسام برنامه های ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. سپس ببینید کدام یک دانلود بیشتری دارد، کدام یک ریت بیشتری دارد، کدام یک امتیاز بیشتری دارد و سپس یکی را دانلود کنید.

همین الان مطلب هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟ را بخوان!

کلام آخر

در این مطلب ما شما را با برنامه آنفالویاب و کاربرد های آن آشنا کردیم. این برنامه برای پیج هایی که می خواهند کسب درآمد کنند از اینستاگرام بسیار می تواند مفید باشد. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.