خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » حذف نام فرستنده در تلگرام به راحت ترین روش ممکن!

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به حساب می آید که افراد زیاد از آن استفاده می کنند. تلگرام دارای قابلیت کانال و گروه می باشد و همین موضوع باعث شده است تا ما مدت زمان زیادی در طول روز را در این پیام رسان سپری کنیم. شاید شما هم تا به حال خواسته باشید که یک پیام و یا فایلی را برای فردی دیگری بفرستید اما نمی خواهید تا نام آن مشخص شود. اما تلگرام این قابلیت را ندارد. در این مطلب می خواهیم به شما حذف نام فرستنده پیام در تلگرام را یاد دهیم.

حذف نام فرستنده در تلگرام به چه دردی می خورد؟

شاید تا به حال خواسته باشید که یک پیام از فردی را برای افراد دیگر بفرستید اما نمی خواهید که نام او فاش شود و دیگران به آیدی او دسترسی داشته باشند. یا اینکه می خواهیم یک پست را از یک کانال تلگرام دیگر در کانال خود یا گروه خود قرار دهید اما نمی خواهید نام کانال مشخص شود. یا اینکه یک گروه خصوصی به دست آوردید که کلی فایل و پست های نابی دارد شما می خواهید فقط یکی از آنها را برای دیگران بفرستید و نمی خواهید بقیه از آن کانال باخبر شوند. یا می خواهید یک پیام را که برای خودتان یا دیگری است به داخل گروه یا کانال ها بفرستید اما نمی خواهید نام فرستنده پیام معلوم شود.

در تبلیغات بسیار از این روش استفاده می شود که مثلا فردی یک تبلیغ را برای شما می فرستد و می گوید که ان را در کانال خود قرار بده. شما باید ابتدا اقدام به حذف نام فرستنده پیام در تلگرام بکنید و سپس ان را ارسال بکنید.

همین الان مطلب طراحی پست برای کانال تلگرام را بخوان!

طریقه حذف نام فرستنده در تلگرام:

برای حذف نام نویسنده روش های های مختلفی وجود دارد که ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

استفاده از تلگرام های غیر رسمی: برخی از تلگرام های غیر رسمی این قابلیت را دارند اما از آنجایی که ممکن است  برخی دیگر نداشته باشند و شما هم نیازی نباشد یک تلگرام دیگر نصب کنید ما از این روش رد می شود و به ان نمی پردازیم.

کپی کردن پیام: اگر فقط یک پیام است کافی است همان پیام را خیلی راحت لمسش کنید و دکمه کپی را بزنید. سپس آن را در جایی دیگر پیست کنید.

ربات حذف نام فرستنده پیام در تلگرام:

اما ممکن است شما بخواهید چندین پیام را ارسال کنید و یا اینکه یک تبلیغ را در کانال خود قرار دهید و یا بخواهید یک فایل را بی نام کنید. در این صورت درست کردن دوباره تبلیغ یا دانلود کردن و بعد آپلود کردن فایل بسیار زمان بر است و اصلا خوشایند نیست. برای همین ربات ها می توانند بسیار در اینجا کمک کننده باشند. در ادامه به چند ربات برای حذف نام فرستنده فایل در تلگرام اشاره می کنیم.

ربات حذف نام فرستنده در تلگرام

ربات attachbot@

ربات اتچ بات یکی از محبوب ترین ربات ها در این زمینه می باشد. شما می توانید توسط آن پیام، فایل، تصویر و هر چیزی را در تلگرام بی نام کنید. تنها کافی است ابتدا فایل یا تصویر را برای ربات ارسال کنید و سپس یک کپشن برای آن بنویسید یا کپشن فایل قبلی را بردارید و اینجا بفرستید ربات به شما همان فایل یا تصویر را با کپشن جدید تحویل می دهد. این ربات بیشتر بدرد وقت هایی می خورد که می خواهید یک فایل را بدون اینکه کسی بفهمد برای کجاست برایش ارسال کنید.

همین الان مطلب بهترین نرم افزار های ساخت شماره مجازی تلگرام را بخوان!

ربات Binam_Bot@

ربات بی نام یکی از محبوب ترین ربات ها در این زمینه می باشد. شاید شما هم در کانال های بسیاری دیده باشید که از این ربات استفاده می کنند و پست ها را ارسال می کنید. شما خیلی راحت فقط باید فایل یا پیام را برای این ربات ارسال کنید و سپس این ربات برای شما همان فایل یا تصویر را بدون اینکه نام فرستنده مشخص باشد ارسال می کند. این ربات یکی از برترین ربات ها در زمینه حذف نام فرستنده پیام در تلگرام می باشد. البته ممکن است بنا به برخی مشکلات و برخی کاربران که از ربات ها سو استفاده می کنند بعد از مدتی این ربات از کار بیفتد. در این صورت شما فقط کافی است ایدی جدید ربات را پیدا کنید. که خیلی راحت یا با جستجو کردن نام آن و یا خود ربات به شما آیدی ربات جدید را می گوید.

ربات حذف نام فرستنده در تلگرام

ربات Hazf_Bot@

این ربات هم دقیقا همانند ربات های قبلی است و کامل و عالی است. فقط کافی است که فایل ، تصویر، پیام و یا هر چیزی را برای این ربات ارسال کنید. سپس خیلی راحت برای شما همان را با حذف نام فرسنده ارسال می کند و شما می توانید آن را در کانال های مختلفی ارسال کنید.

 

ربات دوم و سوم فرقی ندارند و شما می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. ببینید کدام بهتر است و کدام کار می کند. اما ربات اول به جز حذف نام فرستنده پیام در تلگرام به شما این امکان را می دهد که کپشن فایل را نیز عضو کنید که شاید برای بخری از فایل ها و استفاده ها خیلی بدرد بخورد.

 

کلام آخر

با ربات های معرفی شده خیلی راحت می توانید اقدام به حذف نام فرستنده پیام در تلگرام کنید. امیدواریم این مطلب برای تان مفید بوده باشد و از آن استفاده کنید.

خدمات زر ممبر خرید ممبر آفلاین، ممبر اجباری و …