خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » چگونه تم واتساپ را عوض کنیم؟ تغییر تم واتساپ (+ بهترین تم ها)

تب و تاپ پیام رسان ها در ایران امروزه بسیار داغ شده است و پیام رسان های بسیار قوی و قدرتمندی در ایران مورد استفاده قرار می گیرند. واتساپ یکی از این پیام رسان های قدرتمند و محبوب است که توانسته است بین کاربران ایرانی بسیار رواج پیدا کند. شخصی سازی همیشه یکی از امکانات جالب پیام رسان ها بوده است که باعث می شود فرد در هنگامی که در حال چت است از محیط برنامه خسته نشود و به نوعی برنامه برایش تکراری نشود. در این مطلب می خواهیم به آموزش تغییر تم واتساپ بپردازیم که چگونه بسیار راحت بتوانید تم واتساپ خود را تغییر دهید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید همین الان ادامه این مطلب را بخوانید.

بعد از فیلتر شدن تلگرام برنامه واتساپ بسیار بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است و دیگر افراد برای استفاده های مختلفی نظیر پیام دادن به افراد، کلاس ها، برنامه، گروه ها و …. از واتساپ استفاده می کنند. ویژگی هایی که این پیام رسان دارد باعث شده است که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد و همه ما بخشی از تایم روزانه خود را در این پیام رسان سپری می کنیم. بنابراین تغییر تم واتساپ می تواند باعث شود که ما در هنگام کار کردن و وقت گذراندن در ای اپ اخساس تازگی بکنیم و همیشه با یک تم و حالت رو به رو نشویم.

آموزش تغییر تم واتساپ

تغییر تم واتساپ

برای تغییر دادن تم واتساپ روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق تنظیمات اقدام به تغییر تم واتساپ کنید یا اینکه از طریق برخی برنامه های و تنظیمات خاص این کار را انجام دهید. همچنین می توانید با استفاده از نسخه های غیر رسمی واتساپ نیز این کار را انجام دهید. ما در این مطلب راحت ترین روش یعنی تنظیمات واتساپ را به شما آموزش می دهیم که قابلیت شخصی سازی خوبی نیز در اختیار شما می گذارد.

شما می توانید تم واتساپ خود را به رنگ های مختلف یا به تصویر زمینه های مختلف مجهز کنید.

برای اینکه بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید.

همین الان مطلب رفع ریپورت تلگرام با 3 تا از سریع ترین روش ها جدید و آسان را بخوان!

آموزش تغییر تم واتساپ، تغییر پس زمینه چت واتساپ

برای اینکه بتوانید تم واتساپ خود را عوض کنید و عکس دلخواه خود را در صفحه چت واتساپ بگذارید مراحل زیر را پشت سرهم انجام دهید.

  • ابتدا باید برنامه واتساپ را دانلود کنید. برای دانلود می توانید به گوگل پلی مراجعه کنید یا از طریق سایت های واسط اقدام به دانلود واتساپ کنید.
  • سپس برنامه واتساپ را اجرا کنید. دقت کنید که در این آموزش واتساپ اصلی مورد استفاده قرار گرفته است.
  • بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • سپس در بخش تنظیمات به بخش chats مراجعه کنید.
  • در بخش chats باید گزینه wallpaper را انتخاب کنید. حالا شما چندین انتخاب دارید برای تغییر تم واتساپ خود دارید.

انواع رتم های واتساپ:

شما می توانید یک تصویر دلخواه را برای تصویر زمینه واتساپ خود انتخاب کنید. اگر تصویر جذابی ندارید می توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و تصویر زمینه های بسیار با کیفیت و جذابی را برای دانلود قرار می دهند مراجعه کنید. برای اینکه بتوانید یک تصویر دلخواه را به عنوان تصویر زمینه واتساپ انتخاب کنید باید گزینه gallery را انتخاب کنید و سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما می توانید یک تم رنگی نیز برای واتساپ خود انتخاب کنید. برای این کار باید گزینه solid color را انتخاب کنید و سپس یک تم رنگی را انتخاب کنید. تم های رنگی زیادی در دسترس نیست اما همین موارد کم نیز می تواند نظر شما را جلب کند. سپس که هر تم را انتخاب کنید یک پیش نمایشی از این تصویر به شما نشان می دهد که در صورت تمایل می توانید روی دکمه set کلیک کنید.

همچنین اگر از تغییراتی که انجام دادید راضی نبودید می توانید گزینه default را انتخاب کنید و تم پس زمینه واتساپ خود را به حالت اول برگردانید.

همین الان مطلب نحوه فعال کردن دارک مد تلگرام را بخوان!

آموزش فعال کردن دارک مد واتساپ

چگونه تم واتساپ را دارک کنیم؟

شاید دلتان خواهد که محیط برنامه و تم آن را حالت dark کنید که در زمان شب بسیار مناسب است. برای این کار باید از بالا روی سه خط کلیک کنید سپس گزینه settings را انتخاب کنید و بعد chats را انتخاب کنید. حالا از بخش theme می توانید پوسته واتساپ خود را به حالت dark یا light در بیاورید.

 

تم واتساپ

در این مطلب به تغییر تم واتساپ را آموزش دادیم که می توانید از این به بعد هر وقت که دلتان خواست اقدام به تغییر تم واتساپ کنید و دوباره به واتساپ خود حال و هوایی جدید بدهید. اگر از تصویر زمینه های قشنگ تر و زیباتر و با کیفیت بالاتر استفاده کنید قطعا خودتان نیز در هنگام استفاده بسیار لذت بیشتری می برید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شما کاربران عزیز در صورتی که سوالی دارید و یا مشکلی در تغییر پس زمینه تلگرام دارید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ما خوش حال می شویم بتوانیم کمکی به شما بکنیم.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک، خرید ممبر اد اجباری و…