خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » رفع ریپورت تلگرام با 3 تا از سریع ترین روش ها جدید و آسان

امروزه تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین کاربران ایرانی است که یکی از مشکلات رایج در بین کاربران ریپورت شدن توسط افراد میباشد. وقتی کاربری توسط فردی ریپورت میشود نمیتواند برای افراد ناشناس پیام خصوصی ارسال کند. در این زمان مهم ترین دغدغه افراد رفع ریپورت میباشد. اما چگونه قادر به رفع ریپورت خواهیم بود؟  در ادامه از زر ممبر – فروشگاه خريد ممبر تلگرام به روش های رفع ریپورت تلگرام می پردازیم.

 

ریپورت تلگرام چیست؟ رفع ریپورت تلگرام

ریپورت شدن به این معناست که دیگر کاربران شما را به عنوان فردی مزاحم تلقی کرده و با استفاده از گزینه اسپم شما را برای مدتی ریپورت کرده اند و محدودیت هایی برای شما ایجاد میشود. در این مدت شما فقط میتوانید به افرادی که شماره آنها را دارید و در لیست مخاطبین شما قرار دارند پیام دهید یعنی هر دو طرف باید شماره ی هم را در لیست مخاطبین خود داشته باشند تا شما بتوانید برای ان شخص پیام ارسال کنید. اما نمیتوانید برای افراد ناشناس پیام خصوصی ارسال کنید.

برای مثال زمانیکه شما پیامی از جمله پیامی توهین آمیز و یا پیام های تبلیغاتی و… برای شخصی یا گروهی میفرستید و برای آنها ایجاد مزاحمت می کنید آنها میتوانند شما را ریپورت کنند و محدودیت ارسال پیام برای افراد ناشناس از سوی تلگرام برای شما اعمال میشود. و شما با ریپورت تلگرام مواجه میشوید در این زمان هر وقت که شما برای فردی ناشناس و فردی که شماره ی شما را در لیست مخاطبین خود نداشته باشد پیام ارسال کنید یک ارور با علامت تعجب به رنگ قرمز در کنار پیام شما نمایان میشود که این ارور نمایانگر ارسال نشدن پیام و ریپورت شدن شما از سوی تلگرام میباشد. این ارور شامل پیغامی به این معنا می باشد: متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید.

اموزش ریپورت کردن تلگرام

دلایل ریپورت شدن در تلگرام:

دلایلی مختلفی وجود دارد که میتواند باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران و در نهایت باعث ریپورت شدن شما از سوی تلگرام شود. از جمله این دلایل اصلی ترین آنها را میتوان در پایین نام برد: برای اینکه بتوانید رفع ریپورت تلگرام شوید باید با این دلایل آشنا شوید تا دوباره به آن دچار نشوید.

  • ارسال بیش از 100 پیام خصوصی و تبلیغاتی و تکراری برای افراد ناشناس در یک روز.
  • ارسال پیغام های اسپم از طریق لینک های تبلیغاتی و ربات ها.
  • عضو شدن در گروه ها و کانال های غیر اخلاقی.
  • ارسال کردن استیکر های نامناسب و غیرمجاز که خود تلگرام امکان اضافه کردن آنها را به لیست استیکر نمی دهد.
  • فوروارد کردن پیام هایی شامل لینک های اسپم و… که موجب آزار و مزاحمت افراد می شود.

 

اگر صاحب کانال هستید برای افزایش ممبر تلگرام خود خود می توانید به جای فرستادن تبلیغات و عضو کردن زوری از خدمات خريد ممبر واقعي و خريد ممبر واقعي گروه استفاده کنید.

 

3 روش برای رفع ریپورت تلگرام

امروزه چندین روش برای رفع ریپورت تلگرام وجود دارد که در ادامه با این روش ها  آشنا خواهیم شد و شما با استفاده از آنها میتوانید به رفع ریپورت حساب تلگرام خود بپردازید:

مراحل رفع ریپورت تلگرام توسط ربات spambot

ربات spambot

اولین و ساده ترین روش برای رفع ریپورت استفاده از ربات spambot میباشد که برای پیدا کردن این ربات کافی است آیدی ان را در نوار جستجوی تلگرام سرچ کنید و ان را پیدا کنید. و در نهایت توسط این ربات درخواستی برای رفع ریپورت تلگرام خود ارسال میکنید که اگر سابقه شما خیلی بد نباشد در مدت زمان کوتاهی محدودیت شما برداشته میشود. و حالا طرز استفاده از این ربات را برای رفع ریپورت برای شما شرح می دهیم:

آموزش استفاده از ربات spambot

پس از پیدا کردن ربات از طریق آیدی ان و وارد شدن در ان بر روی گزینه start کلیک کرده تا فعالیت ان آغاز شود. در این زمان پیغامی برای شما نمایش داده میشود که چند گزینه برای انتخاب کردن وجود دارد. در این جا شما بر روی گزینه This is a mistake کلیک میکنید و با این کار به تلگرام می فهمانید که اشتباهی رخ داده است. و اگر میخواهید مدت زمان ریپورت بودن شما برای تان مشخص شود گزینه I wrong, pl ease release me را انتخاب کرده سپس مدت زمان ریپورت شما به ماه میلادی مشخص میشود.

در ادامه یک پیغامی با این منظور که آیا شما فکر میکنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته و باید با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید نمایش داده خواهد شد که در اینجا بر روی گزینه Yes کلیک کنید. و بعد از ان برای تایید اینکه شما هیچ فعالیتی برای ایجاد مزاحمت افراد انجام ندادید گزینه No i,ll never do any of this را انتخاب کنید. در این زمان تلگرام از شما میخواهد متنی در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما برای تیم پشتیبانی ارسال کنید و خواستار خارج شدن از ریپورت تلگرام باشید. پس از ارسال این متن پیغامی مبنی بر اینکه خواسته شما در حال بررسی بوده و به زودی نتیجه ان برای شما ارسال میشود برای شما ارسال خواهد شد و معمولا طی 24 ساعت آینده پس از انجام مراحل بالا رفع ریپورت تلگرام برای شما اعمال میشود.

یکی از روش های برطرف کردن ریپورت تلرگام

تغییر مشخصات

دومین روش برای رفع ریپورت تلگرام تغییر مشخصات اکانت خود با اکانت کاربر دیگر میباشد که به اصطلاح به ان تکنیک دور زدن تلگرام نیز میگویند. در این روش باید یک حساب کاربری جدید با شماره و نام کاربری جدید ایجاد کرده و بعد از ان مشخصات حساب کاربری خود که ریپورت شده است را با حساب کاربری جدید عوض کنید یعنی نام کاربری و حتی عکس پروفایل و تمام اطلاعات مربوط به دو اکانت را با یکدیگر تعویض کنید. سپس با هر دو اکانت  وارد یک گروه شوید و هر چند دقیقه یکبار یک پیام دو خطی را با هر دو شماره در ان گروه ارسال کنید. پس از انجام دو مرتبه تا 24 ساعت دیگر پیامی ارسال نکنید و اینگونه خروج از ریپورت تلگرام انجام خواهد شد.

استفاده از افراد ناشناس

سومین روش برای رفع ریپورت تلگرام این است که از افراد ناشناس حداقل 10 نفر که شماره شما را در لیست مخاطبین خود ندارند بخواهید که برای 4 الی 7 روز  متوالی برای شما پیام و یا حداقل 10 استیکر ارسال کنند و شما نباید این پیام ها را بخوانید تا حدود یک هفته بعد که خروج از ریپورت تلگرام برای شما اعمال شود. توجه کنید هرچه تعداد پیامها و افرادی که پیام میدهند بیشتر باشد رفع ریپورت تلگرام سریع تر انجام میشود.

در نتیجه اگر با مشکل ریپورت تلگرام مواجه شدید میتوانید با استفاده از روش های بالا اقدام به رفع ریپورت حساب کاربری خود کنید.