خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » بروزترین آموزش افزایش ممبر تلگرام باید بدانید📌ترفندهای 2020

افزایش ممبر کانال تلگرام از کارهایی است که این روز ها همه‌ی کسب‌وکارها می‌بایست به آن توجه کنند، فرقی هم نمی‌کند که کسب و کار خرد هستید یا کسب و کار بزرگ با توجه به همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی تمامی بیزینس‌ها می‌بایست به این موضوع توجه کنند. در حال حاضر دغدغه بسیاری از کسب و کار ها افزایش فروش یا در نهایت افزایش درامد جهت بقاء یا پیشرفت است. مدت زیادی بود قصد نوشتن این مقاله را داشتم و متاسفانه به خاطر مشغله‌ی زیاد (شما بخوانید تنبلی) فرصتی برای نوشتنش پیدا نمی‌کردم تا اینکه امروز یکی از مشتریان زر ممبر تماس گرفت و زمان زیادی را در مورد بهبود شبکه‌های اجتماعی کسب و کارشان صحبت کردیم در نتیجه تصمیم گرفتم این مطلب را آماده کنم و توضیحات کلیدی را در قالب یک بلاگ پست در رابطه با آموزش افزایش ممبر تلگرام خدمتتان عرض کنم.

در ادامه با زر ممبر همراه باشید تا راه‌های آموزش افزایش ممبر تلگرام را برای‌تان شرح دهیم. در ابتدا باید گفت که در این مقاله قرار است راه‌هایی که به صورت تکنیکالی باعث افزایش عضو می‌شود مانند محتوا و نحوه‌ی مدیریت کانال را توضیح دهیم و سپس در ادامه راه‌ها و ترفندهای تبلیغاتی برای افزایش عضو کانال و گروه تلگرامی را خواهیم گفت.

راه های افزایش ممبر تلگرام

 

جدول آماری تعداد کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی در سال 2020

پیش از شروع توضیحات توجه شما را به این جدول کاربردی که نشان‌دهنده تعداد کاربران فعال اینترنت و شبکه های اجتماعی بر حسب میلیارد نفر است جلب می‌کنم، توجه داشته باشید که این داده‌ها برای سال 2020 است.

[table id=2 /]

منبع: statista

 

نحوه افزایش رایگان اعضای کانال تلگرام

همانطور که در بالا اشاره کردیم در ابتدا موارد اصولی و پایه‌ای که هر کانال تلگرام می‌بایست داشته باشد را برای‌تان شرح می‌دهیم.

 

عکس پروفایل کانال، نام کانال و نام کاربری

این‌ها مواردی است که بسیاری از صاحبان مشاغل توجه زیادی نمی‌کنند ولی اصلی‌ترین بخش هر کانال نام آن، لوگو یا تصویر پروفایلش و یوزر نیم آن است زیرا اولین چیزی که کاربر چشمش به آن می‌خورد این سه مورد است پس می‌بایست بسیار هوشمندانه آن را انتخاب کرد.

راه های افزایش ممبر تلگرام

  • در صورتی که کسب و کار شما دارای لوگو است و برند سازی خوبی روی آن انجام داده‌اید حتما از لوگوی خود در تصویر پروفایل کانال‌تان استفاده کنید
  • در صورتی که می‌توانید از کلمه کلیدی در کانال خود استفاده کنید حتما این کار را انجام دهید زیرا بسیاری از کاربران با استفاده از کلمات کلیدی و سرویس سرچ تلگرام به کانال‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کنند. فرض کنید کسب‌وکار شما در حوزه فروش روسری است، اگر از کلمات «خرید روسری» در عنوان کانال خود استفاده کنید ممکن است کاربران آن را در سرچ تلگرام وارد کنند و تلگرام نیز کانال شما را به کاربر پیشنهاد دهد البته فراموش نکنید که حتما از نام برند خود در عنوان استفاده کنید، به عنوان مثال کسی که کارش فروش ممبر فیک تلگرام است می‌تواند در عنوان کانال تلگرام خود از کلمات خرید ممبر فیک تلگرام + نام برند استفاده کند.
  • نام کاربری کانال خود را سعی کنید کوتاه کنید و حتی‌الامکان از اعداد و آندرلاین استفاده نکنید.

 

محتوای بروز و با کیفیت تولید کنید

راه های افزایش ممبر تلگرام

در ابتدا اگر کانال شما محتوا محور است باید بدانید تنها دلیلی که کاربر وارد کانال شما خواهد شد محتوای آن است، پس حتما با وسواس زیاد این موضوع را پیگیری کنید و از محتوای کپی استفاده نکنید. می‌بایست ارزش خلق کنید و کاربران این موضوع را حس کنند. همیشه در محتوای خود از عکس و ویدیو استفاده کنید و یک الگو برای محتوای خود استفاده کنید.

منظور از الگو چیست؟

منظورمان از الگو نوع نوشتن محتوا و قرار دادن آن در کانال است، فرض کنید می‌خواهید یک تصویر به همراه متن را در کانال قرار دهید، حتما متن به عنوان کپشن زیر تصویر قرار بگیرد و در صورتی که محتوای شما زیاد است و در دسته‌های مختلف مطلب تولید می‌کنید، از هشتگ کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر موضوع کانال شما معرفی والپیپرهای گوشی است، می‌توانید موضوع والپیپرها را با هشتگ از هم جدا کنید تا وقتی کاربر روی آن کلیک کرد به تمامی والپیپرها با آن موضوع خاص دسترسی پیدا کند.

پس از قرار دادن تصویر، متن و هشتگ حالا می‌بایست زیر مطلب از آیدی کانال خود استفاده کنید، این کار باعث می‌شود تا وقتی پست‌های شما در گروه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود کاربران روی آی‌دی آن کلیک کنند و وارد کانال شما شوند. البته لازمه‌ی این کار این است که کانال‌تان عمومی باشد که پیشتر در زر ممبر یک مطلب آموزشی برای آموزش تبدیل کانال خصوصی به عمومی آماده کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

 

برای تولید محتوای خود برنامه‌ریزی داشته باشید

راه های افزایش ممبر تلگرام

یکی از مهم‌ترین مواردی که هر بیزینسی باید به آن توجه داشته باشد استمرار تولید محتوا است، تولید محتوا صبر زیادی می‌خواهد و یک شبه نمی‌توانید با محتوا به نتیجه برسید. باید برنامه‌ریزی صحیح و یک استراتژی درستی برای تولید محتوا داشته باشید، مثلا برنامه‌ای بریزید که روزانه ۳ مطلب در کانال تلگرامی‌تان قرار دهید که یکی از آن‌ها شامل عکس، دیگری شامل ویدیو و آخرین مطلب به صورت صوتی باشد این برنامه را برای مدت زمان طولانی‌ای ادامه دهید و البته می‌بایست همیشه به سلیقه‌ی مخاطبین خود احترام بگذارید و از آن‌ها نظرخواهی کنید و یک رویه تکراری نداشته باشید و با کارهای خلاقانه کاربران خود را سورپرایز کنید. مثلا اگر پادکست درست می‌کنید، بعد از یک مدت لحن صحبت خود را عوض کنید و با گرفتن نظرات کاربران ببینید که آیا در مسیر درستی قدم گذاشته‌اید یا خیر.

 

لینک کانال خود را در سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید

یکی از ساده‌ترین کارها برای جذب ممبر واقعی تلگرام، قرار دادن آدرس کانال تلگرامی‌تان در پیج اینستاگرام و سایت خود است، با این کار کاربرانی که در سوشال‌های دیگر خود دارید متوجه می‌شوند که شما کانال تلگرام نیز دارید و وارد کانال‌تان می‌شوند البته یک راهی که بسیاری از کسب‌وکارها انجام می‌دهند، قرار دادن بخشی از یک مطلب جذاب در سایت یا پیج اینستاگرام است و برای خواندن ادامه مطلب کاربران را دعوت می‌کنند که وارد کانال تلگرام‌شان شوند.

 

در صورتی که برای کاربران خود ارزش قائل هستید تبادل نکنید

بسیاری از افراد مدیران کانال‌های تلگرامی را به تبادل کردن با دیگر کانال‌ها تشویق می‌کنند، اما آیا این روش واقعا مفید است؟ اگر نظر من را بخواهید به جرأت می‌توانم بگویم که این کار نه تنها مفید نیست بلکه باعث از دست دادن کاربران وفادار فعلی‌تان می‌شود زیرا کاربران علاقه‌ای به دیدن تبلیغات آن هم از نوع تبادل ندارند (منظورمان این نیست که نباید تبلیغات در کانال قرار دهید ولی معمولا محتوا و متن تبادلات تلگرامی بسیار بسیار بد و زرد هستند که اصلا پیشنهاد نمی‌شوند) به همین دلیل سعی کنید به مخاطبین خود احترام بگذارید و تبادلات تلگرامی انجام ندهید یا آن را بسیار بسیار محدود و کم کنید.

 

مراقب محتوای دارای کپی رایت باشید

آموزش افزایش ممبر تلگرام

این نکته ارتباطی به افزایش ممبر کانال ندارد ولی برای حفظ کانال خود باید حتمن به این نکته توجه کنید که محتوای دارای کپی رایت در کانال قرار ندهید زیرا در صورت شکایت صاحب اثر، تلگرام کانال شما را مسدود خواهد کرد. به عنوان مثال یک کانال ۷۰۰ هزار نفری ایرانی وقتی آلبوم جدید همایون شجریان و علیرضا قربانی در کانال خود قرار داد بلافاصله توسط تلگرام مسدود شد!

 

با کاربران فعلی خود در تعامل باشید

همیشه صحبت از این است که چگونه ممبر جذب کنیم ولی هیچ وقت صحبت از این نمی‌شود ممبرهایی که جذب کرده‌ایم را چگونه حفظ کنیم؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها ارتباط گرفتن با کاربر است و حس دو طرفه بودن را باید به کاربران القاء کرد، مثلا می‌توانید آی‌دی تلگرامی‌ای مخصوص ارتباط با کاربران در نظر بگیرید و از آن‌ها بخواهید اگر نظری پیشنهادی دارند در پی‌وی برای شما ارسال نمایند و همچنین می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید سؤال‌های خود را در رابطه با موضوع فعالیت شما بپرسند و شما پاسخ آن‌ها را در قالب یک پست جدید در کانال ارسال نمایید. اینطوری دیگر کاربران هم متوجه این می‌شوند که می‌توانند در پی‌وی برای شما پیام ارسال کنند و پاسخ خود را بگیرند که باعث می‌شود کاربران شما به کاربران وفادار و قدردانتان تبدیل شوند.

 

افزایش ممبر تلگرام از طریق خرید ممبر واقعی و خرید ممبر فیک تلگرام

همانطور که در ابتدای مقاله خدمتتان عرض کردم در این پست آموزشی قصد داریم روش‌های رایگان و پولی آموزش افزایش ممبر تلگرام را خدمتتان عرض کنیم، از ابتدای مقاله تا به اینجا راه‌های رایگان و تکنیکالی را برای شما شرح دادیم اما در ادامه راه‌هایی همچون خرید ممبر تلگرام را توضیح خواهیم داد پس با دقت ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

 

خرید ممبر فیک تلگرام

شاید در ابتدا بگویید که خرید ممبر فیک تلگرام راه مناسبی برای جذب ممبر نیست و دلیل‌تان هم این است که ممبرهای فیک فعالیتی ندارند و بازدهی‌ای برای کانال شما نخواهند داشت ولی بگذارید با یک مثال نقض این موضوع را برای‌تان توضیح دهم. فرض کنید کانال شما در حوزه پوشاک است و شما فروشنده شلوار و تی‌شرت هستید، الان کلا 200 ممبر دارید و هر کسی که به مغازه شما می‌آید می‌گویید که در کانال تلگرام شما وارد شود و سفارش خود را از طریق تلگرام ثبت کند، وقتی مشتری وارد کانال شما می‌شود و می‌بیند که کلا ۲۰۰ ممبر دارید به نظرتان اعتمادش جلب می‌شود؟ اگر کانال شما 5000 ممبر داشت مشتری بیشتر اعتماد نمی‌کرد؟ حداقل برای من که به این صورت است به کانال‌های بدون محتوا و با ممبر بسیار کم نمی‌توانم اعتماد کنم.

پس پیشنهاد می‌کنم برای شروع کار تعدادی ممبر فیک برای جلب اعتماد و جلب توجه مشتریان بالقوه تهیه کنید، لازم به ذکر است که برای خرید ممبر فیک تلگرام می‌توانید از سرویس‌های زر ممبر نیز استفاده نمایید.

خرید ممبر فیک

 

خرید بازدید تلگرام

نکته‌ی مهمی که پس از خرید ممبر فیک وجود دارد این است که وقتی کانال ممبر فیک دارد و تعداد اعضای آن بالا است، آیا نیاز به بازدید ندارد؟ قطعا بازدید نیاز است زیرا در صورتی که کانال شما 5000 عضو داشته باشد ولی پست‌های آن تنها 100 200 تا بازدید داشته باشند مشتری شک می‌کند و متوجه ممبر فیک می‌شود در صورتی که شما بازدید هم برای پست‌های خود تهیه کنید اعتماد مشتریانی که به صورت ارگانیک وارد کانال شما می‌شوند را به سرعت جلب می‌کنید و باعث افزایش فروش یا رسیدن به هدفی که تعیین کرده‌اید خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم حتما به فکر بازدید خود باشید و برای آشنایی بیشتر با بازدید تلگرام می‌توانید از صفحه خرید بازدید فیک تلگرام زر ممبر دیدن نمایید.

خرید بازدید تلگرام

 

خرید ممبر واقعی تلگرام

پس از تهیه ممبر فیک و بازدید وقت آن می‌رسد که کاربران واقعی خود را افزایش دهید، در حال حاضر ارزان‌ترین راه افزایش ممبر تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام روش اد اجباری است، در این روش کاربران واقعی‌ای که تلگرام غیر رسمی نصب کرده‌اند به صورت اجباری بدون خواسته‌ی خود وارد کانال شما می‌شوند، از مزایای این روش این است که شما در یک روز می‌توانید تا بیش از 200 هزار عضو واقعی را با قیمت بسیار ارزان وارد کانال خود کنید. بگذارید یک مثال بگویم و تعرفه‌ی جذب ممبر واقعی اد اجباری را با روش تبلیغات در کانال‌های تلگرامی مقایسه کنم. در حال حاضر تعرفه تبلیغات در کانال‌های با کیفیت تلگرامی از 500 هزار تومان تا 2 3 میلیون تومان متغیر است، شما در یک کمپین تبلیغاتی‌ای که برای کانال خود برگزار می‌کنید حداقل باید در 4 5 کانال تلگرامی در یک روز تبلیغ بروید با توجه به تعرفه‌های تبلیغات کانال‌های تلگرامی در یک روز می‌بایست حداقل 4-5 ملیون تومان هزینه کنید، آیا مشخص است که چقدر ممبر جذب خواهید کرد؟ خیر! جذب ممبر شما به متن تبلیغاتی و تصویر آن بستگی دارد اما در روش خرید ممبر واقعی اد اجباری شما در صورتی که 200 هزار کاربر سفارش دهید، 200 هزار کاربر دریافت خواهید کرد و این روش ممبر تضمینی است. البته که تبلیغات در کانال‌های تلگرامی مزایای خود از جمله بازدید بالا و ریزش کمتر نسبت به اد اجباری را دارد ولی ممکن است در یک شب با 5 میلیون تومان هزینه، کلا 1000 ممبر هم جذب نکنید!

پیشنهاد می‌کنیم از صفحه ممبر واقعی اد اجباری زر ممبر دیدن فرمایید و در صورتی که سؤالی بابت خرید ممبر دارید از طریق تلگرام یا تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید ممبر واقعی

 

جمع بندی

آموزش راه های افزایش ممبر تلگرام

در ابتدا روش های تکنیکالی برای جذب ممبر تلگرام را خدمتتان توضیح دادیم، منظور از تکنیکالی کار هایی است که هر صاحب کانال تلگرامی‌ای باید در ابتدا آن را انجام دهد، مثل انتخاب نام، آیدی و تصویر پروفایل مناسب برای کانالش و نحوه قرار دادن محتوا سپس توضیحاتی در رابطه با آموزش افزایش ممبر تلگرام با خریدن سرویس‌های مختلف را توضیح دادیم، مثل خرید ممبر فیک تلگرام، خرید بازدید تلگرام و خرید ممبر واقعی تلگرام.

پیشنهاد ما این است که به دقت تمامی موارد را مطالعه و در صورت نیاز یک چک لیست از آن‌ها تهیه کنید و همچنین به دقت به آن‌ها عمل کنید، در صورتی که سؤالی دارید می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.

در انتها، آیا شما روش دیگه‌ای برای آموزش افزایش ممبر تلگرام می‌شناسید؟ مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم، برای ثبت نظر می‌توانید از طریق فرم پایین مطلب دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید و در صورتی که این مقاله برای‌تان مفید بود، حتما با دوستان خود به اشتراک بگذارید.