خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » جلوگیری از هک تلگرام (چگونه از شر هکر ها در امان باشیم؟)

 

بسیاری از مردم امروزه درباره ی هک تلگرام شنیدیم. مطالب زیادی با عناوین مختلفی مانند هک کردن تلگرام، ربات هک تلگرام و …. در اینترنت وجود دارد. همین موضوع باعث شد است که دغدغه بسیاری از ما این باشد که چگونه ما در مقابل این خطرات محافظت شوید و اطلاعات خصوصی ما لو نرود. در این مطلب می خواهم به شما راه کار های جلوگیری از هک تلگرام را آموزش دهم که خیلی راحت بتوانید  تلگرام خود را در مقابل هکر ها ایمن کنید.

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان های موجود در ایران است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. افراد از طریق تلگرام اقدام به چت کردن، گشتن در کانال ها و استفاده  از ربات و …. می کنند و قطعا در این بین اطلاعات بسیار مهمی در در این پیام رسان دارند که دوست ندارند کسب به آنها پی ببرد. افراد زیادی نیز هستند که می گویند ما برای شما هک تلگرام انجام می دهیم و مثلا تلگرام دوست پسر یا دوست دختر شما را هک می کنیم و شما می توانید خیلی راحت پیام های او را بخوانید. در ادامه این مطلب به این موضوع می پردازیم که آیا اصلا هک تلگرام واقعی است؟ راه کار های جلوگیری از آن چیست؟ و ….. بنابراین اگر می خواهید هیچ وقت دچار این مشکل نشوید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

هک شدن تلگرام می تواند موجب انتشار اطلاعات مهم، افشا تصاویر خصوصی و بسیاری از موارد دیگر شود که قطعا می تواند برای هر فردی بسیار ناخوشایند باشد. شاید زیاد شنیده باشید که فرد به خاطر هک شدن تلگرام ازدواجش برهم خورد یا اینکه به اختلافات خانوادگی دچار شد.

آیا هک تلگرام ممکن است؟ روش های جلوگیری از هک تلگرام

در واقع باید بگویم که هک تلگرام ممکن نیست و بسیاری از افرادی که به این موضوع می پردازند یا شیاد هستند و یا آگاهی ندارند. تلگرام یک اپلیکیشن بین المللی است که از روش های امنیتی بسیاری استفاده می کند. قطعا اگر هک تلگرام به همین راحتی بود دیگر این اپلیکیشن در جهان به این اندازه محبوب نبود.

خود شرکت تلگرام برای افرادی که بتوانند تلگرام فردی را هک کنند جایزه گذاشته است و می گویید شما هک کنید و صاحب چندین هزار دلار پول شوید. بنابراین این شرکت به قدری به خودش اطمینان دارد که این حرف را زده است. همچنین هک کردن این برنامه کار یک نفر معمولی با یک لب تاپ نیست بلکه نیازمند یک گروه هکر با امکانات فراوان و مدت ها وقت است که قطعا هزینه ان اصلا نمی صرفد و اصلا ممکن است جواب هم ندهد. به همین دلیل است که می توان گفت افرادی که ادعا می کنن  ما تلگرام شما هک می کنیم در واقع دارند دروغ می گویند.

همین الان مطلب ساخت ربات تلگرام قدم به قدم از صفر تا صد (به راحتی آب خوردن) را بخوانید!

جلوگیری از هک تلگرام

پس چگونه برخی از افراد تلگرام افراد دیگر را هک می کنند؟

شاید  برای تان سوال باشد که اگر این کار غیر ممکن است پس چرا این همه مطالب در فضای اینترنتی درباره ی آن وجود دارد؟ در واقع هک کردن تلگرام غیر ممکن است اما افراد ممکن از روش های ساده ای و از ناآگاهی خود فرد استفاده می کنند و تلگرام او را هک می کنند. در واقع کلید ورود به تلگرام را خود به آنها می دهد.

 

روش های جلوگیری از هک تلگرام

دانلود برنامه های معتبر

حتما به برنامه هایی که دانلود می کنید دقت کنید. بسیاری از برنامه ها دارای بد افزار هایی هستند که خیلی راحت به هکر ها اجازه می دهند گوشی موبایل شما را هک کنند و قطعا به اطلاعات sms شما دسترسی پیدا کنند و به راحتی وارد تلگرام شوند.

دانلود از مراکز معتبر

سعی کنید همیشه برنامه هایی که دانلود می کنید از مراکز معتبر دانلود کنید. از دانلود برنامه ها در کانال های تلگرام خودداری کنید. بهترین منبع خود گوگل پلی است. حتما به این موضوع دقت کنید و آن را رعایت کنید.

توجه به دسترسی ها

در اندروید های جدید وقتی شما برنامه ای را نصب می کنید و وارد آن می شوید از شما دسترسی های لازم را می خواهید. به هیچ برنامه ای دسترسی اضافه ای ندهید. مثلا یک برنامه آب و هوا نیازی به دسترسی به مخاطبین دارد. همچنین دسترسی sms را حتما چک کنید چون معمولا برنامه های زیادی با گرفتن دسترسی پیامک تلگرام را به راحتی هک می کنند.

توجه به پیام های تلگرام

در برخی مواقع فردی با یک شماره تلفن مجازی، لوگو تلگرام و … به شما پیام می دهد که کد جدید ارسال شده را برای شما بفرستید تا تایید شود و …… اگر با این چنین پیام هایی رو به رو شدید آن را نادیده بگیرید.

توجه به پیام رسان های غیر رسمی

هر پیام رسان غیر رسمی را نصب نکنید. بسیاری از پیام رسان های غیر رسمی خیلی راحت می توانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. بهترین نسخه تلگرام همان تلگرام اصلی است.

همین الان مطلب بهترین تلگرام غیر رسمی کدام است؟ را بخوانید!

کنترل دستگاه های ورودی

در تلگرام بخشی به نام دستگاه های فعال یا دستگاه های ورود دارد که شما در آنجا می توانید متوجه شوید چه دستگاه هایی به تلگرام شما دسترسی دارید و دستگاه هایی که نمی شناسید را حذف کنید.

تایید دو مرحله ای

با فعال کردن تایید دو مرحله ای از این به بعد فرد برای وارد شدن به تلگرام به جز کد ارسالی به شماره تلفن نیاز به  پسوردی که شما مشخص کردید هم دارد. این مورد می تواند به تنهایی جلوی بیش از 70 درصد هک شدن های تلگرام را بگیرد.

 

کلام آخر

در این مطلب به روش های جلوگیری از هک تلگرام اشاره شده است. فقط با توجه کردن به همین موارد می توانید از شر هک شدن تلگرام خلاص شوید. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.