خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » ساخت ربات تلگرام قدم به قدم از صفر تا صد (به راحتی آب خوردن)

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در بین کاربران ایرانی است که به خاطر قابلیت های بسیار جذاب آن مورد توجه قرار گرفته است. ربات ها یکی از قابلیت های اصلی و بسیار عالی تلگرام است که می توان توسط آن کارهای بسیار زیادی انجام داد. شاید شماهم تا به حال خواسته باشید که یک ربات برای خودتان ایجاد کنید و ندانید باید این کار را چگونه انجام دهید. در یا این مطلب می خواهیم به شما ساخت ربات تلگرام از صفر تا صد را بهتان یاد دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

تلگرام دارای قابلیت های مختلفی است که هر کدام یک کاربردی دارد و به یک اندازه محبوب هستند اما هیچ کدام به اندازه ربات ها محبوب و متفاوت نیستند. یک ربات می تواند برای شما شارژ موبایل بخرد، یا یک ربات می تواند برای شما استیکر و نظر سنجی بسازد. یک ربات می تواند به شما آموزش دهد و …. اینها همه از ویژگی های ربات ها هستند که باعث شده است به این اندازه بین مردم محبوب شوند.

تلگرام قابلیت ساخت ربات تلگرامی را به کاربران خود داده است تا بتوانند ایده های خود را در تلگرام پیاده کنند و هر طوری که می خواهند در ربات ها تغییر به وجود بیاورند. دقیق همین موضوع هم باعث شده است تا شاهد این همه قابلیت و کارهای مختلفی از سمت ربات های تلگرام باشیم.

روش ه

اموزش ساخت ربات تلگرام

ای ساخت ربات تلگرام:

برای ساختن ربات تلگرام روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام یه مزیت و معایبی دارد. در ادامه به این روش ها می پردازیم.

اولین روش استفاده از یک برنامه نویس است. شما می توانید افراد زیادی را پیدا کنید که برنامه نویسی ربات تلگرام را انجام دهند و هر آنچه شما بخواهید در ربات ها پیاده می کنند. این روش قطعا نیاز به هزینه زیادی دارد و شما باید خرج کنید اما در مقابل ربات شما بسیار حرفه ای تر طراحی شود. اگر می خواهید ربات های بسیار خاصی طراحی کنید و ایده های خیلی خاصی در آن پیاده کنید بهتر است از این روش استفاده کنید.

روش دوم استفاده از سایت های ساخت ربات تلگرام است. که در واقع این سایت ها یکسری کدها را از قبل آماده کردند و فقط شما با قرار دادن آنها کنار هم می توانید ربات خود را بسازید. این روش هم هزینه دارد اما هزینه ان بسیار کم است. همچنین به شما این امکان را می دهد که خیلی ساده تر ربات بسازید و از امکانات بیشتری نیز استفاده کنید. قطعا ربات هایی که با این روش می سازید حرفه ای هستند اما نه در حد روش اول.

همین الان مطلب چگونه در تلگرام پیام‌ها را بدون باز کردن به حالت خوانده شده تغییر دهیم؟ را بخوان!

روش سوم هم همان روشی است که خود تلگرام برای کاربران خود قرار داده است که بتوانند ربات طراحی کنند. این روش هیچ هزینه ای ندارد اما کمی سخت است و به شما امکانات بیشتری نیز می دهد.

ما در این مطلب قصد داریم تا روش سوم را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه ربات تلگرام بسازیم

آموزش ساخت ربات تلگرام

برای ساختن ربات تلگرام شما باید چندین مرحله را قدم به قدم انجام دهید تا صاحب یک ربات تلگرام شوید.

  1. ربات Botfather

برای ساخت ربات تلگرام اولین کاری که باید بکنید این است که با جستجوی کلمه Botfather وارد این ربات شوید. سپس روی دکمه استارت بزنید. بعد این ربات لیستی از دستور ها را نشان می دهد که شما باید روی /newbot کلیک کنید.

  1. نامی انتخاب کنید

بعد از اینکه دکمه /newbot را زدید ربات از شما می خواهد که یک نام برای ربات خود انتخاب کنید. سپس شما باید یک نام کاربری برای ربات خود انتخاب کنید. در ساخت نام کاربری می توانید از اعداد و حروف انگلیسی استفاده کنید. سپس در انتهای نامی که انتخاب کردید یک bot قرار دهید و ان را برای ربات بفرستید.

همین الان مطلب آموزش دیلیت اکانت تلگرام؛ چگونه حساب کاربری تلگرام را حذف کنیم را بخوان!

  1. فعال سازی ربات

در این مرحله ربات شما ساخته شد است و ربات بات فادر به شما یک توکن می دهد که باید آن را کپی کنید. سپس شما می توانید با گزینه  setuserpic/ یک عکس ارسال کنید که عکس ربات شما شود. بعد می توانید با گزینه setdescription/ می تواند یک توضیحات برای ربات خود انتخاب کنید و با گزینه setjoingroups/ می توانید اجازه عضو شدن در گروه را به ربات خود دهید.

تا اینجا شما فقط یک ربات ساختید اما ربات شما نه دستوری می پذیرد و نه کاری خاصی انجام می دهد.

 

ساخت ربات پیشرفته

در ادامه شما می توانید با جستجوی عبارت Createyourbot@ وارد این ربات شوید. سپس بر روی استارت بزنید و توکنی که در ربات بات فادر(ربات قبلی) گرفتید را برای این ربات بفرستید. سپس می توانید ربات خود را ویرایش کنید و آن را پیشرفته کنید. این ربات فارسی است بنابراین نیاز به توضیح خاصی ندارد.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما آموزش ساخت ربات تلگرام داده شده است و حالا شما می توانید آن را پیشرفته تر کنید و از آن استفاده کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

زر ممبر مرکز خدمات

خرید ممبر واقعی

ممبر واقعی گروه

خرید لایک تلگرام