خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آموزش ثبت نظرسنجی در تلگرام – چگونه نظر سنجی در تلگرام بسازیم؟

تلگرام برنامه ای که هزاران هزار مخاطب دارد و افراد زیادی در ایران از این برنامه استفاده می کنند. یکی از موارد با حالی که شاید در کانال های مختلف دیده باشید نظرسنجی هایی است که می گذارند و از کاربران می خواهند در آن شرکت کنند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که این نظر سنجی های چگونه ایجاد می شود؟ در این مطلب می خواهید به شما ثبت نظرسنجی در تلگرام را یاد دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

تلگرام برنامه ای است که می توان در آن کانال ایجاد کرد یا گروه ایجاد کرد و در آنها کاربران دیگر را عضو کردن و … یکی از مواردی که بسیار مهم است در بدست آوردن ممبر های جدید برای کانال تعامل با آنها است. نظرسنجی و موارد مثل این باعث می شود تا کاربران با کانال شما تعامل کنند و به کانال شما وفادار بمانند.

خود تلگرام قابلیت جذاب و جالبی برای اینکه بتوانید یک نظر سنجی ایجاد کنید ندارد و برای همین باید از روش های دیگری برای ایجاد نظر سنجی استفاده کرد. برای ثبت نظرسنجی در تلگرام می توان یا از ربات های مخصوص این کار استفاده کرد و یا اینکه یک نظر سنجی در فضای وب برگزار کنید و لینک آن را در تلگرام قرار دهید. مورد اول بسیار محبوب تر است و باعث می شود افراد بیشتری در کانال شما در آن شرکت کنند.

زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر آفلاین، خرید ممبر اجباری، خرید نظرسنجی تلگرام

اما متاسفانه مشکلی که همه ربات های نظر سنجی در تلگرام دارند هنگ کردن است. این ربات ها به علت استفاده از سرور های نه چندان قوی بعضی وقت ها هنگ می کنند و اگر کاربران نظری ثبت کنند هیچ چیزی ثبت نمی شود.

ساخت نظر سنجی در تلگرام

چرا باید نظرسنجی برگزار کنم؟ ثبت نظرسنجی در تلگرام

  • شاید اصلا برایتان سوال پیش بیاید که چرا باید نظرسنجی برگزار کنید؟ در ادامه به کاربرد های نظر سنجی می پردازیم.
  • شما می توانید با استفاده از نظر سنجی بین خودتان و دوستانتان میزان یک چیزی را بسنجید.
  • می توانید با استفاده از نظر سنجی سوال طرح کنید و برای دوستان یا اعضای کانال خود ارسال کنید.
  • می توانید از دیگران در انتخاب یک موضوع کمک بگیرید.
  • می توانید از دیگران در مشخص کردن راست یا دروغ بودن چیزی کمک بگیرید.
  • می توانید از کاربران کانال خود درباره موضوعات مختلفی سوالی جویا شوید.
  • می توانید نظر کاربران خود را درباره ی فعالیت کانال و … جویا شوید.
  • می توانید از این نظر سنجی ها در طراحی بازی های مختلفی مثل مافیا استفاده کنید.

همین الان از خدمات افزایش رای تلگرام، خرید نظرسنجی تلگرام زرممبر دیدن کنید!

و …..

اگر بخواهم موارد استفاده از نظرسنجی را بگویم و برای تان دلایل اینکه چرا باید ثبت نظر سنجی در تلگرام را یاد بگیرید بنویسم شاید باید چندین مقاله فقط درباره همین موضوع بنویسم.

همین الان مطلب 9 تا از ربات های پرکاربرد تلگرام (از مترجم تا دانلود ویدیو و…) را بخوان!

انواع نظر سنجی در تلگرام:

نظر سنجی ها در تلگرام انواع مختلفی دارند که هر کدام کارایی و ویژگی های خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان از یکی از آنها استفاده کنید.

نظرسنجی عادی: نظر سنجی های عادی معلوم است که چگونه است. شما یک نظر سنجی می گذارید و فرد نظر خود را می دهد و سپس نتایج را می بیند.

نظرسنجی چند گزینه ای: در این نوع نظر سنجی فرد می تواند چندین گزینه را انتخاب کند و به چندین گزینه رای بدهد.

نظرسنجی سوالی: در این مدل شما می توانید یک سوال طرح کنید ان را برای کاربران تان بفرستید. سپس کاربران بعد از پاسخ به سوال گزینه درست را نیز می بینند.

اینها چندین حالت نظر سنجی هستند که شما می توانید از هر کدام از آنها در صورت نیاز استفاده کنید.

چگونه در تلگرام نظر سنجی ایجاد کنیم

 

روش های ثبت نظرسنجی در تلگرام:

روش های مختلفی برای ثبت نظرسنجی در تلگرام دارد که در ادامه به همه آنها می پردازیم.

روش اول استفاده از ربات vote

در این روش شما ابتدا وارد ربات vote شوید و سپس گزینه استارت را کلیک کنید. سپس عنوان نظر سنجی را وارد کنید. حالا گزینه ها را وارد کنید. هر کدام در یک متن جدا. سپس کلمه /done را برای ربات ارسال کنید. سپس نظرسنجی شما آماده است و شما می توانید با کلیک بر روی دکمه Publish Poll آن را برای افراد دیگر منتشر کنید.

همین الان مطلب حذف تمامی مخاطبین تلگرام (ساده ترین روش ممکن + آپدیت 2020) را بخوان!

روش دوم استفاده از خود تلگرام

به تازگی و در آپدیت های جدید تلگرام یک گزینه توسط خود تلگرام رونمایی شده است که می توانید توسط آن نظر سنجی ایجاد کنید. اگر نسخه تلگرام شما از 5.1 بالاتر باشد در هنگام ارسال پیام اگر روی آن سنجاق بغل صفحه کلیک کنید یک صفحه بالا می آید که از بین گزینه ها شما باید poll را انتخاب کنید. سپس می توانید خیلی راحت یک نظر سنجی ایجاد کنید. با روشن کردن گزینه mulri answers شما به کاربر اجازه انتخاب چند گزینه را می دهید. با انتخاب گزینه Quize Mode نیز شما می توانید یک سوال ایجاد کنید و سپس برای افراد مختلف ارسال کنید.

کلام آخر

در این مطلب به شما دلایل استفاده از نظرسنجی تلگرام و روش ثبت نظرسنجی تلگرام با استفاده از خود تلگرام و ربات را آموزش دادیم که می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.