خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » حذف تمامی مخاطبین تلگرام (ساده ترین روش ممکن + آپدیت 2020)

تلگرام یکی از برنامه های محبوبی است که امروزه افراد بسیار از ان استفاده میکنند. این برنامه دارای امکانات گسترده ای است اما این قابلیت را دارا نمیباشد که کاربر بتواند مستقیما تمام مخاطبین خود را حذف کند. حذف تمامی مخاطبین تلگرام ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود. مثلا ممکن است شما از اکانت خود برای تبلیغات استفاده کرده باشید و کلی مخاطب غیر ضروری و نا آشنا داشته باشید و یا ممکن است شما از اکانت تلگرام خود به صورت مشترک با دوست تان استفاده کنید و تمام مخاطبین تلفن شما در اکانت تلگرام همگام سازی شوند و در این شرایط دوست شما هم به مخاطبین شما دسترسی دارد. برای این دلایل شما در حالت عادی باید تمام مخاطبین خود را تک تک حذف کنید که کاری زمان بر و خسته کننده میباشد. در این مقاله چند مورد از روش های حذف تمامی مخاطبین تلگرام بصورت یکجا ذکر شده که میتوانید از آنها استفاده کنید. با زر ممبر – فروشگاه خرید ممبر فیک تلگرام همراه باشید.

 

سه تا از روش های پر کاربرد برای حذف تمامی مخاطبین تلگرام

کدی برای حذف همه مخاطبین تلگرام

روش اول: حذف تمامی مخاطبین تلگرام از طریق نسخه تحت وب تلگرام

این روش، یکی از بهترین روش هایی است که امروزه زیاد از ان استفاده میشود. در این روش از طریق کامپیوتر و یا لپ تاپ به تلگرام وب خود مراجعه کرده و وارد اکانتی شوید که تمایل به حذف مخاطبین ان دارید. بعد از ان لیست مخاطبین خود را باز کنید و از بالای صفحه گزینه Edit را انتخاب کنید. تا اینجا شما میتوانید تک تک مخاطبین خود را انتخاب کرده و اقدام به حذف آنها کنید. اما ما در این روش میخواهیم تمام مخاطبین بصورت خودکار و یکجا حذف شوند. بعد از این مراحل در همان صفحه کلیک راست کرده و گزینه Inspect Elements را انتخاب کرده و پس از باز شدن پنجره جدید به تب Console در کادر بالا مراجعه کنید. در قسمت پایین همین صفحه، دستوری را که در عکس به شما نشان داده می شود را تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید. در اینصورت تمامی مخاطبین شما انتخاب شده و در پایین دکمه ی  Delete را میزنید و بعد تمام مخاطبین حذف میشوند. اما اگر تمایل داشتید تعدادی از مخاطبین خود را حذف نکنید قبل از فشردن کلید Delete، آنها را از ان لیست خارج کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

روش دوم: دیلیت اکانت تلگرام

این روش برای حذف تمامی مخاطبین تلگرام زیاد کاربردی نیست. زیرا با دیلیت اکانت کردن علاوه بر لیست مخاطبین شما، تمام چت های شما نیز پاک میشود و گروه ها و کانال هایی که در ان هستید نیز از بین خواهند رفت. در این روش بعد از دیلیت کردن میتوانید دوباره با همان شماره قبلی خود اکانت دیگری نصب کنید اما یادتان باشد دیگر اطلاعات اکانت قبلی شما از بین رفته و با یک اکانت جدید و صفر رو به رو هستید.

برای انجام این روش ابتدا وارد لینک دیلیت اکانت تلگرام میشوید. صفحه ای که برای شما باز میشود در ان شماره ی خود را وارد میکنید. توجه داشته باشید که باید شماره خود را حتما با 98+ شروع کنید. اما اگر از شماره های مجازی استفاده میکنید نیازی به این کار نیست. بعد از وارد کردن شماره خود دکمه Next را بزنید. در این مرحله یک کد به تلگرام شما ارسال میشود که باید ان را کپی کنید و در کادر پایین وارد کنید. توجه داشته باشید که این کد به بزرگی و کوچکی حروف حساس میباشد. بعد از ان دکمه Sign in را بزنید و اگر شما کد را به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه جدیدی میشوید که میتوانید Delete account که گزینه دوم است را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه دیگری میشوید که باید دکمه Done را بزنید. در همین قسمت در پایین صفحه کادری را مشاهده میکنید که در ان از شما دلیل حذف کردن اکانت را میپرسد و شما در صورت تمایل داشتن میتوانید متنی را وارد ان کنید و دلیل خود را بیان کنید که پر کردن این کادر، کاری اختیاری است. در صفحه بعدی برای تایید نهایی حذف اکانت تلگرام از شما میپرسد که آیا برای حذف اکانت مطمئن هستید؟ و شما در این قسمت باید بر روی دکمه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید تا حساب شما با کلیه اطلاعات ان حذف شود. در اینصورت شما توانستید حساب کاربری خود و تمام مخاطبین خود را حذف کنید.

حذف تمامی مخاطبین تلگرام

روش سوم: حذف تمامی مخاطبین از طریق اپلیکیشن تلگرام

اخرین روشی که برای حذف مخاطبین شرح می دهیم فقط در شرایطی کاربرد دارد که تعداد مخاطبین شما زیاد نباشد و شما بتوانید به صورت دستی و تک تک مخاطبین مورد نظر خود را حذف کنید. در این روش ابتدا وارد برنامه تلگرام شده و لیست مخاطبین خود را باز کرده و بر روی مخاطبی که قصد حذف کردن ان را دارید ضربه بزنید و وارد صفحه چت خصوصی با ان شوید. بعد نام مخاطب را در بالای صفحه لمس کنید و از آیکون سه نقطه گوشه سمت راست،گزینه Delete را انتخاب کنید و در پنجره ای که در پایین نمایش داده شده گزینه OK را بزنید. بدین صورت مخاطبی که انتخاب کرده بودید از لیست مخاطبین شما حذف میشود و برای حذف تمام مخاطبین تلگرام خود باید مراحل بالا را برای تک تک مخاطبین خود انجام دهید.

 

چنانچه شما خواستید بنا به هر دلیلی مخاطبین تلگرام خود را حذف کنید میتوانید از سه روش بالا استفاده کنید. امیدوارم این مقاله در این زمینه برای شما مفید باشد.