خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » ساخت استیکر تلگرام با چند قدم ساده! (آپدیت 2020 + صفر تا صد)

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به حساب می آید که دیگر بیشتر افرادی برای فرستادن پیام و ارتباط برقرار کردن با یک دیگر از این پیام رسان استفاده می کنند. در بین قابلیت های بسیار جالب تلگرام استیکر ها بسیار محبوب هستند. استیکر ها می توانند احساسات افراد بیان کنند و به نوعی حرفی که شما می خواهید بزنید را خیلی راحت و با شیوه جذاب تری به گوش فرد برساند. برای بسیار ساخت استیکر تلگرام با شکل خودشان یا ایده خودشان بسیار امر خوشایندی است و دلشان می خواهد یک استیکر برای خودشان بسازند. خوشبختانه تلگرام هم به شما این امکان را می دهد که خیلی راحت برای خودتان یک استیکر طراحی کنید و از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب تلگرام این است که نیازی نیست برای ساخت یک استیکر خیلی دردسر بکشید و یا برنامه نویسی کنید و یا فتوشاپ بلد باشید. حتی نیاز به یک تاییدیه و یا حساب خاصی نیز ندارید. خیلی راحتی می توانید با انجام یکسری کار بسیار ساده استیکر دلخواه خود را در تلگرام بسازید و از آنها استفاده کنید.

ساخت استیکر تلگرام چه سودی برای من دارد؟

شما می توانید با ساخت استیکر دیگر حرف های خودتان را به راحتی با یک کلیک به فرد مقابل بزنید و دیگر نیازی نباشد تا کلی متن بنویسید.  اگر کسی را دارید که خیلی باهاش چت می کنید استفاده از استیکر هایی که عکس شما را دارد می تواند چت کردن شما را بسیار جذاب کند.

همچنین اگر کسب و کار دارید و یا صاحب یک کانال هستید این موضوع می تواند برای شما سود های بسیاری را داشته باشد. برای مثال اگر کسب و کار هستید می توانید در حوزه خودتان اقدام به ساخت استیکر های با کیفیت و مناسب کنید و آن را بین کاربران پخش کنید. اینطوری یک تبلیغ خوب و عالی برای کسب و کار شما می شود. اگرم هم ساخت یک گروه یا کانال هستید خیلی راحت چندین استیکر بسازید و در مناسبت های مختلف و یا در جواب دادن به افراد از آنها استفاده کنید.

به صورت کلی استفاده از استیکر می تواند هم جهت بیان احساسات و هم جهت ارائه یک مطلب یا اطلاعات مورد استفاده قرار بگیرد.

همین الان مطلب هک تلگرام! آیا تلگرام قابل هک شدن است؟ را بخوان!

آموزش ساخت استیکر تلگرام

 

آموزش ساخت استیکر تلگرام

حالا که فهمیدید چقدر استیکر ها به درد می خورند نوبت ان رسید که یاد بگیرید چطوری برای خودتان استیکر دست کنید. برای این کار فقط کافی است چندین مرحله پایین را انجام دهید. با ما همراه باشید.

مرحله اول عکس خود را طراحی کنید.

ابتدا برای طراحی باید موضوعی که می خواهید درباره ی آن استیکر بسیازید را پیدا کنید. مشخص کنید که می خواهیم استیکر خودتان را بسیازید یا اینکه می خواهید چند استیکر باحال برای جمع های دوستانه بسازید و ……

انتخاب اینکه برای چه می خواهید استیکر بسازید و مشخص کنید که استیکر شما چطوری باشد خیلی می تواند در مراحل بعدی به شما کمک کند.

مرحله دوم ابزار ساخت را پیدا کنید.

سپس شما باید عکس استیکر خود را طراحی کنید. برای این کار پیشنهاد می کنم از کامپیوتر و یا لب تاپ استفاده کنید چون بسیار راحت تر هستند. اگر در گوشی می خواهید بسازید شما نیاز به یک برنامه ویرایش عکس دارید. در کامپیوتر استفاده از نرم افزار paint هم می تواند جوابگو باشد.

عکسی که می خواهید استیکر بسیاری را انتخاب کنید. حالا می توانید پس زمینه آن را تغییر دهید و یا کلا پس زمینه آن را حذف کنید و ….. سپس اگر دوست داشتید متنی روی آن قرار بدهید این کار بکنید و تمام ادیت های خودتان را انجام دهید. سپس شما باید عکس نهایی را به صورت png و با پس زمینه شفاف و در اندازه 512 در 512 خروجی بگیرید.

برای آیکون استیکر خودتان نیز می توانید از یک عکس png با اندازه 100 در 100 استفاده کنید.

مرحله سوم ساخت استیکر تلگرام

حالا نوبت به ساخت استیکر می رسد. شما باید در فیلد جستجوی تلگرام stickers را تایپ کنید و ربات را استارت بزنید. حالا لیستی از دستور ها را مشاهده می کنید.

  • newpack/ : برای ایجاد یک پک جدید استیکر تلگرام
  • addsticker/ : برای افزودن استیکر جدید به یک پک قبلی
  • delsticker/ :‌برای حذف کردن یک استیکر از یک پک
  • ordersticker/ :‌برای تغییر محل قرارگیری استیکرها در یک پک
  • stats/ : برای مشاهده آمار استفاده از یک استیکر
  • top/ : برای مشاهده استیکر برتر و محبوب در یک پک
  • packtop/ : برای مشاهده پک ‌های برتر استیکر هایی که شما ساختید
  • cancel/ : برای لغو کردن هر دستوری که تا به حال وارد کردید.

همین الان مطلب پاول دورف کیست؟ زندگی نامه خالق تلگرام Pavel Durov را بخوان!

ساخت استیکر تلگرام

مرحله چهارم استفاده از استیکر ها

  • شما باید ابتدا بر روی دکمه استارت بزنید که ربات شروع به کار کند.
  • سپس دستور newpack/ را تایپ کنید و برای ربات بفرستید.
  • سپس باید یک نام برای پک استیکر خود انتخاب کنید.
  • سپس باید عکس مورد نظر خود را به صورت فایل و نه به صورت عکس برای ربات ارسال کنید.
  • سپس یک اموجی مرتبط با استیکر را انتخاب کنید.
  • سپس دستور publish/ را بزنید.
  • بعد باید برای پک استیکر خود یک آیکون انتخاب کنید. اگر نمی خواهید /skip را بزنید.

سپس باید یک آدرس برای استیکر خود انتخاب کنید. نیازی نیست حتما خاص باشد چون کسی ان را نمی بیند و فقط برای پابلیش کردن و … مورد استفاده قرار میگیرد. باید آدرسی یا url را انتخاب کنید که تا به حال کسی انتخاب نکرده است.

سپس کار شما تمام است و شما دارای استیکر مخصوص خودتان هستید.

 

کلام آخر

امیدوارم که مطلب آموزش ساخت استیکر تلگرام برای تان مفید بوده باشد. با آموزش که داده شد خیلی راحت می توانید استیکر مورد نظر خود را تولید کنید و از ان استفاده کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید لایک تلگرام، خرید ممبر فیک گروه، افزایش بازدید تلگرام و …