خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » 9 تا از ربات های پرکاربرد تلگرام (از مترجم تا دانلود ویدیو و…)

تلگرام یکی از پرطرفدارترین و پر کاربرد ترین پیام رسان ها در ایران است که دارای امکانات بسیار زیادی میباشد. یکی از این امکانات، ربات های تلگرامی است که افراد میتوانند بدون آنکه در گروه ها یا کانال ها عضو باشند به اخبار و اطلاعات فرهنگی دسترسی داشته باشند. همچنین صاحبان کانال ها و گروه ها میتوانند به عنوان ادمین از این ربات ها برای جلوگیری از اتلاف وقت و جذاب تر شدن پست ها و متن ها استفاده کنند. در این مقاله به چند مورد از ربات های پرکاربرد تلگرام و محبوب ترین ربات ها اشاره میکنیم که شما میتوانید از آنها به دلخواه استفاده کنید. در ادامه با زر ممبر – فروشگاه خرید ممبر واقعی گروه همراه باشید.

 

ربات تلگرام چیست؟

ربات تلگرام یک پاسخگوی هوشمند است که همانند یک حساب کاربری میتواند با شما رابطه دوطرفه داشته باشد و به پیام ها و درخواست های کاربر در هر ساعت و شبانه روز پاسخ دهد. در واقع در ان بجای یک انسان، یک نرم افزاری بر مبنای پیام هایی که به او می دهید به صورت خودکار پاسخ هایی برای شما ارسال میکند. شما میتوانید در ربات دستورات مختلفی را مشخص کنید و برای هر کدام از آنها پاسخ های مناسبی دریافت کنید. این ربات ها قادر به انجام هر کاری از جمله آموزش، پخش موسیقی، برقراری ارتباط و ساخت بازی و… میباشند.

معرفی ربات های پرکاربرد تلگرام

ربات های پرکاربرد تلگرام

 

ربات تلگرام دانلود آهنگ ملوبات  melobot@

شما هر موزیک و آهنگی که بخواهید میتوانید در ربات ملوبات با کیفیت های مختلف دانلود کنید. عملکرد این ربات به اینگونه است که شما نام آهنگ و یا نام خواننده و یا حتی قسمتی از آهنگ را به زبان فارسی و یا انگلیسی در ربات سرچ کرده و این بات لیست آهنگ ها را به شما نمایش میدهد و شما میتوانید در چند ثانیه آهنگ خود دلخواه خود را دانلود کنید.

 

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب YouTube Downloader

 

این ربات برای ان دسته از افرادی که همیشه در یوتیوب هستند و در دانلود فیلم های خود مشکلاتی دارند مناسب است. این دسته از افراد که علاقمند به دانلود فیلم ها و ویدیو های مختلف میباشند، فقط کافی است این بات را در تلگرام خود جستجو کنند و وارد صفحه ربات شوند و ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنند. یکی از ربات های پرکاربرد تلگرام همین ربات دانلود از یوتیوب است.

 

یکی از ربات های پرکاربرد تلگرام، ربات تلگرام لایک کردن LikeBot@

اگر شما مدیر یک گروه یا کانال هستید میتوانید با استفاده از این بات در تلگرام پست هایی را با قابلیت لایک و دیس لایک منتشر کنید و بازخورد های کاربران را بدانید. مثلا شما میتوانید در مورد اینکه آیا این فیلم یک فیلم خوب است یا خیر؟ از اعضای گروه و یا کانال نظرخواهی کنید. در این مورد کافیست شما متن و یا پست های موردنظر خود را برای این ربات ارسال کنید.

 

ربات تلگرام رای گیری votebot@

گاهی در گروه ها یا کانال ها شما به عنوان مدیر میخواهید از اعضای گروه خود نظرسنجی کنید مثلا آیا شما موافق برقراری کلاس برای امروز هستید؟ یا اینکه آیا پست بالا برای شما مفید بوده؟ اینگونه شما میتوانید از نظرات اعضای خود در زمینه های مختلف استفاده کنید.

ربات رای گیری یکی از ربات های پرکاربرد تلگرام برای افرادی که دارای کانال و گروه هستند به حساب می آید. همچنین شما می توانید در صورت نیز از خدمات افزایش رای تلگرام ما استفاده کنید.

 

ربات تلگرام استیکر stickers@

یکی از جذاب ترین امکانات تلگرام، استیکر ها هستند که افراد برای بیان احساسات و نظرات خود از آنها استفاده میکنند. بعضی از افراد دوست دارند با تصاویر مورد علاقه ی خود استیکر بسازند و ان را برای دوستان شان ارسال کنند. در این ربات شما میتوانید با تصاویر دلخواه خود استیکر بسازید و ان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

ربات تلگرام مترجم YTranslateBot@

اگر شما در زبان های مختلف مشکل دارید و ترجمه کردن پیام ها برای شما سخت است میتوانید با استفاده از این ربات در کمترین زمان متن موردنظر خود را نوشته و ترجمه ان را دریافت کنید. این ربات از ترجمه 8 زبان فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی، چینی، روسی، ترکی و فرانسه نیز پشتیبانی میکند.

ربات های regram

یکی از ربات های پرکاربرد تلگرام، ربات تلگرام Regram

اگر شما میخواهید به پست ها و ویدیو های دیگر کاربران در اینستاگرام دسترسی داشته باشید و آنها را دانلود کنید، میتوانید از این ربات استفاده کنید. از جمله اطلاعاتی که از اکانت های مختلف اینستاگرام میتوانید از این ربات دریافت کنید: دانلود عکس پروفایل، مشاهده تعداد فالوورها و فالووینگ ها ، تعداد پست ها، مشاهده استوری ها و لایوها و…. ربات regram جز ربات های پرکاربرد تلگرام به حساب می آید که بین ایرانی ها محبوبیت بسیار بالایی دارد.

اگر دوست داشتید می توانید از خدمات خرید لایک تلگرام نیز استفاده کنید.

 

ربات های بازی تلگرام gamebot@ یکی از ربات های پرکاربرد تلگرام

اگر به دنبال سرگرم کردن خودتان هستید و به بازی علاقه دارید میتوانید از این ربات استفاده کنید. این ربات لیستی از بازی ها و سرگرمی های جالب تلگرام را برای شما نمایش می دهد و شما را قادر می سازد تا خیلی سریع یک بازی را در پنجره گفتگوی خصوصی راه اندازی کنید و سرگرم شوید.

 

ربات تلگرام چسباندن متن طولانی به عکس AxNegarBot@

با توجه به محدودیت های تلگرام، بسیاری از افراد در کانال ها و گروه ها برای ارسال متن طولانی به همراه تصویر با مشکلاتی مواجه هستند که میتوانند برای رفع ان از این ربات استفاده کنند. در این ربات به سادگی میتوانید متن های طولانی خود را به همراه عکس در زیر ان بکار ببرید. برای اینکار کافیست شما ابتدا تصویر و سپس متن موردنظر خود را برای ربات ارسال کنید تا به سرعت آنها را بهم بچسباند و برای شما ارسال کند.

 

همانطور که مشاهده کردید در مقاله بالا چند مورد از ربات های پرکاربرد تلگرام را برای شما شرح دادیم. امیدواریم این ربات ها برای شما مفید باشند.