خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام به راحتی آب خوردن!

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در ایران به حساب می آید. این اپلیکیشن به علت قابلیت هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بی کاربران ایرانی بسیار محبوب شده است. اما این اپلیکیشن خالی از باگ نیست و هر چند وقت یک بار کاربران با برخی باگ های آزار دهنده رو به رو هستند. خوشبختانه برای رفع و خلاصی از تمامی این باگ ها و مشکلات راه حال های مختلفی وجود دارد. یکی از این مشکلات که افراد بسیار از آن ناراضی هستند بخش ویدیو تلگرام است. برای بسیاری پیش آمده است که با مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام رو به رو می شوند و نمی توانند ویدیو مدنظر خود را تماشا کنند. در ادامه این مطلب به روش رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام می پردازیم.

تلگرام دارای امکانات مختلفی است که همین امکانات مختلف باعث محبوبیت این اپلیکیشن شده است. کانال ها و حالت های بارگذاری رسانه ها یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت تلگرام هستند. کانال های تگلرام به تعداد هستند که شما می تواند در هر حوزه و موضوعی یک کانال مرتبط پیدا کنید و از آن استفاده کنید. همچنین این اپلیکیشن به شما قابلیت بارگذاری فیلم و عکس را می دهد و شما می توانید فیلم هایی تا 1 گیگ را در این برنامه بارگذاری کنید و آن را منتشر کنید.

امروزه ویدیو یکی از مهم ترین و محبوب ترین مدیا ها درون فضای اینترنت می باشد و بسیاری از افراد به جای اینکه متن های طولانی بخوانند دلشان می خواهد یک ویدیو ببینند. در تلگرام هم ویدیو های آموزش، خنده دار، کیلیپ و غیره بسیار زیاد است  و قطعا شما هم دل تان می خواهد که این ویدیو ها را تماشا کنید.

رفع سیاه شدن ویدیو در تلگرام

رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی با آن رو به رو هستند سیاه شدن ویدیو است. بسیاری از کاربران وقتی یک ویدیو را دانلود می کنند در زمان پلی آن ویدیو می بینند که ویدیو سیاه است و عملا تصویر ندارد. شاید بسیاری فکر کنند که مشکل می تواند از خود ویدیو باشد اما باید بگویم که اینطور نیست و شما باید راه حلی برای برطرف کردن این مشکل پیدا کنید.

شاید دفعه های اول چندان این مشکل به چشم نیاید اما وقتی که یک ویدیو که بسیار برای تان مهم را می خواهید اجرا کنید و تماشا کنید این مشکل بسیار حاد و مهم می شود و تازه از اهمیت این مشکل با خبر می شوید.

همین الان مطلب رفع ریپورت تلگرام با 3 تا از سریع ترین روش ها جدید و آسان را بخوانید!

روش رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام

ابتدا بگذارید ویدیو به صورت کامل دانلود شود و بعد آن را پلی کنید. بعد از اینکه دانلود ویدیو شما تمام شد سپس روی دکمه پلی بزنید. اگر با مشکل سیاه شدن ویدیو رو به رو شدید مراحل بعدی را انجام دهید. شما باید از سمت چپ ویدئو بر روی دکمه اشتراک گذاری تپ کنید. سپس برای شما منوای باز می شود که باید یک نرم افزار پلی در خود گوشی را برای اجرای ویدئو انتخاب کنید.

ویدیو پلیر های بسیار محبوبی وجود دارند. شما می توانید از ویدیو پلی خود گوشی یا چندین برنامه ویدیو پلیر دیگر استفاده کنید. برای این کار تنها لازم است  سری به گوگل پلی بزنید و یک برنامه ویدیو پلی را دانلود کنید.

اگر روش بالا برای شما سخت بود و یا نتوانستید با آن مشکل خود را حل کنید می توانید از یک روش دیگر نیز استفاده کنید. ابتدا ویدیو را سیو کنید و سپس از طریق یکی از پلیر های موجود در گوشی به دنبال آن ویدیو باشید و آن را پلی کنید. یا اینکه می توانید از طریق مدیریت فایل گوشی به دنبال ویدیو باشید و آن را با یک نرم افزار دیگر اجرا کنید. معمولا روش اول جواب می دهد اما اگر ویدیو برای تان خیلی مهم است این روش ها نیز می توانند گزینه های خوبی برای رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام باشند.

رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام

کدام برنامه پلیر برای این کار بهتر است؟

ویدیو پلیر های زیادی برای این کار وجود دارد که بهترین آنها AC3 Player یا VLC و AV Player هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

چرا ویدیو بسیار کند دانلود می شود؟

متاسفانه تلگرام در ایران فیلتر است و بنابراین شما باید برای دسترسی به آن از برنامه های مختلفی استفاده کنید. همین موضوع باعث کاهش سرعت اینترنت شما و در نتیجه کاهش سرعت دانلود می شود. پیشنهاد می کنم اگر حجم ویدیو شما بالا است از یک ربات تبدیل فایل به لینک دانلود استفاده کنید تا خیال تان از بابت دانلود ویدیو راحت باشد.

همین الان مطلب 9 تا از ربات های پرکاربرد تلگرام (از مترجم تا دانلود ویدیو و…) را بخوانید!

آیا ممکن است به علت کمبود حافظه این اتفاق بیفتد؟

سعی کنید همیشه 1 گیگ حافظه از گوشی خود را خالی نگه داشته باشید. چون در غیر این صورت هم برنامه ها به درستی کار نمی کند و هم سرعت گوشی و به شدت پایین می آید.

آیا ممکن است به علت سنگین بودن ویدیو این اتفاق بیفتد؟

ویدیو هایی که حجم آنها بسیار زیاد است و کیفیت آنها بسیار بالا است ممکن است گوشی در اجرای آنها به مشکل بر بخورد. اما معمولا رفع مشکل سیاه شدن ویدیو در تلگرام ربطی به این موضوع ندارد.

آیا ممکن است به علت آپدیت نبودن ویدیو این اتفاق بیفتد؟

بله! همیشه تلگرام خود را آپدیت کنید تا با باگ های گاه و بیگاه تلگرام رو به رو نشوید.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما روش رفع سیاه شدن ویدیو در تلگرام را گفتیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.