خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » آرشیو کردن پیام ها در تلگرام و خارج کردن آن (مطابق با آپدیت تلگرام)

تلگرام یکی از پر کاربرد ترین پیام رسان ها در ایران می باشد که طی آپدیت های مختلفی قابلیت های متفاوتی را به خود اضافه می کند. بیشتر کاربران نیز به خاطر همین قابلیت ها به تلگرام بسیار علاقه دارند و از کار کردن با آن لذت می برند. یکی از قابلیت های جدید تلگرام آرشیو کردن پیام هاست که به تازگی در آپدیت های جدید این برنامه به آن اضافه شده است.  از این قابلیت به روش های مختلفی و برای کاربرد های مختلفی استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم به آرشیو کردن پیام ها در تلگرام و خارج کردن پیام های آرشیو شده در تلگرام بپردازیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید که با این قابلیت جالب آشنا شوید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید بازدید تلگرام، خرید لایک و رای، ممبر ایرانی

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های حال حاضر در جهان و به خصوص ایران می باشد. این برنامه دارای قابلیت های مختلفی دارد که هر کدام آن به افراد امکان می دهند تا از برنامه بیشتر لذت ببرد. یکی از قابلیت آرشیو کردن پیام ها است. این قابلیت به تازگی و طی آپدیت 5.6 تلگرام به این برنامه اضافه شده است. البته این قابلیت در گوشی موبایل و دکستاپ کمی تفاوت می کند اما شیوه کار آن به یک شکل است.

 آرشیو کردن پیام ها در تلگرام به چه دردی می خورد؟

اصلا شاید برایتان سوال باشد که این قابلیت به چه دردی می خورد و اصلا چرا باید از آن استفاده کنید؟ بگذارید قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ابتدا به این موضوع که اصلا آرشیو کردن پیام در تلگرام چیست؟ بپردازیم.

آرشیو کردن قابلیتی است که شما می توانید گفتگو ها، کانال ها، گروه ها را درون یک پوشه به نام آرشیو بیندازید و دیگر در منوی اصلی تلگرام خود آنها را مشاهده نکنید. همچنین دیگر از شر پیام های گاه و به گاه این گروه ها خلاص می شود.  نام آرشیو نیز به همین دلیل است یعنی شما تعدادی گفتگو، کانال و گروه را در یک جایی قرار می دهید و هر موقع که خواستید دوباره به آنها سر می زنید.

آموزش آرشیو کردن پیام ها در تلگرام

حالا این قابلیت آرشیو تلگرام چه استفاده هایی دارد؟

برای بسیار از ما پیش آمده که در یک گروه عضو هستیم و تعداد پیام های آن در طول روز بسیار زیاد می شود و مدام این برنامه در صفحه تلگرام ما بالا و پایین می رود. اگر چند تا از این گروه ها داشته باشید که دیگر شرایط بسیار بدتر می شود. با استفاده از این قابلیت دیگر از شر آن خلاص می شود.

همچنین اگر گفتگو های خوانده نشده بسیاری دارد و زیاد به آنها سر نمی زنید خیلی راحت آنها را آرشیو کنید که دیگر از شر پیام های آن را راحت شوید.

همچنین اگر کانال ها و گروه های خیلی زیادی دارید چندین تا از آنها که اصلی هستند و کاربرد دارند را نگهدارید و بقیه را آرشیو کنید تا منوی اصلی تلگرام شما خلوت شود.

البته می تواند برای مخفی کردن گروه از دید بقیه نیز این کار را انجام داد و بسیاری از استفاده های دیگر که واقعا نمی توان به همه کاربرد های این قابلیت در این مطلب اشاره کرد.

همین الان مطلب بهترین تلگرام غیر رسمی کدام است؟ (برسی تلگرام های غیر رسمی) را بخوانید!

آموزش آرشیو کردن پیام ها در تلگرام

حالا نوبت به آن رسید که بپردازیم به آموزش آرشیو کردن یپام ها در تلگرام که کار بسیار ساده است و فقط چندین مرحله دارد.

ابتدا اپ تلگرام را دانلود کنید و برای خود اکانت بسازید. اگر از قبل دارید که به سراغ مرحله بعدی بروید.

سپس اپ را باز کنید. بعد روی هر گفتگویی که می خواهید نگه دارید و از بالا روی سه نقطه ای که ایجاد شود کلیک کنید. سپس گزینه آرشیو را بزنید. البته یک راه ساده تر نیز وجود دارد. شما می توانید هر گفتگویی که می خواهید را از سمت راست به چپ بکشید که به صورت خودکار وارد بخش آرشیو تلگرام شود. به همین راحت شما می توانید گفتگو ها، کانال ها و گروه های دیگر را نیز آرشیو کنید.

برای دسترسی به آرشیو ها باید به ابتدای صفحه تلگرام بروید و سپس صفحه را به پایین بکشید و رها کنید. در این صورت باکسی به نام آرشیو برای شما باز می شود که با کلیک روی آن به بخش آرشیو ها می روید. البته در نسخه دکستاپ و برخی نسخه های دیگر این باکس به صورت پیش فرض در بالای صفحه اصلی تلگرام وجود دارد.

همین الان مطلب سریع ترین راه های افزایش ممبر کانال تلگرام (چگونه در 3 روز 3K ممبر بدست بیاوریم؟) را بخوانید!

چگونه پیام های آرشیو شده تلگرام را بازگردانیم؟

برای این کار کافی است که با درون باکس آرشیو بروید. سپس روی هر گفتگویی که می خواهید نگه دارید و از بالا روی سه نقطه ایجاد شده کلیک کنید و سپس گزینه خروج از آرشو یا همان گزینه اول را بزنید. کار راحت تر این است که هر گفتگویی که می خواهید را از راست به چپ بکشید که از حالت آرشیو خارج شود و به صفحه اصلی تلگرام شما اضافه شود.

 

البته توجه کنید که حتما نسخه تلگرام شما بروز باشد تا این قابلیت برای تان به درستی کار کند.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما آرشیو کردن پیام ها در تلگرام و نحوه خارج کردن پیام ها از آرشیو تلگرام را یاد دادیم. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.