خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام (2 روش راحت برای این کار)

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران و جهان به حساب می آید که طرفداران بسیاری دارد. این برنامه به واسطه ویژگی های جذاب و جالبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که اگر بخواهیم همه قابلیت ها و ویژگی های تلگرام را بگوییم شاید بتوانیم یک کتاب درباره ی آن بنویسیم. این برنامه در هر آپدیت خود ویژگی های جدید اضافه می کند که معمولا کاربران از آن استقبال می کنند. یکی از این قابلیت ها ویدیو مسیج یا همان ویدیو دایره ای است که بسیار با استقبال رو به رو شده است. در این مطلب قصد داریم تا روش تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام را آموزش دهیم. با زر ممبر تا انتها همراه باشید.

ویدیو مسیج یکی از قابلیت های بسیار جالب تلگرام است که چند وقتی می شود به این برنامه اضافه شده است. شما می توانید با استفاده از این قابلیت به مدت یک دقیقه ویدیو دایره ای شکل ضبط کنید و آن را هر کجا که خواستید ارسال کنید و از آن لذت ببرید. اما شاید بگویید که این موضوع چه فرقی دارد و چه ویژگی جذاب و جالبی دارد؟

در ویدیو مسیج تلگرام شما فقط کافی است برنامه تلگرام خود را باز کنید و روی دکمه آن بزنید. به این صورت شما می توانید به مدت 1 دقیقه ویدیو سلفی یا ویدیو از محیط ضبط کنید و آن را از داخل خود تلگرام ارسال کنید. اینطوری دیگر حافظه گوشی شما اشغال نمی شود و ویدیو نیز به صورت مستقیم در تلگرام ارسال می شود. اما دلیل استفاده از این قابلیت فشرده سازی فوق العاده آن می شود که موجب می شود افراد دیگر بتوانند خیلی راحت آن ویدیو را ببینید.

چرا باید از تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج تلگرام استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد در ویدیو مسیج ویدیو شما بسیار کاهش حجم پیدا می کند و عملا فشرده می شود. شاید این موضوع زیاد به چشم نیاید اما اگر یک بار ویدیو مسیج و حالت عادی را تست کنید متوجه می شود. برای مثال یک ویدیو معمولی 1 دقیقه ای اگر با دوربین خوبی ضبط شود بین 50 تا 150 میگ حجم دارد که با توجه به فیلتر بودن تلگرام فرستادن آن بسیار کار مشکلی است. همچنین برای بیننده هم بسیار مشکل است که این حجم را در یک برنامه فیلتر دانلود کند و تماشا کند.

اما در ویدیو مسیج این ویدیو حجم خیلی کمتری پیدا می کند و دیدن آن نیز بسیار ساده و با حجم بسیار کمی انجام می شود. همچنین افراد می توانند وقتی در حال دیدن یک ویدیو مسیج هستند به صفحات دیگر گوشی خود و به چت های دیگر تلگرام روند و به کار خود مشغول شوند. ویدیو مسیج به صورت یک دایره در گوشه صفحه نمایش آنها دیده می شود.

تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام

تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج

حالا که دقیقا با این قابلیت آشنا شدید و فهمیدید که چرا باید از آن استفاده کنید می رویم سراغ اینک چگونه یک ویدیو معمولی را که ضبط کردیم به ویدیو مسیج تبدیل کنیم. استفاده از خود قابلیت ویدیو مسیج را بعدا برای تان توضیح می دهیم.

برای اینکه ویدیو یک ویدیو معمولی را به ویدیو دایره ای در تلگرام تبدیل کنید نیاز است که از ربات ها استفاده کنید. هنوز خود تلگرام این قابلیت را ارائه نداده است. شما می توانید با استفاده از ربات های مختلفی این کار را انجام دهید که در ادامه به شما دوتا از بهترین ربات های موجود را معرفی می کنیم.

ساخت استیکر تلگرام با چند قدم ساده! (آپدیت 2020 + صفر تا صد)

ربات EditFileBot@

یکی از محبوب ترین ربات ها برای این کار همین ربات ادیت فایل بات می بشاد. برای این کار فقط کافی است آیدی ربات را تایپ کنید و وارد خود ربات شوید. سپس مراحل زیر را انجام دهید.

وقتی وارد ربات شدید روی دکمه start بزنید تا ربات شروع به کار کند. سپس باید گزینه تبدیل به دیگر پسوند ها را انتخاب کنید تا بتوانید ویدیو خود را به ویدیو دایره ای تبدیل کنید. سپس از طریق یکی از روش های موجود اقدام به ارسال فایل یا ویدیو کنید. سپس از بین گزینه های موجود گزینه note vedio را انتخاب کنید و بعد از چند دقیقا کار تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج تلگرام به راحتی انجام می شود و ویدیو نهایی برای شما فرستاده می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

ربات TelescopyBot@

این ربات یکی از بهترین ربات های موجود در این زمینه می باشد که کار کردن با آن بسیار راحت است. فقط کافی است نام ربات را جستجو کنید و وارد ان شوید. سپس روی دکمه start بزنید. بعد باید ویدیو خود را برای ربات ارسال کنید تا ربات این ویدیو را به ویدیو مسیج تبدیل کند. بعد از فرستادن ویدیو خود به چند دقیقه هم نمی کشد که ربات فایل ویدیو مسیج ویدیو شما را برایتان ارسال می کند.

 

توجه داشته باشید که باید تایم ویدیو شما حتما 1 دقیقه یا کمتر باشد. همچنین ابعاد تصویر نیز 1:1 باشد تا تبدیل به درستی صورت بگیرد.

 

کلام آخر

در این مطلب به شما تبدیل ویدیو به ویدیو مسیج در تلگرام را آموزش دادیم. امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.