خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » طراحی پست برای کانال تلگرام ( چگونه با پست های خود چندین کا ممبر جذب کنیم)

تلگرام امروزه یکی از محبوب ترین پیام رسان ها بین مردم ایران می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. کانال ها یکی از قابلیت های خوب اپ تلگرام هستند که هم برای مخاطبین و هم برای افرادی که صاحب کانال هستند فواید بسیاری دارند. شاید شما هم کانال های تلگرامی بسیاری را دیده باشید که دارای ممبر های زیادی هستند و همیشه برای تان سوال بوده باشد که این کانال ها چگونه این مقدار ممبر دارند؟ و چرا وقتی شما کانالی می زنید نمی توانید به اندازه این کانال ها ممبر جذب کنید و محبوب شوید. یکی از این دلایل طراحی پست های جذاب تر برای کانال تلگرام است. در این مطلب قرار است آموزش طراحی پست برای کانال تلگرام را به شما یاد دهیم. بنابراین اگر قصد دارید تا کانال تان محبوب تر شود و ممبر های بیشتری را پیدا کنید تا انتها با ما همراه باشید.

کانال های تلگرامی از طریق ممبر های خود می توانند به محبوبیت بالایی برسند و از این محبوبیت برای شهرت خود سازنده، درآمد زایی، تبلیغات و ….. استفاده کنند. احتمالا فواید یک کانال تلگرامی را می دانید. فقط تصور کنید که با یک کانال تلگرامی که دارای 20 کا ممبر است چه کارها که نمی توانید انجام دهید. خیلی راحت می توانید با گرفتن تبلیغ درآمد زایی کنید یا اینکه اگر صاحب مغازه و خدماتی هستید خیلی راحت خدمات و اجناس خود را بفروشید. یا اینکه می توانید افراد زیادی را پیدا کنید که به شما علاقه دارند و به نوعی مشهور شوید. تمام اینها وقتی اتفاق می افتد که بتوانید پست های جذاب ترین طراحی کنید و ممبر های بیشتری به دست بیاورید. بنابراین در ادامه با آموزش طراحی پست برای کانال تلگرام همراه باشید.

آموزش طراحی پست برای کانال های تلگرام:

برای طراحی پست در تلگرام روش های بسیاری وجود دارد که ادامه به برخی از آنها می پردازیم. شما می توانید با ترکیب چندین روش از موارد پایین همه محتوای کانال خود را به بروز و جذاب نگه دارید.

طراحی پست برای کانال تلگرام

بهترین روش های طراحی پست های جذاب برای کانال تلگرام:

از مخاطبین خود استفاده کنید.

یکی از روش هایی که معمولا کانال های بزرگی که درآمد بسیاری دارند از آن استفاده می کنند خود کاربران هستند. از خود آنها بپرسید دوست دارند درباره چه چیز هایی بیشتر بدانند. خیلی راحت می توانید این کار را با طراحی یک نظر سنجی انجام دهید. همچنین می توانید با طراحی پست هایی که باعث شود افراد ایده های خودشان را برایتان ارسال کنند کلی ایده های مختلف برای پست های بعدی بدست بیاورید. فقط کافی است کمی مخاطب اولیه داشته باشید و بعد از آن دیگر کار شما خیلی راحت است و می توانید موضوعات پست های بسیاری را خودتان بدست بیاورید.

همین الان خرید نظرسنجی تلگرام زر ممبر را ببینید!

کانال های رقیب را برسی کنید

کی از بهترین روش ها در مطالب آموزش طراحی پست برای کانال تلگرام برسی رقبا هستند. اگر کانال سرگرمی دارید رقبای خود را در همان حوزه برسی کنید. اگر کانال فروشگاهی دارید سعی کنید کانال های مرتبط به خود را برسی کنید. همچنین می توانید از کانال هایی که کمی شبیه شما هستند نیز کمک بگیرند و ایده های بسیار بیشتری برای تولید محتوا بدست بیاورید.

ببینید آنها چه مدل پست هایی می گذارند و با کمی جستجو سعی کنید منابع انها را برای پست ها پیدا کنید. اصلا از کار آنها کپی نکنید بلکه قالب اصلی ایده پست را استخراج کنید و از ان استفاده کنید و پست های جدیدی تولید کنید. با این کار می توانید یک پست جدید و بسیار با کیفیت برای خودتان تولید کنید.

 

کانال های خارجی را برسی کنید

با کمی گشتن می توانید کانال های خارجی در حوزه خود یا شبیه خودتان را پیدا کنید. فقط کافی است کمی مطالب آنها را بومی سازی کنید و با مخاطبین خود یکی کنید. بعد از آن خیلی راحت می توانید از مطالب کانال های آنها استفاده کنید.

 

سه روش کمکی برای طراحی پست برای کانال تلگرام

 

از اینستاگرام کمک بگیرید

یکی از محبوب ترین روش ها که معمولا داخل آموزش طراحی پست برای تلگرام ها آورده نمی شود. استفاده از اینستاگرام است. اینستاگرام یک محیط شبکه اجتماعی تری به خود دارد و در آن محتوا های بسیار زیادی پیدا می شود. فقط کافی است چه فارسی و چه خارجی سرچ کنید و با کلی محتوا رو به رو شوید. آنها را برسی کنید از برخی از آنها استفاده کنید و از برخی دیگر ایده بگیرد. اگر فقط همین روش را انجام دهید دیگر نیازی به هیچ منبع دیگری ندارید.

 

از سایت های در حوزه خود استفاده کنید

اگر حوزه شما کمی تخصصی باشد قطعا سایت هایی داخل اینترنت به زبان فارسی و خارجی پیدا می شوند که می توانید از مطالب آنها استفاده کنید. البته توجه داشتید باشید که مطالب این سایت ها باید کوتاه شود و به اصطلاح گل مطلب به مخاطب گفته شود. با این تکنیک می تواند بخشی از پست های جذاب کانال تلگرامی خود را پیدا کنید.

پیشنهاد می شود خدمات خرید ممبر اجباری، خرید ممبر واقعی زر ممبر را ببینید.

از مشکلات بگویید

کمی برسی کنید که مثلا در حوزه شما افراد چه مشکلاتی دارند و به همان مشکلات بپردازید. مثلا اگر یک کانال درباره خرید کولر گازی دارید بهتر از قیمت کولر های گازی صحبت کنید و مثلا آیا الان بخریم یا بعدا بخریم؟ آیا قیمت ها پایین می آید؟ چگونه کولر های تقلبی را تشخیص دهیم و ……….

 

کلام آخر

در این آموزش طراحی پست برای کانال تلگرام سعی شده تا روش های مختلفی را برای کانال ها مختلفی بگوییم. شاید تعداد روش ها کم باشد اما با همین روش ها نیز می توانید محتوای کانال خود را تا مدت ها تامین کنید. امیدواریم بتوانید پست های بسیار جذابی تولید کنید.