خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » بازیابی رمز اینستاگرام به راحتی آب خوردن ( آپدیت 2020)

اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب در این دوره ایران است و افراد زیادی از پیر و جوان دارند از این برنامه استفاده می کنند. اما یکی از کابوس های همیشگی که افراد دارند فراموش کردن رمز اینستاگرام خود است. شاید برای شما هم بسیار پیش آمده باشد که گوشیتان را از دست داده باشید یا اینکه برنامه اینستاگرام را پاک کرده باشید یا بخواهید روی یک دیوایس دیگر از اینستاگرام استفاده کنید و بعد ببینید که اصلا رمز اینستاگرام خود را به یاد نمی آورید. قطعا آن اکانتی که داشتید با آن همه فالوور و فالواینگ ها برای تان بسیار مهم است و دلتان نمی خواهد آن را از دست دهید. نگران نباشید چون اینستاگرام قابلیتی به نام بازیابی رمز اینستاگرام قرار داده است تا شما هر وقتی که رمز خود را فراموش کردید بتوانید از این قابلیت استفاده کنید و دوباره آن را بازگردانید. در ادامه با زر ممبر – سایت افزایش ممبر تلگرام همراه باشید.

روش های بازیابی رمز اینستاگرام

چرا باید از بازیابی رمز اینستاگرام استفاده کنم؟

شما ممکن است بنا به هر دلیلی دوباره مجبور باشید تا رمز خود را وارد کنید و به صفحه اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. حالا این موضوع می تواند دلایل مختلف داشته باشد. این دلایل شامل موارد زیر می شود:

  • وقتی اینستاگرام خود را بروز می کنید شاید اطلاعات اکانت شما از روی آن پاک شده باشد.
  • ممکن است حافظه گوشی شما بیش از اندازه پر شد باشد و خود گوشی اطلاعات اکانت شما را پاک کرده باشد.
  • ممکن است رمزتان تغییر کرده باشد و خودتان ندانید که رمز جدید چند است.
  • ممکن است اکانت شما هم شده باشد و شما نیاز داشته باشید تا پسورد جدید را داشته باشید.
  • ممکن است برنامه اینستاگرام را پاک کرده باشید و بعد فهمیده باشید که رمز ورود را بلند نیستید.
  • ممکن است بخواهید روی یک دیوایس دیگر از اینستاگرام خود استفاده کنید و ندانید رمز ان چند است.
  • تمام موارد بالا دلایلی هستند که باعث می شوند شما به بازیابی رمز اینستاگرام نیاز داشته باشید.

طبیعی است که شما بعد از مدتی دیگر ندانید چه رمزی برای اینستاگرام خود گذاشتید و این موضوع عادی است. چون آدم آنقدر دغدغه های کاری دارد که دیگر به حفظ کردن و به یاد سپردن رمز اینستاگرام نمی رسد. اینستاگرام نیز به همین دلیل این قابلیت را گذاشته است یا افراد بتوانند خیلی راحت رمز خود را بازیابی کنند.

 

آیا واقعا می شود دوباره دست اینستاگرام خود را بدست بیاورم؟

باید بگوییم که بله! اگر شما دسترسی به یک ایمیل یا شماره تلفن خود را داشته باشید خیلی راحت می توانید اطلاعات اکانت خود را بازیابی کنید و دوباره از اکانت خود استفاده کنید.

 

روش های بازیابی رمز اینستاگرام:

به صورت کلی دو روش برای بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد. روش های دیگری که در برخی از مقالات نوشته شده است یا از اعتبار کافی برخوردار نیستند یا دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. همچنین خود اپ اینستاگرام این قابلیت را به سادگی تمام برای شما قرار داده است پس چرا از آن استفاده نکنید.

پیشنهاد می شود مطلب چگونه در تلگرام پیام‌ها را بدون باز کردن به حالت خوانده شده تغییر دهیم؟ را بخوانید

بازیابی رمز اینستاگرام

روش اول استفاده از اپ اینستاگرام

در روش اول شما می توانید با استفاده از اپ اینستاگرام اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام خود کنید. بدین منظور باید:

اول اپ اینستاگرام را باز کنید. احتمالا باید صفحه ورود را ببینید.

در این صفحه پایین همه گزینه ها عنوانی به نام Forgot your login details? Get help signing in می بینید. یا اگر اینستاگرام شما فارسی باشد با عناوینی مانند رمز خود را فراموش کردید؟ مواجه می شوید. باید این  گزینه را انتخاب کنید.

در مرحله بعد شما باید یا نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید، یا شماره تلفن خود را وارد کنید و یا ایمیل خود را که با آن اکانت اینستاگرام ساختید را وارد کنید. همچنین اگر حساب اینستاگرام شما و فیسبوک شما یکی است و به هم متصل است می توانید از طریق آن نیز اقدام کنید.

در ادامه می توانید از بین دو روش پیامک یا ایمیل یکی را انتخاب کنید.

روش پیامک

در صورتی که به تلفن همراه و شماره تلفن خود دسترسی دارید پیشنهاد ما این گزینه است که از آن استفاده کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه به شماره تلفن شما یک پیامک و کد 6 رقمی می آید باید آن را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد شما وارد اکانت خود می شوید و می توانید دوباره از اکانت از خود استفاده کنید.

روش ایمیل

اما اگر روش ایمیل را انتخاب کردید یک ایمیل برای شما ارسال می شود و در آن شما یک گزینه به نام Reset Password مشاهده می کنید. کافی است روی این گزینه کلیک کنید. سپس وارد صفحه ای می شوید که در آن از شما خواسته می شود که رمز جدید خود را وارد کنید و دوباره ان را وارد کنید. سپس اوکی را بزنید و تمام! رمز شما تغییر کرده است و می توانید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می شود مطلب پیدا کردن افراد نزدیک شما در تلگرام، دروغ یا واقعیت؟ را بخوانید

روش دوم استفاده از سایت اینستاگرام

در صورتی که از می خواهید از طریق سایت اقدام کنید ابتدا باید وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس روی گزینه Log in کلیک کنید. بعد روی forgot password بزنید. اگر در مرحله بعد شما تلفن خود را وارد کنید دقیقا مثل مراحل بالا است. اگر ایمیل وارد کنید دوباره یک ایمیل برای شما می آید و می توانید از طریق ایمیل خود اقدام به تغییر رمز کنید و دوباره از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

 

کلام آخر

اگر شما رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده بودید در این مطلب به شما روش های بازیابی رمز اینستاگرام گفته شده است که خیلی راحت می توانید با دستور عمل های گفته شده رمز اکانت خود را تغییر دهید. امیدوارم توانسته باشید اکانت خود دوباره بدست آورده باشید و ایم مطلب برای شما مفید باشد.