خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزشی » باز کردن قابلیت ادممبر گروه برای تمام اعضا (چگونه ممبر های بیشتر بدست بیاوریم)

امروزه یکی از قابلیت هایی که به تلگرام اضافه شده است، فعال کردن یا باز کردن قابلیت اد ممبر گروه می باشد که با استفاده از آن شما می توانید در سوپر گروه ها به تمام اعضای گروه اجازه اضافه کردن و اد کردن ممبر جدید را بدهید تا اعضای گروه شما افزایش پیدا کند. در این مقاله می خواهیم چگونگی باز کردن قابلیت اد ممبر گروه را به شما شرح دهیم.

تلگرام یکی از برنامه های پر کاربرد در ایران است که روز به روز در حال به روز رسانی می باشد و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود. تشکیل گروه در تلگرام یکی از قابلیت هایی است که به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و آشنایان خود به چت و گفتگو بپردازید یا در گروه های مختلف با موضوع و اهداف گوناگون عضو شوید و از آن بهره ببرید. همانطور که شما می دانید گروه های معمولی تلگرام فقط تا 200 نفر می توانند عضو داشته باشند اما با تبدیل کردن گروه معمولی به ابر گروه یا سوپر گروه ظرفیت اعضای گروه تلگرام به 5000 نفر افزایش می یابد.

 

آموزش باز کردن قابلیت ادممبر گروه برای تمام اعضای گروه:

برای انجام این کار ابتدا وارد گروه خود می شوید. بعد از آن بر روی نام گروه خود در منوی صفحه فوقانی کلیک کرده تا مشخصات گروه برای شما نمایش داده شود. در این قسمت بر روی آیکون سه نقطه که در بالای صفحه سمت راست وجود دارد کلیک کرده و از بین گزینه ها، گزینه ی Edit را انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود گزینه Administrators را انتخاب کنید. شما حتی در این صفحه می توانید مدیر جدیدی به گروه خود اضافه کنید و یا لیست مدیران را مشاهده کنید. در صفحه ی بعدی شما با سوال Who can add new members ? رو به رو می شوید که شامل دو گزینه می باشد.

شما با انتخاب کردن گزینه All Members به تمامی اعضای گروه اجازه ی اضافه کردن عضو جدید را خواهید داد و در صورتیکه گزینه ی دوم یعنی Only Admins را انتخاب کنید شما تنها به مدیران گروه اجازه ی اد زدن ممبر های جدید را خواهید داد. نکته ای که در اینجا قابل توجه می باشد این است که امروزه قابلیت Add Member به صورت پیش فرض در تمامی گروه های تازه تاسیس فعال می باشد. بعد از انجام مراحل بالا تمامی اعضای گروه شما می توانند ممبر جدید به گروه اضافه کنند و برای این کار کافی است از گزینه ی Add Member استفاده کنند.

باز کردن قابلیت ادممبر گروه

چرا باز کردن قابلیت ادممبر گروه را انجام دهیم؟

شاید حالا برایتان این سوال پیش بیاید که اصلا چرا باید قابلیت اد ممبر را برای تمام اعضای کانال فعال کنیم و این کار چه فایده ای برای ما دارد؟

در واقع اگر شما می خواهید که گروه و کانال تان گسترش یابد و رشد کند باید این قابلیت را آزاد کنید تا بتواند با برخی از روش ها کاربران را ترغیب به اد کردن ممبر به گروه کنید. همچنین ممکن است فرد و یا رسانه ای بخواهد شما را معرفی کنید و افراد دیگری را به کانال شما بیاورد بنابراین با باز بودن این قابلیت شما ممبر های بسیار بیشتری به دست می آورید. همچنین توجه کنید که افراد که دوستان شان آنها را به کانال شما اد کردن بسیار به کانال شما اهمیت بیشتری می دهند و می توانند به ممبر های فعالی و با وفایی کانال شما تبدیل شوند. بنابراین این قابلیت باز گذاشتنش ضرری برای کانال ما ندارد و باعث رشد و پیشرفت کانال می شود.

پیشنهاد می شود مطلب چگونه در تلگرام پیام‌ها را بدون باز کردن به حالت خوانده شده تغییر دهیم؟ را بخوانید.

چگونه کاربران را به اد کردن ممبر ترغیب کنیم؟

حال شاید شما به این موضوع فکر کنید که چگونه کاربران را به اد کردن ممبر در کانال خود می توانید ترغیب کنید؟

در واقع روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. اما همین الان بدانید که باز کردن قابلیت ادممبر گروه برای تمام اعضا کانال تازه شروع ماجرا است و فکر نکنید که افراد خیلی راحت برای شما ممبر های جدیدی می آورند.

محدودیت بگذارید.

یکی از روش هایی که به تازگی بسیاری از کانال ها و مخصوصا گروه های تلگرامی از آن برای ترغیب کردن کاربران استفاده می کنند گذاشتن محدودیت است. مثلا اگر می خواهید در این گروه پیام بگذارید باید چندین نفر را عضو کنید. یا اینکه اگر می خواهید از مطالب این کانال استفاده کنید باید این تعداد افراد را اد کنید. این یک روش خوب برای بدست آوردن ممبر های جدید است.

 

مسابقه ایجاد کنید.

یکی از روش های بسیار مناسب می تواند ایجاد مسابقه باشد. مثلا برای برده شدن در این مسابقه باید ابتدا چند نفر را اد کنید و سپس این کار را انجام دهید. دقت کنید که این روش حتما باید به شیوه درستی پیاده شود تا بتواند نتیجه بسیار بهتری بدهد.

پیشنهاد می شود مطلب چگونه در تلگرام عکس پروفایل‌مان را از دیگران مخفی کنیم؟ را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ارائه دهید.

شما می توانید برای برخی از پست های ویژه یا آموزش های خود به کاربران بگویید که مثلا این تعداد افراد را اد کنید تا این موارد را بدست بیاورید. یا اینکه این تعداد افراد را اد بزنید و این تخفیف را بدست بیاورید.

 

کلام آخر

به صورت کلی باز کردن قابلیت اد ممبر برای تمام اعضای کانال می تواند بسیار مفید باشد و تنها با چندین روش می شود کاربران را به اد کردن ممبر ترغیب کردن و از این فرصت استفاده کرد.

خدمات زر ممبر:

ممبر واقعی

خرید ممبر واقعی گروه

خرید ممبر آفلاین