خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اخبار تکنولوژی » دانلود ویدیو از یوتیوب – بهترین روش های دانلود از یوتیوب (آپدیت جدید)

یوتیوب را دیگر همه می شناسند یک سایت ویدیوای عالی که به یکی از محبوب ترین مکان های آنلاین در جهان تبدیل شده است و بسیاری از افراد ساعت های زیادی از وقت خود در این سایت سپری می کنند. شاید شما هم تا به حال خواسته باشید که یک ویدیو را در یوتیوب دانلود کنید و بعدا نگاه کنید یا اینکه یه ویدیو خیلی عالی پیدا کردید که می خواهید در سیستم خود آن را نگهدارید. متاسفانه یوتیوب به شما این قابلیت را نمی دهد که بتوانید ویدیو ها را دانلود کنید. به همین دلیل باید به سراغ روش های فرعی رفت. در ادامه با ما باشید تا با بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب آشنا شوید.

چند وقت پیش خودم می خواستم از یوتیوب یک ویدیو دانلود کنم که بعدا آن را ببینم. دیدم خود یوتیوب این قابلیت را ندارد بنابراین به جستجو در اینترنت پرداختم که روش های مختلفی دست یافتم. این روش ها را تست کردم که دیدم بسیاری از این سایت ها ناکارامد هستند و عملا یا پول می خواهند یا اینکه اصلا امکان دانلود درست و حسابی به شما نمی دهند. خیلی از سایت ها نیز فیلتر بود و خیلی سخت میشد از آنها دانلود کرد. برای همین بسیاری از روش ها بی فایده بودند و فقط موجب نا امیدی شدند. بعد از کلی تحقیق به بهترین روش های موجود برای این کار رسیدم که قصد دارم در ادامه مطلب آنها را به شما معرفی کنم.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر اجباری، خرید ممبر واقعی گروه و….

روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

برای اینکه بتوانید از یوتویب دانلود کنید روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به اینکه شما با کدام راحت تر هستید می توانید از ان استفاده کنید. دقت کنید که شاید بسیاری از روش های مرسوم در این لیست جایی نداشته باشند چون معمولا یا خیلی سخت هستند و یا خیلی وقت ها کار نمی کنند.

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرامی

می توانم این را به جرئت بگویم که ربات های تلگرامی یکی از بهترین روش های ممکن برای دانلود فیلم از یوتیوب هستند. اگر می خواهید به یک روش بی دردسر و راحت و کاربردی دست یابید بهتر است که از ربات های تلگرامی استفاده کنید. ربات های مختلفی در این باره وجود دارند که هر کدام خوبی ها و بدی های خودشان را دارند. همچنین بسیاری از ربات ها دیگر از کار افتادن و کار نمی کنند. برای همین بعد از اینکه چند بار از ربات های مختلف استفاده کردم به بهترین ربات ها در این باره دست یافتم.

یکی از بهترین ربات ها در این زمینه utubebot می باشد که مدت زمان زیادی فعال است و یکی از بهترین ربات های خارجی در این زمینه به حساب می آید. این ربات قبل ها فعال بود بعد از مدتی با مشکلاتی رو به رو شد اما حالا به بهترین نحوه ممکن کار می کند. فقط کافی است نام این ربات را جستجو کنید و سپس گزینه استارت را بزنید. بعد از اینکه ربات استارت خورد فقط کافی است لینک ویدیو مورد نظر در یوتیوب را برای ربات بفرستید و سپس کیفیت مدنظر را انتخاب کنید یا لینک دانلود مستقیم برای شما ساخته شود.

همین الان مطلب شدوبن اینستاگرام و هر آنچه باید درباره ی آن بدانید! (دلایل، رفع شدوبن و ….) را بخوانید.

ربات linkgram نیز یکی از بهترین ربات های موجود است که ایرانی است و کیفیت فوق العاده ای دارد. این ربات محدودیت دانلود فایل تا حجم 350 میگ و حجم کلی 1.5 گیگ می باشد. شما تنها با پرداخت چند هزارتومان می توانید اشتراک یک روزه تهیه کنید و سپس فایل هایی با حجم بالاتر را دانلود کنید. به نظر من بهترین روش موجود دانلود از یوتیوب همین ربات است.

نرم افزار های اندروید دانلود ویدیو از یوتیوب

اگر گوشی مبایل دارید که کار شما بسیار راحت است. فقط کافی است عبارت دانلود از یوتیوب را در گوگل پلی جستجو کنید تا با نرم افزار های مختلفی رو به رو شوید که خیلی راحت می توانید از آنها برای دانلود نیز استفاده کنید. بنابراین اگر گوشی اندروید دارید حتما به شما پیشنهاد می کنم از ربات های مربوطه در این زمینه استفاده کنید.

سایت مخصوص دانلود فیلم از یوتیوب

یک سایت ایرانی در زمینه دانلود ویدیو از یوتیوب فعالیت می کند که کیفیت خوبی نیز دارد. شاید بهترین گزینه نباشد اما امتحان آن ضرر ندارد. شما باید سایت پارس گت را جستجو کنید و آن را پیدا کنید و سپس یک اکانت بسازید. بعد می توانید یک بسته حجمی بخرید و بنا به حجمتان دانلود کنید.

ویدیو پلیر vlc

روش های مختلف دیگری برای دانلود ویدیو از یوتیوب  وجود دارد. یکی از انها پلیر vlc می باشد. همچنین می توانید از نرم افزار های دیگری نظیر MP4 Downloader Pro و QDownloader و WinX YouTube Downloader وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

کلام آخر

در این ویدیو روش های مختلف دانلود ویدیو از یوتیوب را به شما گفتیم. پیشنهاد ما استفاده از روش اول است که بسیار کاربردی تر است بقیه می باشد. امیدوارم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.