خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » ساخت اکانت پرایوت و پابلیک تردز | آپدیت 2023

تردز شبکه اجتماعی جدیدی که برای رقابت با توییتر منتشر شده و در طی چند روز سر و صدای عجیبی به پا کرد. یکی از مواردی که در تردز همانند دیگر شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد عمومی یا خصوصی بودن اکانت است که می تواند دسترسی ها و اپشن های مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش ساخت اکانت خصوصی تردز و خصصوصی کردن اکانت تردز بپردازم.

شرکت متا را تقریبا همه می شناسیم یک شرکت فوق العاده قوی در زمینه شبکه های اجتماعی که با مجموعه هایی مانند اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک بر دنیای فضای مجازی حکومت می کند. چندی پیش در جریان داستان هایی که برای توییتر پیش آمده بود متا از شبکه اجتماعی جدید خود یعنی تردز رو نمایی که کرد. یک شبکه اجتماعی متن محور که عملا برای رقابت با توییتر منتشر شده بود.

اکانت پرایوت تردز

شما می توانید در برنامه تردز مانند اکثر شبکه های اجتماعی یک اکانت عمومی یا خصوصی داشته باشید که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود دارد و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد. مثلا اگر یک پیج شخصی دارید بهتر است اکانت خود را خصوصی کنید و اگر قصد فعالیت جدی در تردز دارید بهتر است اکانت شما عمومی باشد تا بتوانید ساده تر مخاطب جذب کنید.

ساخت اکانت private تردز

اگر می خواهید یک اکانت پرایوت تردز بسازید تنها کافیست در همان مراحل ساخت اکانت نوع اکانت خود را بر روی خصوصی قرار دهید. برای اینکار:

ابتدا برنامه تردز را دانلود و نصب کنید.

سپس وارد برنامه شوید و حساب اینستاگرام خود را برای ساخت اکانت انتخاب کنید.

در مرحله بعد اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید.

در صفحه privacy می توانید نوع اکانت خود را بین public یا private انتخاب کنید.

ساخت اکانت private تردز

در اخر هم هر فردی که دوست دارید را فالو کنید و بر روی دکمه join threads کلیک کنید.

به همین راحتی شما می توانید یک اکانت پرایوت یا پابلیک را در تردز ایجاد کنید. البته در ابتدا به صورت پیش فرض اکانت شما خصوصی ایجاد می شود اگر تنظیمات آن را تغییر ندهید.

آموزش تغییر نام و نام کاربری در تردز

خصوصی یا پابلیک کردن اکانت threads

در بخش بالا به آموزش ساخت اکانت خصوصی تردز پرداختم اما اگر شما در حال حاضر اکانت خود را ساخته باشید چگونه می توانید نوع آن را تغییر دهید؟ در ادامه به این موضوع می پردازم.

  1. ابتدا وارد برنامه تردز شوید.
  2. سپس در پایین صفحه بر روی عکس پروفایل خود در صفحه اصلی کلیک کنید.
  3. وقتی وارد صفحه پروفایل خود شدید  بر روی آیکون دو خط بالا سمت راست صفحه کلیک کنید یا منوی برنامه برایتان باز شود.
  4. سپس به دنبال گزینه privacy باشید.
  5. در صفحه تنظیمات مربوط به حریم خصوصی گزینه private profile را پیدا کنید. اگر این گزینه روشن باشد اکانت شما خصوصی می شود و اگر روشن نباشد اکانت شما عمومی است.
  6. در حین switch کردن بین این دو نوع از شما یک تایید نیز می خواهد.

خصوصی و پابلیک کردن اکانت threads

به همین راحتی شما می توانید نوع اکانتی که دارید را بین عمومی یا خصوصی تغییر دهید بدون اینکه نیاز باشد کار اضافه ای بکنید. همچنین اینکه اکانت شما خصوصی یا عمومی باشد چندان ربطی به اکانت اینستاگرام شما ندارد.

تفاوت اکانت عمومی و خصوصی در تردز چیست؟

تا به اینجا به آموزش خصوصی یا عمومی کردن اکانت تردز پرداختیم اما تفاوت این دو نوع اکانت در چیست؟ چرا باید اکانت خود را عمومی کنید و چرا باید اکانت خود را خصوصی کنید؟ در ادامه این دو نوع اکانت را از چند نظر باهم مقایسه می کنیم.

پست و استوری کردن پست های تردز در اینستاگرام

چه کسی می تواند شما را فالو کند؟

اگر اکانت شما عمومی باشد هر کسی می تواند اکانت شما را فالو کند و جز فالوور هایتان به حساب بیاید و اگر خصوصی باشد هر کسی نمی تواند اینکار را انجام دهد و جز فالوور های شما به حساب بیاید.

چه کسی می تواند پروفایل من را مشاهده کند؟

اگر اکانت شما پرایوت باشد فقط فالوور های شما می توانند مشاهده کنند اما اگر عمومی باشد همه می توانند پروفایل شما را مشاهده کنند.

چه کسی می تواند پست های تردز من را در اینستاگرام منتشر کند؟

اگر اکانت شما عمومی باشد هر کسی می تواند این کار را انجام دهد و اگر خصوصی باشد هیچکس نمی تواند اینکار را انجام دهد.

چه کسی می تواند پست های من را ببینید؟

در صورتی که اکانت شما عمومی باشد هر کسی می تواند پست هایتان را ببینید و در feed هر کسی نمایش داده می شود اما اگر خصوصی باشد تنها فالوور هایتان امکان مشاهده پست های شما را دارند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ایرانی و فالوور تردز به آموزش ساخت اکانت پرایوت ترد و خصوصی یا عمومی کردن اکانت threads پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشید به راحتی نوع اکانت خود را تغییر دهید.