خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش تغییر نام و نام کاربری در تردز | آپدیت 2023

تردز یک شبکه اجتماعی جدید مبتی بر متن که به تازگی از طرف گروه متا منتشر شده است و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. قطعا نام کاربری شما در تردز مانند همه شبکه های اجتماعی مهم است اما تغییر آن در اپ threads چندان راحت نیست. در این مطلب تصمیم گرفتم تا به آموزش تغییر نام کاربری در تردز بپردازم. بنابراین اگر جز کسانی هستید که به شبکه های اجتماعی علاقه دارید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

شرکت متا را تقریبا دیگر هم می شناسند. شرکتی که اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ برای آن است و به نوعی به آن می توان پادشاه فضای مجازی گفت. این شرکت چندی پیش برنامه تردز را در بهترین زمان ممکن یعنی درست زمانی که توییتر با تصمیمات عجیب و غریب ایلان ماسک سرنوشتش معلوم نبود را منتشر کرد تا به نوعی رقیب این برنامه شود و بتواند همچنان جایگاه متا را به عنوان پادشاه دنیای مجازی حفظ کند.

عوض کردن نام کاربری تردز

آموزش تغییر نام کاربری در تردز

نام کاربری شما در هر شبکه اجتماعی یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواردی است که شما را با آن می شناسند. به همین است که برای بسیاری اهمیت زیادی دارد. در اکثر شبکه های اجتماعی شما می تواند به راحتی نام کاربری خود را هرچیزی که می خواهید بگذارید اما در تردز این امکان وجود ندارد و عملا در هنگام ثبت نام در این شبکه اجتماعی شما امکان گذاشتن نام و نام کاربری دلخواه خود را ندارید.

تغییر نام کاربری در threads

بعد از اتمام فرایند ثبت نام برای تغییر نام اکانت تردز خود باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه تردز شوید.
  2. سپس از پایین بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  3. در صفحه پروفایل خود بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.

تغییر نام حساب تردز در بخش ویرایش پروفایل

وقتی بر روی گزینه name کلیک می کنید با پیغام زیر رو به رو می شوید:

Your name and username are synced with Instagram and can only be changed there.

این پیغام به این معنی است  نام کاربردی و نام اکانت تردز شما وابسته به اکانت اینستاگرام شماست. یعنی هرچیزی که در اینستاگرام خود وارد کنید دقیقا در تردز هم همان مشاهده می شود. البته این موضوع طبیعی است چون شما در هنگام ثبتنام از اکانت اینستاگرام خود برای اینکار استفاده می کنید. بنابراین اگر می خواهید نام کاربری اکانت خود را تغییر دهید حتما باید از طریق خود اینستاگرام اقدام کنید.

آموزش دیلیت اکانت تردز مرحله به مرحله | بدون حذف اکانت اینستاگرام

تغییر نام و نام کاربری اینستاگرام

آموزش تغییر نام کاربری در اینستاگرام

همانطوری که در بخش بالا متوجه شدید برای اینکه بتوانید نام و یوزرنیم اکانت تردز خود را تغییر دهید باید اینار را از طریق اکانت اینستاگرام انجام دهید. برای اینکار تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و وارد همان اکانتی شوید که با ان اکانت تردز ساختید.
  2. سپس در پایین بر روی عکس پروفایل خود کنید.
  3. در صفحه پروفایل خود بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.
  4. در بخش name  می توانید نام اکانت خود را تغییر دهید.
  5. در بخش username می توانید نام کاربری اکانت خود را تغییر دهید.
  6. بعد از انجام تغییرات بر روی تیک آبی بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات ثبت شود.
  7. سپس وارد اکانت تردز خود شوید در آنجا مشاهده می کنید که همان لحظه نام و نام کاربری شما تغییر کرده است.

آموزش تغییر زبان تردز به فارسی در اندروید و ios

چگونه name خود را در برنامه تردز تغییر دهم؟

نام شما همانند نام کاربری شما در برنامه تردز وابسته به اینستاگرام است و برای تغییر آن حتما باید از طریق خود اینستاگرام اقدام کنید.

آیا می توانم نام و نام کاربری تردز خود را بدون تغییر آن در اینستاگرام عوض کنم؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد. در واقع به این دلیل که شما باید برای ثبت نام در تردز حتما از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید بنابراین اکانت شما پیش فرض آن با همان اکانت اینستاگرام در تردز ساخته می شود. بنابراین برای اینکه بتوانید موارد مهمی از جمله اطلاعات اصلی و نام و نام کاربری خود را تغییر دهید حتما باید از طریق خود اینستاگرام اقدام به اینکار کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید لایک واقعی تردز و خرید فالوور تردز به آموزش تغییر نام و نام کاربری در تردز پرداختم. شرکت متا برنامه تردز را خیلی زود منتشر  کرده است و به این دلیل که می خواست این برنامه سریع تر رشد کند آن را وابسته به اینستاگرام کرد. همین موضوع باعث شده که تردز برای برخی از ویژگی های متکی به اینستاگرام باشد و به همین دلیل است که فرایند تغییر نام و نام کاربری در Threads کمی عجیب و غریب است. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.