خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » غیرفعال کردن اکانت تردز مرحله به مرحله | آپدیت 2023

اگر طرفدار شبکه های اجتماعی باشید قطعا در این مدت نام تردز به گوشتان خورده است. یک برنامه جدید که با تمرکز بر روی متن سعی دارد تا با شبکه اجتماعی توییتر رقابت کند. در این مطلب از وبلاگ زرممبر قصد دارم تا به آموزش غیرفعال کردن اکانت تردز بپردازم. بنابراین اگرشماهم میخواهید اکانت خود را در این برنامه غیرفعال یا حذف کنید حتما تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

شرکت متا را دیگر تقریبا همه افراد می شناسند. شرکتی که برنامه هایی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ و… جز دارایی های آن است و عملا با آنها در دنیای شبکه های اجتماعی پادشاهی می کند. چندی پیش برنامه اینستاگرام قابلیت ریلز را به عنوان یک ویژگی برای رقابت با تیک تاک معرفی کند و حالا نوبت به توییتر رسیده که متا با معرفی یک رقیب جدید برای آن به رقابت برای این اپ رفته است.

با توجه به اتفاقاتی که این چند وقته برای توییتر افتاده است و تصمیمات جدید ایلان ماسک طبیعتا متا هم از فرصت استفاده کرده و هرچه زودتر برنامه خود را معرفی کرده با بتواند توییتر را شکست دهد. با اینکه این برنامه مدت زیادی نمی شود که منتشر شده اما با پشتیبانی اینستاگرام و متا تبدیل به یک برنامه بسیار محبوب در همین مدت شده است.

آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام تردز

با اینکه این برنامه تا به الان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و توانسته در حد یک رقیب خوب برای توییتر ظاهر شود اما بسیاری از افراد بعد از تجربه آن یا به هر دلیل تصمیم به غیرفعال کردن اکانت خود میگیرند که خوشبختانه تردز هم این قابلیت را در اختیار افراد قرار داده است.

برای اینکه بتوانید اکانت تردز خود را غیرفعال کنید تنها کافیست تا مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله پیش بروید:

ابتدا وارد برنامه threads شوید.

در صفحه اصلی برنامه بر روی آیکون پروفایل خود پایین صفحه سمت راست کلیک کنید.

انتخاب آیکون پروفایل در تردز

وقتی وارد صفحه پروفایل خود شدید در بالا بر روی آیکون دو خط کلیک کنید.

انتخاب منوی تنظیمات در تردز برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام تردز

با کلیک بر روی آیکون دو خط صفحه تنظیمات برایتان باز می شود. گزینه account را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات اکانت گزینه deactivate profile را انتخاب کنید.

deactivate profile در تردز

در مرحله بعد هم با کلیک بر روی deactivate threads profile مراحل غیرفعال شدن اکانت شما تکمیل می شود.

غیرفعال کردن اکانت تردز

برنامه تردز چیست؟ آموزش دانلود و نصب و کار کردن با threads

بعد از غیرفعال کردن اکانت تردز چه اتفاقی می افتد؟

بعد از اینکه شما اکانت خود را غیرفعال کردید عملا تمامی تعاملات شما و پست هایتان غیرفعال مشاهده خواهد بود و به نوعی انگار اکانت شما در این مدت بازنشسته شده است. اما تمامی پست های شما بر روی سرور های متا باقی خواهد ماند. همچنین شما می توانید هر زمانی که خواستید دوباره اکانت خود را فعال کنید و از ان استفاده کنید.

چرا اکانت threads خو درا حذف نکنم؟

غیرفعال کردن اکانت شما به معنی حذف آن نیست و همچنان دیتا های شما بر روی سرور های متا باقی می مانند و قابل دسترس هستند. اما حذف اکانت شما باعث حذف همه دیتا ها و اطلاعات و پست ها و تعاملات شما در این برنامه خواهد شد.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حذف اکانت تردز باعث حذف اکانت اینستاگرام شما نیز می شود چون شما برای وجود به تردز باید از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را نگهدارید نمی تواند اکانت تردز خود را پاک کنید.

نحوه عضویت و ساخت اکانت تردز | با اکانت اینستاگرام و بدون اینستاگرام

آیا می توان بدون حذف اکانت اینستاگرام، اکانت تردز را حذف کرد؟

برای حذف اکانت threads بدون حذف اکانت اینستاگرام شما می توانید خیلی ساده اکانت خود را غیرفعال کنید. با اینکه اکانت اینستاگرام شما صدمه ای نمی بیند و شما می تواند از آن استفاده کنید. بنابراین اگر اکانتتان برایتان مهم است و می خواهید آن را نگهدارید اما می خواید از تردز خداحافظی کنید بهتر است حتما اکانت خود را غیرفعال کنید.

تردز یک شبکه اجتماعی جدید با پشتیبانی متا و اینستاگرام است که قطعا تا چند وقت دیگر به محبوبیت بالایی می رسد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد با تبلیغات، خرید فالوور تردز، استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تولید پست های جدید به طور جدید وارد این برنامه شوند تا از این موقعیت و فرصت بکری که ایجاد شده بتوانند استفاده کنند. بنابراین به شما هم پیشنهاد می کنم که اگر علاقه مند به شبکه های اجتماعی و یا فعالیت جدی در آن هستید بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی نظیر خرید فالوور فیک اینستاگرام و بازدید تلگرام و… به آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام و هر آنچه که باید درباره آن بدانید پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.