خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » شات کردن یعنی چی؟ اموزش شات کردن اینستاگرام

قطعا تا الان اصطلاح شات کردن در اینستاگرام به گوشتان خوده است، اما شات کردن به چه معناست؟ چگونه می توانیم دیگران را شات کنیم؟ در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش شات کردن در اینستاگرام بپردازم.

اینستاگرام یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر به حساب می آید که کاربران بسیار زیادی دارد. داشتن فالوور زیاد در این پلتفرم می تواند به رشد کسب و کار شما و درآمد بیشتر کمک زیادی کند. روش های زیادی برای افزایش فالوور و دیده شدن در اینستاگرام وجود دارد که یکی از آنها شات شدن است که باعث می فالوور های پیج های دیگر با پیج شما آشنا شوند و شما را فالو کنند.

شات کردن در استوری اینستاگرام یعنی چی؟

شات کردن یعنی شما از پیج یا استوری یک فرد اسکرین شات بگرید و آنها در استوری خود به اشتراک بگذارید و فرد مقابل را تگ کنید. شاید تا به حال در استوری پیج دوستان خود یا پیج های بزرگ اینستاگرام دیده باشید یک استوری پیج دیگر را قرار می دهند و از فالوور های خود می خواهند تا آن پیج را فالو کنند. در واقع شات کردن همیشه مد تبلیغاتی نیست و برخی اوقات صرفا جنبه دوستی و حمایت دارد.

وقتی یک پیج را شات می کنیم چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که پیج شخصی را شات می کنید یا توسط شخص دیگری شات می شوید(منشن می شوید) یک نوتیفیکیشن از طرف اینستاگرام برای فرد مقابل ارسال می شود و به او اطلاع داده می شود. همچنین اگر کاربر پیج شما را فالو کرده باشد استوری شما در قالب دایرکت برای او ارسال می شود اما اگر پیج شما را فالو کرده باشد می توانید با تایید پیامی که برای او ارسال می شود استوری شما را مشاهده کند.

چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

شات کردن در استوری اینستاگرام

چگونه پیجی را در استوری اینستاگرام شات کنیم؟

برای اینکه بخواهید در استوری خود کسی را شات کنید بهترین کار این است که ابتدا یک اسکرین شات از پیج یا استوری فرد مقابل که به نظرتان مناسب است بگیرید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

وقتی که که اسکرین شات مدنظر را گرفتید وارد برنامه اینستاگرام شوید.

در بالای صفحه بر روی آیکون your story ضربه بزنید تا وارد بخش استوری اینستاگرام شوید.(همچنین می توانید برای وارد شدن به بخش استوری بر روی آیکون + در وسط صفحه نیز ضربه بزنید)

حالا در پایین بر روی آیکون گالری ضربه بزنید و اسکرین شات یا تصویری که از پیج فرد مقابل انتخاب کردید را انتخاب کنید.

سپس متن و ادیت های نهایی را انجام دهید.

در آخر بر روی آیکون Aa ضربه بزنید و با تایپ @ آیدی پیج مدنظر را وارد کنید.

سپس استوری خود را منتشر کنید.

به همین سادگی توانستید فرد را در استوری خود شات کنید. با اینکار فالوور های شما بعد از چک کردن استوری شما با ضربه بر روی آیدی تایپ شده وارد پیج مدنظر می شوند و اگر خواستند آن را فالو می کنند.

چگونه از تمپلیت ریلز (reels) اینستاگرام استفاده کنیم؟

روش دیگر بر روی shot کردن در Instagram:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید.
  2. بر روی آیکون your story ضربه بزنید.
  3. عکس یا ویدیو مورد نظرتان را از پیج فرد مقابل انتخاب کنید.
  4. بر روی آیکون لبخند بالای صفحه ضربه بزنید.
  5. در بین گزینه ها @mention را انتخاب کنید.
  6. آیدی فرد مدنظرتان را تایپ کنید.
  7. استوری خود را منتظر کنید.

با اینکار پیج فرد مقابل در استوری شما تگ می شود و می توانید از فالوور های خود بخواهید که آن را دنبال کنند یا سری به آن پیج بزنند.

چرا باید کسی را در اینستاگرام شات کنم؟

این کار می تواند به صورت تبلیغاتی یا کاملا دل باشد. در واقع شما می توانید در صورت داشتن پیجی با فالوور های بالا با دریافت پول پیج افراد دیگر را شات کنید و یا می توانید کاملا دلی و برای احترام یا حمایت و… پیج دوستان یا اشخاص دیگر را بنا به دلایل مختلف شات کنید.

روش های بسیار مختلفی برای افزایش فالوور و بازدید پیج در اینستاگرام وجود دارد از جمله خرید فالوور فیک و لایک فیک اینستاگرام، در این بین شات شدن توسط پیج های مرتبط و بزرگ و یا اشخاص معروف و معتبر می تواند باعث بیشتر دیده شدن پیج شما شود.

در این مطلب به آموزش شات کردن در استوری اینستاگرام پرداختم تا هر وقت خواستید بتوانید دیگران را در استوری خود شات کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.