خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند؟

اینستاگرام را می توان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در دنیا به حساب آورد. اگر جز کسانی باشید که از این برنامه استفاده قطعا تا به حال برایتان سوال شده که چه کسانی پست یا پروفایل اینستاگرام مارا چک می کند؟ در ادامه این مطلب قصد دارم تا به پاسخ این سوال بپردازم.

چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند؟

قطعا برای همه ما جذاب است که بدانید چه کسانی از پروفایل ما در اینستاگرام بازدید کردند. چه یک فکر معمولی باشید و چه یک کسب و کار اطلاع داشتن از این موضوع می تواند یکی از نیاز های ما باشد. اما باید بگویم که در حاضر هیچ روش مشخص و اصلی برای این موضوع وجود ندارد و اینستاگرام این قابلیت را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار نمی دهد.

شاید برایتان سوال باشد که چرا؟ خب، معلوم است این موضوع به دلیل سیاست های اینستاگرام در حفظ حریم خصوصی کاربران است. اگر اینستاگرام این قابلیت را در اختیار افراد مختلف قرار می داد طبیعتا تعامل بین افراد کمتر می شد و برخی افراد به خاطر همین موضوع اصلا از برخی از پیج ها بازدید نمی کردند و حتی ممکن بود که از این برنامه استفاده نکنند.

چه کسانی از پیج اینستاگرام شما بازدید می کنند؟

چه کسانی از پیج اینستاگرام شما بازدید می کنند؟

با تمام توضیحاتی که دادم اما همچنانی برای بسیاری این موضوع است و دوست دارند که به نحوی به پاسخ این سوال دست پیدا کنند. در ادامه من به معرفی روش های مختلفی برای اینکار می پردازم.

چگونه بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

تبدیل اکانت عادی به حساب تجاری

با تغییر اکانت عادی خود به حساب تجاری می توانید اطلاعات جامعی و کلی درباره اینکه چه تعداد از نمایه حساب شما بازدید کردند، چه تعداد پست شما را مشاهده کردند و… دست پیدا کنید که قطعا برای افرادی که فعالیت حرفه در اینستاگرام دارند می تواند بسیار مهم باشد. برای تبدیل عادی خود به یک حساب تجاری مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  2. سپس بر روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. بر روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه settings را انتخاب کنید.
  4. در مرحله بعد گزینه switch to business account را انتخاب کنید. البته ممکن است این گزینه در بخش account تنظیمات اینستاگرام باشد.
  5. سپس اطلاعات لازم را وارد کنید.

به همین راحتی شما توانستید اکانت خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. حالا با وارد شدن به بخش insights می توانید اطلاعات کلی و مهمی را از مخاطبین و فعالیت های خود در اینستاگرام بدست بیاورید.

استفاده از برنامه جالبی برای مشاهده کسانی که اینستاگرام شما را چک می کنند

بخش insights اینستاگرام اطلاعات مفیدی می تواند به شما بدهد اما این اطلاعات خیلی کلی است و ممکن است که شما اطلاعات دقیق تری بخواهید. برای اینکار قطعا استفاده از برنامه های شخص ثالث می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اما استفاده از این برنامه ها می تواند خطرناک باشد زیرا آنها با اطلاعات اکانت شما دسترسی دارند. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین برنامه ها در این زمینه می پردازم.

چگونه بفهمیم چند نفر پست ما را در اینستاگرام سیو کردند؟

Influxy

اگر به دنبال برنامه ای هستید که بفهمید دقیقا چه تغییری در فالوور ها یا فالوینگ های شما رخ می دهد یا کسانی از پروفایل و استوری های شما بازدید می کنند و یا هر اطلاعات دیگری می توانید از این برنامه استفاده کنید. Influxy خیلی دقیق تر و کامل تر از حتی خود اینستاگرام دیتاهایی را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین اگر به دنبال یک برنامه خوب برای آنالیز و برسی تمامی فعالیت هایی مرتبط با پیج خود هستید این برنامه می توانید گزینه مناسبی باشد.

InStalker

این برنامه گزارش های منظم و تفاوتی درباره افرادی که اینستاگرام شما را چک می کنند ارائه می دهد و شما می توانید از طریق آن متوجه شوید که چه کسانی پروفایل شما را چک می کنند. البته این برنامه خیلی کامل و جامع تر از این حرفاست و می تواند اطلاعاتی درباره پست ها، استوری ها، لایو و… حساب شما ارائه دهد که قطعا برای زیرنظر داشتن پیجتان می تواند مفید باشد.

Follower Insight for Instagram

این برنامه هم به ردیابی افرادی می پردازد که حساب کاربری شما را چک می کنند و می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از  Follower Insight for Instagram می توانید خیلی ساده متوجه شوید که چه کسانی به صورت دقیق به برسی پیج شما می پردازند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک و خرید لایک واقعی به سوال چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند پاسخ دادم تا بتوانید خیلی بهتر و دقیق تر متوجه این افراد شوید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.