خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای موبایل در 2024

گاهی اوقات لازم است تا صفحه گوشی یا تبلت خود را با دیوایس های دیگر به اشتراک بگذاریم. شاید به نظرتان این کار مشکل یا سخت باشد در حالی که امروزه پلتفرم ها و ابزارهای مختلفی برای انجام این کار طراحی شده است. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای موبایل بپردازم.

بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ

برنامه های مختلفی برای اینکار وجود دارد که هرکدام قابلیت ها و ویژگی های خود را دارند. اما در بین آنها گزینه های به خصوصی وجود دارد که نسبت به بقیه بسیار مناسب تر هستند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیارتان قرار می دهند.

برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش Zoom

Zoom

زوم یکی از بهترین برنامه های ویدئو کنفرانس به حساب می آیند که با استفاده از آن می توانید جلسات تیمی، وبینار و… برگذار کنید. این برنامه برای تمام ابزارهای لازم برای یک ارتباط از راه دور را در اختیارتان قرار می دهد که در بین آنها می توان به شیر اسکرین اشاره کرد.

برنامه زوم برای web، windows، mac، linux، ios و اندروید در دسترس است و شما می توانید از آن در هر پلتفرمی استفاده کنید.

برنامه Screen Share موبایل

Screen Share

یکی از محبوب ترین و ساده ترین برنامه های اشتراک گذاری صفحه نمایش برنامه screen share می باشد که با استفاده از آن می توانید صفحه نمایش موبایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این یک برنامه رایگان است که بعد از نصب تنها کافیست با کلیک بر روی یک دکمه صفحه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نحوه خصوصی کردن اکانت توییتر (همان x) در اندروید، ios و وبسایت

برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش برای موبایل ApowerMirror

ApowerMirror

ApowerMirror یک برنامه ویژگی برای اشتراک گذاری صفحه نمایش در دیوایس های مختلفی از جمله اندروید و ios  است. این برنامه به شما امکان اتصال از طریق wifi و usb را به شما می دهد تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن دوایس خود را کانکت کنید. حتی با استفاده از این برنامه می توانید تلفن خود را از راه خود کنترل کنید و یا شروع به رکورد کردن کنید.

Skype

اسکایپ یک برنامه پیام رسان فوری است که در اصل برای چت های تصویری و کنفرانس صوتی و.. استفاده می شود اما قابلیت اسکرین شیرینگ آن و در دسترس بودن برای اکثر دیوایس ها این امکان را داده تا در لیست بهترین برنامه های screen sharing جایی برای خود داشته باشد.

البته شما از اسکایپ می توانید برای کار های مختلفی استفاده کنید تا یه مکالمه یا تماس ویدیو عالی داشته باشید اما هر وقتی که خواستید می توانید اسکرین خود را حتی از طریق موبایل برای دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش اشتراک گذاری صفحه نمایش با استفاده از skype:

  1. ابتدا برنامه اسکایپ را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس وارد برنامه شوید و بین دو دیوایسی که می خواهید تماس برقرار کنید.
  3. بعد از اینکه تماس برقرار شد و آن را قبول کردید حالا در موبایل خود بر روی سه نقطه پایین صفحه کلیک کنید.
  4. از بین گزینه ها share screen را انتخاب کنید.
  5. به همین راحتی صفحه نمایش شما برای طرف مقابل به اشتراک گذاشته می شود.

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو ریلز اینستاگرام

AnyDesk

انی دسک یکی از سریع ترین و البته ایمن ترین برنامه های برقراری ارتباط بین دستگاه ها و پلتفرم های مختلف است که بیشتر به خاطر رایگان خود و امکان کنترل از راه دور شناخته می شود. شما می توانید از این برنامه در اندروید، آیفون و حتی ویندوز برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود استفاده کنید زیرا anydesk به شما این امکان را می دهد تا خیلی ساده بتوانید از راه دور با دیگران ارتباط برقرار کنید و صفحه نمایش دیوایس خود را به اشتراک بگذارید حتی برای نسخه های دکستاپ شما می توانید به طرف مقابل اجازه دهید تا دیوایس شما را کنترل کند.

آموزش share screen با برنامه anydesk

  1. برنامه انی دسک را دانلود و نصب کنید.
  2. بعد از نصب برنامه را اجرا کنید. در صفحه ابتدایی شما آدرس خود در بخش your address مشاهده می کنید.
  3. تنها کافیست تا شماره آدرس خود را در دیوایس دیگر وارد کنید و بر روی دکمه connect کلیک کنید.
  4. سپس با تایید کردن و شروع اتصال صفحه نمایش دیوایس شما به صورت آنلاین به اشتراگ گذاشته می شود.

برنامه TeamViewer برای موبایل

TeamViewer

در چند سال اخیر برنامه teamviewer به عنوان یکی از بهترین گزینه های در زمینه اسکرین شیر شناخته می شود. دلیل این محبوبیت امنیت بالا و در دسترس بودن برای دیوایس ها مختلف است. به علاوه این برنامه امکان اتصال خیلی ساده را با استفده از رمز عبور و آیدی می دهد که نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و طولانی نیست.

تنها کافیست تا این برنامه را در هر دو دیوایس خود داشته باشید سپس با وارد کردن آیدی و پسورد خود در دیوایس خود می توانید به سادگی صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر فیک تلگرام به معرفی بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای موبایل پرداختم تا بتوانید به سادگی و بدون نیاز به کارهای عجیب و غریب صفحه نمایش دیوایس خود را به اشتراک بگذارید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.