خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » تلگرام پریمیوم چیست(Telegram Premium)؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

در این روز ها تلگرام جز یکی از محبوب ترین پیام رسان ها به حساب می آید که تعداد دانلود بیش از 1 میلیارد به خوبی نشان دهنده محبوبیت این برنامه است. تلگرام تا به الان رایگان بوده و امکانات زیادی را در اختیار افراد مختلف قرار داده است. اما به تاژگی از telegram premium رونمایی کرده است که افراد می توان اشتراک آن را تهیه کنند. در ادامه قصد دارم تا شما را بیشتر با تلگرام پریمیوم آشنا کنم و به سوال تلگرام پریمیوم چیست پاسخ دهم.

تلگرام پریمیوم و قدرت بیش از پیش!

تلگرام را دیگر کمتر کسی پیدا می شود که نشناسد و یا با آن آشنایی نداشته باشد. این برنامه یکی از معروف ترین و محبوب ترین پیام رسان ها در کل دنیا و به خصوص ایران به حساب می آید که کاربران بسیار زیادی دارد. ویژگی های متفاوت و امکانات بسیار زیاد و پیشرفت هر روز آن نسبت به قبل همگی باعث شدند تا این برنامه در میان رقیبان قدرتمندی مانند واتساپ بتواند رقابت کند و به جایگاه فوق العاده ای دست پیدا کند.

ویژگی های تلگرام پریمیوم

تلگرام پریمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم در واقع یک اشتراک ویژه است که به نوعی میتوان آن را مانند اشتراک های vip به حساب آورد که با هزینه بسیار کمی در ماه به شما امکانات بسیار مختلفی ارائه می دهد و محدودیت های شما را کاهش می دهد.

ویژگی های تلگرام پریمیوم چیست؟

اما تهیه این اشتراک چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟ در ادامه به بخشی از این امکانات اشاره کردم.

ورود به تلگرام با qr کد در کامپیوتر و نسخه وب (طی 3 مرحله)

آپلود فایل تا 4 گیگ

تلگرام در حال حاضر نیز جز یکی از محدود برنامه هایی به حساب می آید که به نسبت رقیبان خود از نظر حجم آپلود چندین پله بالاتر است. در حال حاضر افراد می توانند تا حجم 2 گیگابایت فایل را بدون کاهش کیفیت و فشرده سازی خاصی در تلگرام آپلود کنند. اما با تهیه اشتراک پریمیوم تلگرام شما امکان آپلود فایل تا 4 گیگ را دارید و می توانید آن را برای هر فردی ارسال کنید. همچنین با خرید با خرید این اشتراک سرعت آپلود فایل نیز برای شما افزایش می یابد.

امکانات Telegram Premium

کاهش محدودیت ها

در حال حاضر تلگرام دارای برخی محدودیت هاست که با خرید اشتراک پریمیوم آن این محدودیت ها تا دو برابر کاهش می یابند. شما در حالت عادی فقط می توانید در 500 چنل و گروه عضو شوید اما با این اشتراک می توانید در 1000 چنل و گروه عضو شوید. همچنین در حالت عادی می توانید 5 چنل را پین کنید یا می توانید 200 گیف را در لیست گیفت های مورد علاقه خود ذخیره کنید اما با خرید این اشتراک می توانید تا 10 چت را پین کنید و… در واقع هر محدودیتی که در حال حاضر در تلگرام وجود دارد برای شما به نوعی دو برابر کاهش می یابد.

قابلیت تبدیل صوت به متن

یکی از ویژگی هایی که به نظر متن در مطلب تلگرام پریمویم چیست از همه بارز تر و مهم تر است قابلیت تبدیل صوت به متن است که با استفاده از ان می توانید خیلی راحت ویس ها خود را به متن تبدیل کنید و حتی آنها را ترجمه کنید. البته توجه داشته باشید که هنوز مشخص نیست این قابلیت برای زبان فارسی کار می کند یا نه؟

استیکر ها و ری اکشن های مخصوص

در تلگرام پریمیوم استیکر ها و ری اکشن های خاصی برای شما در نظر گرفته شده است که توسط افراد مختلفی با کیفیت ساخته می شود و در اختیار شما گذاشته می شود تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

3 روش برای رفتن به اولین پیام تلگرام (بدون نیاز به نصب برنامه جانبی)

تصویر پروفایل متحرک

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب که می تواند باعث این شود تا افراد زیادی برای خرید این اشتراک ترغیب شوند و از تلگرام پریمویم استفاده کنند امکان گذاشتن پروفایل های متحرک و با انیمیشن است.

برخی از ویژگی های تلگرام پریمیوم:

در ادامه مطلب تلگرام پریمیوم چیست به برخی دیگر از ویزگی های این اشتراک تلگرام می پردازم.

  • آیکون اختصاصی تلگرام
  • از بین رفتن تبلیغات
  • دانلود سریع تر
  • مدیریت بهتر چت و محیط تلگرام
  • و…

نحوه خرید اشتراک پریمیوم تلگرام؟

اما چگونه باید این اشتراک را تهیه کنیم؟ پاسخ این سوال کمی سخت است چون در حال حاضر این ویژگی هنوز خیلی کامل و جامع نشده است اما قبل از هر چیزی بدانید که در حال حاضر و به صورت طبیعی امکان خرید این امکان برای شماره های ایران وجود ندارد.

اگر شما اکانت شما غیراز ایران است تنها کافیست تا وارد تلگرام شوید و سپس در بخش تنظیمات به سراغ گزینه telegram premium بروید و از آن می توانید خیلی راحت خریداری کنید. در حال حاضر قیمت این اشتراک ماهانه چیزی بین 4 تا  6 دلار است.

تلگرام پیام رسان بسیار محبوبی است که به لطف کانال ها و گروه های خود تبدیل به یک محیط بسیار تعاملی تر و نیمه شبکه اجتماعی شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به خرید ممبر کانال و ممبر گروه تلگرام یا خرید واکنش تلگرام می کنند تا بتوانید خیلی سریع تر در این فضا رشد کنند و کانال ها و گروه هایی با ممبر های بیشتری داشته باشد. وبسایت زرممبر نیز این خدمات را به لیست سرویس های خود اضافه کرده تا بتوانید از انها استفاده کنید.