خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » 3 روش برای رفتن به اولین پیام تلگرام (بدون نیاز به نصب برنامه جانبی)

امروزه برای بسیاری از افراد پیش آمده که عضو یک کانال یا گروه تلگرام شوند و بعد بخواهند به اولین پیامی که در این کانال یا گروه فرستاده شده است بروند. تلگرام به صورت رسمی این امکان را در اختیار افراد قرار نداده یا بهتر است بگوییم روش درست و حسابی برای این کار در نظر نگرفته است اما من در این مطلب قصد دارم تا به آموزش رفتن به اولین پیام در تلگرام بپردازم. بنابراین اگر شماهم می خواهید در یک کانال یا گروه به اولین پیام را پیدا کنید اما روش آن را نمی دانید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

تلگرام این روز ها یکی از محبوب ترین و مشهورترین پیام رسان ها به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی به خصوص در ایران دارد. گروه ها و کانال های بسیار زیادی از گذشته ها در این پیام رسان ساخته شده است که مدت زمان زیادی فعالیت می کنند. برخی اوقات وقتی شما در یک کانال عضو می شوید می خواهد اولین پیام آن کانال یا گروه را مشاهده کنید اما متاسفانه روش کاملی برای این کار وجود ندارد.

رفتن به اولین پیام در تلگرام

رفتن به اولین پیام در تلگرام

بسیاری از افراد فکر می کنند برای اینکه به اولین پیام یک کانال یا گروه برسند باید تمام پیام ها را اسکرول کنند تا اولین پیام را پیدا کنند اما این کار عملا نشدنی است و ممکن است زمان بسیار زیادی طول بکشد. درست است که تلگرام روش کامل و درست و حسابی برای این کار در نظر نگرفته اما هنوز هم می توان توسط ترفند هایی خیلی ساده این کار را انجام داد.

استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام!

بسیاری از نسخه های غیر رسمی تلگرام این ابزار را دارند و عملا به کاربران این امکان را می دهند اما متاسفانه این امکان هنوز به تلگرام اصلی اضافه نشده است. بنابراین اگر از تلگرام های غیررسمی استفاده می کنید می توانید از این امکان استفاده کنید. اما در تلگرام اصلی چطور؟ آیا هیچ روشی وجود ندارد؟

بهترین کانال های دانلود فیلم تلگرام برای عاشقان دنیای سینما!

رفتن به اولین پیام در تلگرام با استفاده از تقویم

یکی از ابزار هایی که شما می توانید با استفاده از آن اولین پیام یک گروه یا کانال را پیدا کنید تقویم جستجو است. برای اینکار تنها کافیست تا وارد کانال و گروه مدنظرتان شوید. سپس بر روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید. حالا در پایین صفحه عکس تقویم قرار دارد. بر روی آن کلیک کنید. سپس به بالا بروید و اولین تاریخی که می توانید را انتخاب کنید. سپس به اولین پیام آن کانال هدایت می شوید.

این یک روش خیلی خوب برای پیدا کردن اولین پیام است که می توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که آنها هم گزینه های چندان بدی نیستند.

آموزش رفتن به اولین پیام در تلگرام

پیدا کردن اولین پیام در کانال تلگرام با استفاده از لینک

یکی از ابزار هایی که شما می توانید در کانال های تلگرام خیلی راحت اولین پیام را پیدا کنید استفاده از لینک همان کانال است. به طور کلی تمامی پست هایی که یک کانال می گذارد از ابتدا تا انتها شماره گذاری می شود. به طور مثال لینک t.me/telegramtest/325  مربوط به پست 325 از چنل telegramtest است. طبق همین فرمول تنها کافیست تا کانال مدنظرتان را باز کنید سپس روی کی از پست ها کلیک کنید و گزینه کپی لینک را انتخاب کنید. حالا در در گفتگویی آن را پیست کنید و سپس از بخش جلویی آن عدد را پاک کنید و شماره یک گذارید.

به طور مثال:

شما لینک یک پست را کنید کردید : t.me/telegramtest/325

حالا کافیست تا شماره 325 که در جلویی ترین بخش بعد از / قرار دارد را پاک کنید و عدد 1 را بگذارید. سپس آن را ارسال کنید و روی لینکی که ارسال کردید کلیک کنید. به همین راحتی می توانید به اولین پیام آن کانال بروید و آن را پیدا کنید.

با این روش هایی که در بالا به آنها اشاره کردم خیلی راحت می توانید اولین پست یک کانال را پیدا کنید. برای پیدا کردن اولین پست در تلگرام نسخه ویندوز نیز می توانید از هر دو این روش ها استفاده کنید.

بهترین کانال های موزیک تلگرام برای عاشقان به دنیای موسیقی!

آیا می توان اولین پیام یک کانال را پیدا کرد؟

بله با استفاده از تکنیک تقویم یا لینک شما خیلی راحت می توانید اولین پیام در آن کانال را پیدا کنید.

چگونه به اولین پیام یک گروه تلگرامی برویم؟

برای اینکه بتوانید اولین پیام در یک گروه تلگرامی را پیدا کنید می توانید از هر دو روشی که در بالا ذکر شده استفاده کنید و هیچ فرقی در روند کار ندارد.

آیا می توان بدون استفاده از تلگرام غیررسمی به اولین پیام در تلگرام رفت؟

برخی از تلگرام های غیر رسمی این امکان را به کاربران می دهند که با کلیک به اولین پیام یک کانال را گروه بروند اما اگر نمی خواهید از آنها استفاده کنید می توانید خیلی راحت با استفاده از تکنیک هایی که در بالاتر به آنها اشاره کردم به اولین پیام تلگرام بروید.

تلگرام این روز ها یک پیام رسان بسیار محبوب است که به وجود محدودیت هایی که دارد بسیار در بین ایرانیان محبوب است و همچنان جز یکی از بهترین برنامه های پیام رسان به حساب می آید. به همین دلیل و به لطف قابلیت کانال و گروه بسیاری از این پیام رسان برای پیدا کردن مخاطب و درآمدزایی استفاده می کنند. بسیاری از افراد نیز برای اینکه رشد کانال و گروه خود را زیاد کنند اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام و ممبر گروه تلگرام می کنند.