خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام مرحله به مرحله

در نسخه جدید تلگرام این قابلیت در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند تصاویر با استفاده از اسپویلر منتشر کنند که کمک می کند تا تصاویر شما تار شود و تا وقتی کاربر نخواهد نمایش داده نشود. در ادامه این مطبل قصد دارم تا به آموزش نحوه ارسال تصاویر تار در تلگرام یا همان ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام اشاره کنم. بنابراین اگر هنوز با این قابلیت جالب آشنا نشدید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

تلگرام در آخرین آپدیتی که در پایان سال 2022 منتشر کرد قابلیت های مختلفی را به برنامه خود اضافه کرد که یکی از مهم ترین آنها امکان ارسال تصاویر با اسپویلر است. در واقع حالا شما می توانید در تلگرام تصاویر را با یک حالت تار ارسال کنید که تا وقتی کاربر نخواهد برایش نمایش داده نمی شود. این امکانی بود که در گذشته برای متن در تلگرام وجود داشت اما حالا به صورت خیلی کاربردی برای ارسال مدیا در تلگرام در نظر گرفته شده است.

آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام

در گذشته شما وقتی برای فردی تصویری را ارسال می کردید این تصویر قبل از دانلود به صورت یک تصویر تار برای فرد نشان داده می شد یا همان پیش نمایش که البته چیز زیادی از آن مشخص نبود و فقط کلیات تصویر چیزی را به ما می رساند و بعد از دانلود آن تصویر برای فرد نمایش داده می شود.

اما حالا و به لطف قابلیت اسپویلر شما می توانید تصاویری را ارسال کنید که کلا تار هستند و هیچ چیزی از آنها معلوم نیست و وقتی فرد آن را دانلود کرد خودش می تواند انتخاب کند که برایش نمایش داده شود یا نه!

حالا شما می توانید از قابلیت اسپویلر مدیا در تلگرام دکستاپ و موبایل استفاده کنید و در ادامه به آموزش روند آن خواهم پرداخت.

3 روش برای رفتن به اولین پیام تلگرام (بدون نیاز به نصب برنامه جانبی)

ارسال تصاویر تار در موبایل

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید حتما باید از آخرین نسخه تلگرام استفاده کنید. به همین دلیل حتما ابتدا وارد گوگل پلی شوید و برنامه تلگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید تا این قابلیت برایتان فعال شود.

سپس تلگرام را باز کنید و در اکانت مدنظرتان لاگین کنید.

حالا به چتی که قصد ارسال مدیا با اسپویلر را در آن دارید وارد شوید.

ارسال تصاویر تار در موبایل 1

سپس در پایین بر روی آیکون سنجاق کلیک کنید و گزینه گالری را انتخاب کنید.

ارسال تصاویر تار در موبایل 2

سپس تصویری را قصد ارسال آن با این قابلیت دارید را انتخاب کنید.

ارسال تصاویر تار در موبایل 3

حالا در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید و بر روی گزینه hide with spoiler کلیک کنید.

سپس فایل را ارسال کنید.

به همین راحتی شما فایلی را با اسپویلر در تلگرام ارسال کردید.

ارسال تصاویر با اسپویلر در نسخه کامپیوتر تلگرام

برای ارسال تصاویر در کامپیوتر ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید و مطمئن باشید به آخرین نسخه بروزرسانی شده است.

سپس بر روی چتی که قصد ارسال مدیا در آن دارید کلیک کنید و در پایین بر روی گزینه سنجاق کلیک کنید.

حالا فیلم یا تصویری که قصد ارسال آن را دارید انتخاب کنید.

سپس بر روی سه نقطه در پنجره پیش نمایش کلیک کنید و حالا گزینه hide with spoiler را انتخاب کنید.

سپس فایل خود را ارسال کنید. به همین راحتی فایل شما دارای اسپویلر است.

چگونه تماس های واتساپ را ضبط کنیم؟ آموزش ضبط تماس واتساپ

قابلیت اسپویلر چگونه کار می کند؟

وقتی شما فایلی را با قابلیت اسپویلر ارسال می کنید کاور پیش نمایش آن قبل از دانلود کاملا به رنگ سفید است و هیچ چیزی در آن مشخص نیست. همچنین وقتی فرد آن را دانلود کرد عکس برایش نمایش داده نمی شود و تنها یک کاور سفید دیده می شود تا خود فرد بر روی فایل کلیک کنید و فایل برایش نمایش داده شود که این موضوع کمک می کند تا تصویر یا ویدیو برای فرد گیرنده اسپویل نشود.

این موضوع به خصوص زمانی به درد می خورد که تصاویر برای فرد مورد نظر به خودکار دانلود شود و اینگونه از لو رفتن تصویر جلوگیری می شود.

آیا می توان از قابلیت اسپویلر تلگرام در کامپیوتر هم استفاده کرد؟

بله، این قابلیت در هر دو نسخه تلگرام یعنی دکستاپ و موبایل در دسترس افراد قرار گرفته است و می توانید از آن استفاده کنید. البته حتما باید تلگرام خود را بروزرسانی کرده باشید.

چرا نمی توانم از قابلیت اسپویلر تلگرام استفاده کنم؟

به احتمال زیاد شما تلگرام خود را آپدیت نکردید و این قابلیت فقط برای افرادی کار می کند که از آخرین آپدیت سال 2022 تلگرام را حداقل نصب کرده باشند و در غیر این صورت این قابلیت برای شما وجود ندارد که بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر شماهم به فضای مجازی و تلگرام علاقه دارید و در آن کانال یا گروهی دارید می توانید از خدمات خرید ممبر واقعی و خرید ممبر گروه استفاده کنید تا کمی کانالتان سریع تر رشد کند و بتوانید افراد بیشتری را جذب کانال یا گروهتان کنید.

در این مطلب از زرممبر به آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام نسخه موبایل و کامپیوتر پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید.