خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش ایجاد تاپیک (topic) در گروه تلگرام | آپدیت 2023 تلگرام

تلگرام را دیگر همه ما میشناسیم برنامه ای که مدت هاست با آپدیت ها و قابلیت های مختلف خود تبدیل به یکی از بهترین و کامل ترین پیام رسان هایی شده که جهان تا به حال به خود دیده است. تلگرام در هر آپدیت خود لیستی از امکانات و قابلیت های جدید را به برنامه خود اضافه می شود تا جایی که حتی بسیاری از افراد با برخی از این قابلیت ها آشنا نیستند. یکی از امکاناتی که به تازگی در نسخه 9.1 تلگرام به آن اضافه شده امکان ایجاد تاپیک در گروه تلگرام است. در ادامه شما را بیشتر با این امکان آشنا میکنم.
گروه های تلگرام یکی از مهم ترین و بنیادی ترین قابلیت های آن به حساب می آیند که افراد زیادی می توانند در آن به گفتگو با یکدیگر بپردازند. در گذشته اگر گروه شما به تعداد عضو بالایی میرسید عملا مدیریت آن بسیار سخت بود و حتی برای کاربران هم بسیار آزار دهنده بود به نوعی که بحث های بسیار مختلفی در گروه شکل می گرفت که باعث می شود اعضای گروه سردرگم شوند. به همین دلیل تلگرام در نسخه جدید خود امکان ایجاد تاپیک را اضافه کرد تا دیگر خبری از این مشکلات نباشید.

ایجاد تاپیک در گروه تلگرام

اگر تلگرام خود بروزرسانی کرده باشید امکان ایجاد تاپیک وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. در ابتدا این امکان برای گروه هایی که دارای بیش از 200 نفر عضو بودند در دسترس بود اما حالا محدودیت آنچنانی در این زمینه وجود ندارد.

فعال کردن قابلیت تاپیک در گروه تلگرام

اگر به درستی نمی دانید که چگونه باید این قابلیت را در گروه خود فعال کنید مراحل زیر را طی کنید:
برای اینکار ابتدا حتما باید تلگرام خود را آپدیت کرده باشید در غیر این صورت نمی توانید از کار را انجام دهید. بنابراین ابتدا به گوگل پلی یا اپ استور بروید و تلگرام خود را آپدیت کنید.
سپس وارد تلگرام شوید و گروه خود را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید. وقتی به صفحه گروه خود هدایت شدید در بالا بر روی نام گروه خود کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ویرایش (مداد) کلیک کنید.
در صفحه بعد گزینه ای به نام topic وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن این قابلیت فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید. بعد از اینکه بر روی این گزینه کلیک کردید در بالا بر روی آیکون تیک کلیک کنید تا تغییرات سیو شود.
وقتی که این قابلیت را در گروه خود فعال کردید آیکون یا عکس گروه شما در بین دیگر گروه ها یا چت ها به شکل مربع دیده می شود و به نوعی با دیگر گروه ها متمایز می شود. به علاوه با فعال کردن این قابلیت امکان تغییر در تنظیمات chat history را ندارید و نمی توانید آن را تغییر دهید.

آموزش ایجاد topic در گروه تلگرام

آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام مرحله به مرحله

ایجاد تاپیک های جدید در گروه تلگرام

بعد اینکه این قابلیت را فعال کردید خیلی راحت می توانید دوباره وارد گروه خود شوید و اینبار با کلیک بر روی گزینه دایره آبی رنک در پایین سمت راست به صفحه ایجاد تاپیک هدایت شوید یا می توانید در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه create topic را انتخاب کنید تا به صفحه ایجاد تاپیک در گروه تلگرام هدایت شوید.
سپس باید برای تاپیک خود یک عنوان انتخاب کنید. همچنین می توانید از ایموجی هاهم به عنوان آیکون آن استفاده کنید و سپس بر روی گزینه create کلیک کنید. حالا این تاپیک برای اعضای گروه نمایش داده می شود و از این به بعد افراد می توانید در تاپیک های مربوطه پیام ارسال کنند.

آموزش مخفی کردن اعضای گروه تلگرام صفر تا صد

General چت چیست؟

بعد از اینکه قابلیت Topic را در گروه خود ایجاد کردید اولین گزینه ای که در گروه شما ظاهر می شود یا به نوعی اولین تاپیک همان general چت است که مربوط به چت های گذشته گروه می شود و افراد می توانند مانند قبل در آن به گفتگو با هم بپردازند. ناگفته نماند که شما می توانید این چت یا تاپیک را هم ببندید.

آموزش بستن تاپیک در گروه

بعد از اینکه یک تاپیک را ایجاد کردید شاید دلتان بخواهد آن را ببندید برای اینکار می توانید بر روی تاپیک مدنظر در گروه خود کلیک کنید و در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید. سپس بر روی گزینه close topic کلیک کنید. به همین راحتی این تایپ بسته می شود. همچنین می توانید به راحتی تاپیک مدنظرتان را حذف کنید.
تلگرام همیشه یک پیام رسان بسیار محبوب به خصوص در بین کاربران ایرانی بوده است. به همین دلیل و توجه زیاد کاربران به آن بسیار از افراد در آن فعالیت می کنند و گروه ها و کانال های خودشان را ایجاد می کنند. اگر شما هم جز این افراد هستید و قصد دارد یک کانال یا گروه ایجاد کنید و یا همین حالا دارای یکی از اینها هستید می توانید با خدمات خرید ممبر واقعی ایرانی تلگرام یا خرید ممبر فعال گروه تلگرام تعداد ممبر های کانال یا گروه خود را افزایش دهید.