خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » تغییر عکس پروفایل دیگران در تلگرام توسط خودمان (آپدیت 2023)

شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها این روز ها بسیار محبوب و پر مخاطب شدند به نوعی که بیشتر افراد در آنها فعالیت می کنند و از آنها استفاده می کنند. اما همین این فضا ها همیشه مشکل حریم خصوصی و فضای شخصی را داشته و همین موضوع باعث شده تا بسیار از افراد نتوانند واقعا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها خود واقعیشان باشند و هویت خود را مشخص کنند.

مثال بسیار کامل این موضوع به عکس های پروفایل افراد بر میگردد که معمولا به خاطر حفظ حریم خصوصی و… افراد عکس پروفایل واقعی خود را نمی گذارند و همین موضوع تشخیص و شناخت آنها را سخت تر می کند. دقیقا به همین دلیل  telegramدر آپدیت های اخیر خود قابلیت تغییر عکس پروفایل دیگران در تلگرام را اضافه کرده است.

تغییر عکس پروفایل دیگران در تلگرام

شاید ندانید که واقعا می توانید عکس پروفایل مخاطبین خود را در تلگرام عوض کنید و این یعنی می توانید هر عکسی که دوست دارید را برای آنها به عنوان مخاطبین خودتان قرار دهید. به عنوان مثال شما از افراد صمیمی و نزدیکتان عکس های مختلفی دارید اما در تلگرام عکس پروفایل آنها مدام تغییر می کند و عکس خودشان نیست و این موضوع را دوست ندارید و یا تشخیص آنها برایتان سخت می شود. با این قابلیت دیگر می توانید خودتان برای آنها عکس پروفایل بگذارید.

آموزش ارسال تصاویر با اسپویلر در تلگرام مرحله به مرحله

نحوه گذاشتن عکس پروفایل برای دیگران در تلگرام

همانطور که گفتم این قابلیت در آپدیت های اخیر تلگرام به آن اضافه شده است بنابراین برای استفاده از آن حتما باید تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. برای اینکار می توانید از برنامه های گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید.

  1. برای تغییر عکس پروفایل افراد دیگر ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. سپس به صفحه چت فردی که می خواهید عکس آن را عوض کنید بروید.
  3. حالا بر روی نام یا عکس پروفایل آن کلیک کنید.
  4. سپس بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید.
  5. در منوی باز شده بر روی گزینه edit contact کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد در قسمت پایین گزینه ای به نام set photo for username مشاهده می کنید.
  7. سپس عکس مدنظرتان را انتخاب کنید و گزینه Set را کلیک کنید و در آخر بر روی گزینه Done کلیک کنید.
  8. سپس می توانید با کلیک بر روی این گزینه و انتخاب عکس مدنظر از این به بعد پروفایل این فرد را با عکس دلخواه خود مشاهده کنید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که بعد تغییر عکس پروفایل فرد مقابل این عکس فقط برای شما دیده می شود و برای هیچ فرد دیگری این عکس دیده نمی شود و عملا هیچ تاثیری خاصی ندارد و صرفا شما می توانید آن را مشاهده کنید.

تغییر عکس پروفایل تلگرام دیگران

آموزش مخفی کردن اعضای گروه تلگرام صفر تا صد

آموزش پیشنهاد عکس پروفایل به دیگران در تلگرام

یکی از امکانات جالب و البته جدید تلگرام امکان پیشنهاد عکس پروفایل است. یعنی شما می توانید عکسی را به افراد داخل تلگرام و مخاطبین خود پیشنهاد کنید که در صورت رضایت می توانند به عنوان عکس پروفایل برای خود انتخاب کنند.

برای اینکار هم مانند تغییر عکس پروفایل دیگران در تلگرام باید از نسخه جدید تلگرام استفاده کنید بنابراین حتما تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

سپس وارد تلگرام شوید و به صفحه چت فرد مدنظرتان بروید. حالا بر روی نام او کلیک کنید و در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید. سپس بر روی گزینه edit contact کلیک کنید و در صفحه بعد بر روی گزینه suggest photo for username کلیک کنید. سپس عکس مدنظرتان را انتخاب کنید و بر روی گزینه suggest کلیک کنید. حالا این پیشنهاد برای فرد قابل فرستاده می شود و در صفحه چت برای او ظاهر می شود. فرد مقابل می تواند با کلیک بر روی گزینه view photo و کلیک بر روی گزینه set as my photo خیلی ساده این عکس را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهد.

پیشنهاد عکس پروفایل برای دیگران در تلگرام

گزینه suggest photo for در تلگرام برای چیست؟

با استفاده از این گزینه می توانید خیلی ساده برای فرد مقابل یک عکس پروفایل پیشنهاد دهید که در صورت تمایل می تواند به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهد.

تلگرام به عنوان یکی از بهترین پیام رسان ها به حساب می آید که طرفدارن بسیار زیادی دارد همین موضوع باعث شده تا بسیار از افراد از کانال ها و گروه های تلگرامی بیشتر استفاده کنند و این محبوبیت برای رشد و پیشرفت بیشتر خود و کسب و کار و شغلشان استفاده کنند. زرممبر هم تصمیم گرفته در کنار ارائه آموزش های مختلف در بخش وبلاگ خود به ارائه خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر فعال گروه و… بپردازد تا بتوانید با استفاده از این خدمات و آموزش ها و فعالیت خودتان در این فضا رشد کنید و شماهم از آن استفاده کنید.