خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش مخفی کردن اعضای گروه تلگرام صفر تا صد (آپدیت 2023)

از گذشته تا کنون در گروه های تلگرامی مشاهده لیست اعضا برای همه افراد در دسترس بود و همین موضوع موجب ارسال اسپم های ناخواسته زیادی برای افراد می شد یا اینکه دیگران می توانند از گروه شما اطلاعات زیادی بدست بیاورند که این موضوع زمانی جالب تر می شود که در یک فضای رقابتی کار کنید و بدست آوردن این اطلاعات می تواند برای رقبای شما خیلی مفید باشد. به همین دلیل در این مطلب به آموزش مخفی کردن اعضای گروه در تلگرام خواهم پرداخت تا دیگر از شر این مشکلات خلاص شوید.

یکی از برتری هایی که همیشه کانال های تلگرامی نسبت به گروه ها داشتند این بود که امکان مشاهده اعضای کانال برای دیگران در دسترس نبود و همین موضوع هم به سود صاحب کانال بود تا اطلاعاتی از گروه آن در دسترس افراد دیگر قرار نگیرد و هم به سود خود اعضای بود تا اسپم های زیاد و ناخواسته دریافت نکنند و کسی مزاحم آنها نشود. اما حالا دیگر این قابلیت به گروه های تلگرامی هم اضافه می شود و می توان از آن استفاده کرد.

مخفی کردن اعضای گروه تلگرام

چندی پیش بود که تلگرام در اولین آپدیت های سال جدید خود قابلیت های مختلفی را به برنامه خود اضافه کرده است. یکی از آنها که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است قابلیت پنهان کردن اعضای گروه در تلگرام است تا از اسپمر ها و کلاهبردارای های مختلف جلوگیری شود. ابتدا گمان می شد که این قابلیت مدت ها بعد قرار است اضافه شود و فقط در دسترس افراد خاصی قرار میگیرد اما با منتشر شدن آپدیت جدید این قابلیت خیلی سریع در اختیار همه افراد قرار گرفت و همه گروه ها می توانند از آن استفاده کنند.

چگونه باید محدودیت عضویت در کانال های تلگرامی را برطرف کنیم؟

آموزش فعال کردن قابلیت پنهان کردن ممبر های گروه در تلگرام

برای اینکه بتوانید قابلیت hide member را در گروه های تلگرامی خود فعال کنید حتما باید جز ادمین های آن باشید تا این امکان برایتان وجود داشته باشد. همچنین حتما تلگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا این قابلیت در دسترس شما قرار بگیرد و بتوانید از آن استفاده کنید. برای فعال کردن آن نیز تنها کافیست تا مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنید.

ابتدا تلگرام خود را آپدیت کنید. برای اینکار می توانید از مارکت های مختلف استفاده کنید اما بهترین گزینه استفاده از خود گوگل پلی است تا بتوانید خیلی راحت تلگرام خود را به صورت امن به بروز ترین نسخه آپدیت کنید.

سپس به دنبال آیکون تلگرام در گوشی خود باشید و بر روی آن کلیک کنید تا وارد تلگرام شوید.

پنهان کردن اعضای گروه تلگرام 1

حالا گروهی که می خواهید اعضای آن را مخفی کنید را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

پنهان کردن اعضای گروه تلگرام 2

در مرحله بعد بر روی نام گروه خود کلیک کنید تا به صفحه اطلاعات گروه خود دسترسی داشته باشید.

پنهان کردن اعضای گروه تلگرام 3

سپس بر روی آیکون مداد در بالای صفحه یا همان ویرایش کلیک کنید تا به صفحه ویرایش گروه خود دسترس هدایت شوید.

پنهان کردن اعضای گروه تلگرام 4

حالا به دنبال بخش ممبر یا همان members باشید و بر روی آن کلیک کنید.

پنهان کردن اعضای گروه تلگرام 5

سپس در بالا گزینه ای به نام hide member مشاهده می شود که با کلیک بر روی آن روشن می شود و از این به بعد اعضای کانال های شما مخفی می شود و کسی نمی تواند آنها را مشاهده کند.

به همین راحتی این قابلیت مخفی کردن اعضای گروه در تلگرام را فعال کردید.

تلگرام پریمیوم چیست(Telegram Premium)؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

چه کسانی می توانند اعضای گروه شما را مشاهده کنند؟

در حالت عادی همه افراد می توانند اعضای گروه شما را مشاهده کنند اما با فعال کردن این قابلیت تنها ادمین های گروه می توانند اعضای ممبر را مشاهده کنند و دیگر دیدن اعضا برای افراد عادی در دسترس نیست.

چه گروه هایی می توانند از قابلیت پنهان کردن member استفاده کنند؟

برای اینکه این قابلیت برای گروه شما فعال باشد و بتوانید از آن استفاده کنید باید حتما گروه شما  بیش از 100 ممبر داشته باشد و بعد بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

همچنین اگر تازه گروه خود شما ایجاد کردید و دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید می توانید از خدمات خرید ممبر واقعی گروه تلگرام استفاده کنید. همچنین با فعال کردن این قابلیت می توانید تعداد اعضای گروه خود را افزایش دهید و با اینکار افراد بیشتر ترغیب می شوند تا در گروه شما عضو شوند که برای این موضوع می توانید از قابلیت خرید خرید سین تلگرام هم استفاده کنید.

در این مطلب به آموزش قابلیت مخفی کردن اعضای گروه در تلگرام پرداختم که امیدوارم از آن استفاده کرده باشید.