خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش ساخت اکانت زوم مرحله به مرحله + دانلود برنامه ZOOM

اگر جز افرادی باشید که به فضای مجازی و اینترنت علاقه زیادی داشته باشید قطعا با برنامه زوم آشنا هستید یا حداقل یک بار تا به الان نام آن به گوشتان خورده است. زوم در واقع یک برنامه فوق العاده برای میتینگ و کنفرانس و جلسه به حساب می آید که بسیاری از شرکت ها و گروه ها را از برگذاری جلسه به صورت حضوری بی نیاز کرده است. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش نحوه ساخت اکانت زوم بپردازم. بنابراین اگر شماهم میخواهید بیشتر با این برنامه آشنا شوید با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

در این روز ها که دیگر بیشتر کارها در حال آنلاین شدن است طبیعی است که ملاقات و کنفرانس ها نیز آنلاین شود. در گذشته بسیاری از افراد کنفراس و جلسه آنلاین را قبول نداشتند اما امروزه به علت پرسرعت تر شدن اینترنت و پیشرفت برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران خود قرار میدهد دیگر بسیاری از شرکت تصمیم به برگذاری جلسه و کنفرانس های خود به صورت آنلاین گرفتند که در این امر زوم یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد.

ساخت اکانت زوم مرحله به مرحله

آموزش ساخت اکانت زوم

زوم در واقع یک برنامه با امکانات و کیفیت بسیار بالا برای برقرار جلسات تصویری یا همان تماس های تصویری پیشرفته تر با امکانات و کیفیت بالاتر می باشد. به علاوه زوم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خیلی راحت با استفاده از کامپیوتر و یا هر دیوایسی که دارید اقدام به برگذاری کنفرانس کنید یا در آن شرکت کنید.

دانلود برنامه زوم

قبل از اینکه به ادامه بحث بپردازیم بهتر است اقدام به دانلود این برنامه کنید. برای دانلود این برنامه ابتدا وارد نشانی زیر شوید:

zoom.us/download: در این بخش می توانید انواع و اقسام نسخه ها و برنامه های جانبی زوم را مشاهده کنید و آن را دانلود کنید.

Zoom Desktop Client: از این بخش می توانید آخرین نسخه برنامه زوم را برای کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر سیستم عامل شما 32 bit می باشد حتما همین نسخه را در این بخش دانلود کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

Zoom Extension: در این بخش می توانید افزونه زوم را برای مرورگر های خود دانلود و نصب کنید. اگر از این برنامه زیاد استفاده می کنید این افزونه ها می تواند برایتان مفید باشد.

Zoom Mobile Apps: در این بخش می توانید برنامه زوم را برای اندروید و ios خیلی راحت دانلود کنید.

Controllers for Zoom Rooms:  در این بخش نیز می توانید برنامه کنترل زوم را دانلود کنید و با ان اقدام به کنترل جلسات و میتینگ های خود کنید.

ریلز اینستاگرام چیست؟ آیا همان تیک تاک است؟+فعال سازی reels اینستاگرام

ساخت یک اکانت جدید برنامه zoom

برای استفاده از این برنامه باید در آن اکانت بسازید. برای اینکار به وبسایت آن به نشانی zoom.us بروید. سپس در بالای صفحه بر روی گزینه زرد رنگ sing up its free کلیک کنید. در صفحه بعد تاریخ تولد خود را وارد کنید. دقت کنید که بهتر است تاریخ واقعی را وارد کنید یا حداقل سنی بالای 18 سال در این بخش وارد کنید. در قسمت بعدی باید ایمیل خود را وارد کنید.

سپس یک ایمیل به ایمیل شما از طرف زوم فرستاده می شود و با تایید آن اکانت شما اکتیو می شود. به جیمیل خود سری بزنید. سپس ایمیل که از طرف zoom می باشد را پیدا و آن را باز کنید. حالا بر روی گزینه activate account کلیک کنید.

در صفحه بعد نام و نام خانوادگی و سپس رمز عبور خود را وارد کنید و در آخر بر روی گزینه continue کلیک کنید.  در صفحه بعد بر روی skip this step کلیک کنید. به همین راحتی اکانت زوم شما ساخته شد.

نکته: رمزی که برای اکانت خود انتخاب می کنید باید بیش از 8 کاراکتر و دارای حروف انگلیسی بزرگ و کوچک باشد تا توسط این برنامه قبول شود.

ربات تلگرام چیست؟ چگونه کار می کند؟ آیا امن هستند؟

چگونه وارد یک جلسه زوم شوم؟

بعد از ساخت اکانت زوم شما می توانید خیلی راحت وارد جلسه ها شوید و حتی جلسه و میتینگ خود را برگذار کنید. برای اینکه بتوانید وارد این جلسه شوید می توانید از فرد ایجاد کننده میتینگ لینک بخواهید و با کلیک بر روی لینک مستقیم وارد جلسه شوید یا اینکه در وبسایت رسمی این برماه بر روی join کلیک کنید و سپس id میتینگ را وارد کنید و جوین شوید.

زوم برنامه ای بسیار ساده ولی بسیار پرکاربرد و دارای قابلیت های زیاد می باشد. کیفیت بالا، امکان برگذاری میتینگ با تعداد بالا و امکان کانکت شدن از تمامی دیوایس ها باعث شده تا این برنامه به یکی از بهترین ها در سخت خود تبدیل شود. در این مطلب از زرممبر مرکز خرید ممبر واقعی به آموزش ساخت اکانت زوم پرداختم و سعی کردم تا شما را بیشتر با آن آشنا کنم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.