خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش دانلود استیکر در تلگرام (چگونه استیکر های جدید تلگرام را پیدا کنیم؟)

قطعا تا به حال از تلگرام استفاده کرده اید. دیگر در این روز ها برنامه های پیام رسان به خصوص تلگرام جز محبوب ترین و پرکاربرد ترین برنامه های تلفن همراه به حساب می آید. تلگرام به دلیل داشتن امکانات متنوع در بین تمامی پیام رسان ها یکی از محبوب ترین آنها به خصوص در ایران می باشد. یکی از ویژگی های جالب آن استیکر هاست که می توانید استفاده از آنها ارتباط بهتر و نزدیک ترین داشته با دیگران داشته باشید و احساسات خود را به دیگران بفهمانید. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش دانلود استیکر بپردازم. بنابراین اگر جز کاربران همیشگی تلگرام هستید و از آن زیاد استفاده می کنید حتما تا انتهای این مطلب با زرممبر همراه باشید.

استیکر ها در واقع تصاویر کوچک ثابت و گاهی متحرک هستند که به افراد کمک می کنند تا بتوانند حس و حال و یا منظور خود را بهتر به برساند و از تایپ کردن متن ها طولانی پرهیز کنند. در واقع با استفاده از استیکر ها دیگر نیاز نیست تا کلی زحمت بکشید و به فرد مقابل مطلبی را بفهمانید بلکه می توانید با استفاده از یک استیکر کل منظور خودتان را برسانید.

دانلود استیکر در تلگرام

شما می توانید استیکر ها را در تلگرام به روش های مختلف دانلود یا همان اضافه کنید تا بعدا بتوانید از آنها استفاده کنید. اگر قبلا دوستتان برایتان یک استیکر ارسال کرده یا استیکری را در چتی، جایی مشاهده کردید می توانید خیلی راحت بر روی آن کلیک کنید. سپس شما پک کامل آن استیکر را مشاهده می کنید که شما استیکر های دیگر در همان سبک و نوع میباشد. بعد از آن تنها کافیست بر روی گزینه add stickers کلیک کنید و آن استیکر را به لیست استیکر های خود اضافه کنید.

اضافه کردن استیکر به تلگرام از طریق خود اپ

یکی از روش های پیدا کردن استیکر های موجود در تلگرام استفاده از بخش ترند استیکر می باشد. برای اینکه این بخش را پیدا کنید کافیست وارد تلگرام شوید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و بر روی گزینه settings کلیک کنید. حالا بر روی گزینه chat settings کلیک کنید. صفحه را به پایین بکشید و بر روی stickers and masks کلیک کنید. در این بخش گزینه ای به نام trending stickers را مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کنید. در صفحه بعد به شما لیستی از استیکر های محبوب و ترند را نشان می دهد که می توانید هر کدام را که خواستید بر روی دکمه add کنار استیکر کلیک کنید.

اضافه کردن استیکر به تلگرام از طریق خود اپ

اگر از تلگرام دکستاپ استفاده می کنید کافیست برنامه آن را باز کنید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید. حالا بر روی گزینه Settings کلیک کنید. در صفحه بعد بر روی chat settings کلیک کنید. کمی پایین بروید و بر روی manage sticker sets کلیک کنید. حالا در بالای صفحه بر روی trending کلیک کنید و هر کدام را که می خواهید بر روی دکمه add کنار استیکر کلیک کنید.

ارسال لوکیشن در واتساپ (موقعیت مکانی لایو، لوکیشن فعلی)

دانلود استیکر تلگرام از طریق برنامه های جانبی

روش دیگری نیز برای پیدا کردن استیکر وجود دارد و آن استفاده از برنامه های موجود در این زمینه است. تنها کافیست وارد گوگل پلی یا مایکت و کافه بازار شوید و کلمه stickers telegram را سرچ کنید. تعداد بسیار زیادی برنامه در این زمینه پیدا می کنید که می توانید با نصب آنها به دنیای انبوهی از استیکر ها دسترسی داشته باشید. دو برنامه Stickers for Telegram و Sticker Maker For Telegram دو تا از برنامه های محبوب در این زمینه هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

ربات تلگرام چیست؟ چگونه کار می کند؟ آیا امن هستند؟

اضافه کردن استیکر به telegram از طریق وبسایت

حتما نیازی نیست تا یک اپ را دانلود کنید تا استیکر های جدید را پیدا کنید. بلکه می توانید از وبسایت های استیکر تلگرام استفاده کنید و استیکر های مختلف را به تلگرام خود اضافه کنید. برای این کار تنها کافیست وارد یکی از وبسایت های زیر شوید.

  • telegramchannels.me/stickers
  • ombot.org/telegram/stickers

اضافه کردن استیکر به telegram از طریق وبسایت

سپس تنها کافیست در بین استیکر های مختلف آن به جستجو بپردازید و یکی را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید تا مستقیما وارد تلگرام شوید و سپس آن استیکر به تلگرام شما اضافه می شود و می توانید از آن استفاده کنید. همچنین در این وبسایت ها می توانید به جستجو در بین استیکر های مختلف هم بپردازید و استیکر مدنظر خودتان را راحت تر پیدا کنید.

افزایش ممبر تلگرام

قطعا تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در ایران می باشد که به لطف قابلیت کانال و گروه آن بسیار از آن برای پیشرفت کار خود استفاده می کنند. اما در اوایل کار بدست آوردن ممبر در آن کار بسیار مشکلی است و عملا خیلی سخت می توان در اوایل کار رشد کرد. به همین دلیل معمولا بسیار در همان اوایل داشتن یک گروه یا کانال خیلی زود نا امید می شوند و کلا بیخیال گروه و کانال خود می شوند. به همین دلیل زرممبر خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر واقعی را به خدمات خود اضافه کرده تا در اوایل کار بتوانید با بدست آوردن ممبر کمی خود را پیشرفت دهید و بتوانید اعتماد افراد بیشتری را برای همراهی کانال یا گروه خود جلب کنید و یا تبلیغاتی که می کنید بازدهی بیشتری داشته باشد چون به طور معمولا افراد معمولا جز کانال ها یا گروه هایی می شوند که تعداد ممبر های آن بیشتر است.