خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه ویدیو های تلگرام را ذخیره کنیم؟ آموزش ذخیره فیلم در تلگرام

تلگرام جز یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در کل دنیا به حساب می آید که البته طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد. همین موضوع باعث شده تا به عنوان یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین برنامه های تلفن همراه افراد به حساب بیاید. امکانات مختلف این برنامه یکی از دلایل پیشرفت و این میزان محبوبیت است. یکی از این امکانات در اختیار گذاشتن فضای نا محدود برای ارسال ویدیو و فایل های مختلف تا حجم چند گیگ برای هر فایل می باشد که در کمتر برنامه ای می توان مشابه آن را دید. در این مطلب قصد دارم تا به نحوه دخیره فیلم در تلگرام بپردازم. بنابراین اگر شماهم یکی از کاربران همیشگی تلگرام هستید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

تلگرام این امکان را در اختیار مخاطبین خود قرار داده تا بتوانند فایل های مختلفی از جمله ویدیو را تا حجم چند گیگ برای هم ارسال کنند و در فضای سرور های تلگرام ذخیره کنند. همین موضوع باعث شده تا این برنامه که از سرعت بسیار خوبی نیز برخوردار است برای ارسال ویدیو و به اشتراک گذاری ویدیو یکی از بهترین گزینه ها به حساب بیاید.

ذخیره فیلم در تلگرام

ممکن در طول مدتی که در تلگرام مشغول گشت و گذار و چت کردن هستید به ویدیو ای بربخورید که توجه شما را جلب کند و بخواهید آن را سیو کنید. خوشبختانه تلگرام هم امکان ذخیره فیلم در تلگرام را برای مخاطبین خود فراهم کرده و شما می توانید هر فایل ویدیوای را چه در چت خود با دوستان، چه در گروه یا کانال تنها با چندین دکمه ذخیره کنید.

سیو کردن فیلم تلگرام در گالری گوشی اندروید

اگر از نسخه موبایل تلگرام استفاده می کنید و قصد سیو کردن یک فایل را دارید تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید. البته این موضوع را هم توجه داشته باشید مراحل گفته شده مربوط که ورژن اندروید این برنامه است.

  1. ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید.
  2. سپس وارد اکانت خود شوید.
  3. چت، کانال، گروه مدنظرتان را باز کنید.
  4. حالا ویدیو مورد نظر را پیدا کنید.
  5. سپس بر روی علامت دانلود ویدیو کلیک کنید. (این کار را می توانید با کلیک بر روی آیکون دانلود بالا سمت چپ ویدیو یا صرفا کلیک بر روی وسط ویدیو انجام دهید)
  6. بعد از اینکه ویدیو دانلود شد بر روی آن کلیک کنید تا پخش شود.
  7. حالا در بالا بر روی سه نقطه کلیک کنید.
  8. سپس بر روی گزینه save to gallery کلیک کنید.
  9. به همین راحتی ویدیو مدنظر در گالری گوشی شما سیو شد.

آموزش ذخیره فیلم در تلگرام

آموزش استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه

ذخیره فیلم از تلگرام در آیفون

اگر از گوشی های شرکت اپل استفاده می کنید کمی ماجرا فرق دارد و باید مراحل متفاوتی را پیش بگیرید البته همچنان هم تنها با چند کلیک می توانید این کار را انجام دهید.

قبل از هرچیزی برای اینکه بتوانید یک فایل ویدیو ای تلگرام را در آیفون ذخیره کنید باید برنامه documents file manage را داشته باشید. اگر آن را را ندارید همین الان به اپ استور بروید و این برنامه را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را ادامه دهید.

  1. وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. سپس وارد چت گفتگوی مدنظرتان شوید.
  3. حالا ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید.
  4. سپس بر روی علامت دانلود کلیک کنید تا ویدیو دانلود شود.
  5. بعد از اتمام دانلود کمی بر روی ویدیو نگهدارید.
  6. سپس بر روی گزینه more در بالای ویدیو کلیک کنید.
  7. حالا بر روی آیکونی که در پایین وسط صفحه ظاهر می شود کلیک کنید.
  8. در این مرحله بر روی گزینه copy to documents کلیک کنید.
  9. حالا این فایل در پوشه documents شما ذخیره شده است.

اسپویلر تلگرام چیست؟ نحوه ساخت و ارسال

سیو فیلم از تلگرام در تلگرام ویندوز

اگر از نسخه ویندوز یا همان دسکتاپ تلگرام استفاده می کنید نگران نباشید چون تلگرام برای نسخه دسکتاپ خود نیز این قابلیت را در اختیار افراد قرار داده است. تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. وارد گفتگوی موردنظر شوید.
  3. حالا ویدیو مدظرتان را پیدا کنید.
  4. بر روی آن راست کلیک کنید.
  5. در منویی که ظاهر می شود بر روی Save as…. کلیک کنید.
  6. سپس یک مسیر را برای سیو این فایل انتخاب کنید.
  7. منتظر دانلود شدن فایل باشید.
  8. بعد از دانلود این فایل در همان مسیری که شما مشخص کردید ذخیره می شود.

آموزش ذخیره فیلم در تلگرام

اگر از قبل ویدیو ای را دانلود کردید هم فرقی نمی کند دوباره همین مراحل را دنبال کنید منتها اینبار نیازی به دانلود مجدد نیست و مستقیما بعد از مشخص کردن یک مسیر برای سیو کردن فایل تلگرام آن را ذخیره می کند.

افزایش ممبر تلگرام

ممبر، کلمه ای که در تلگرام ارزش زیادی پیدا می کند. در واقع تعداد ممبر شما در تلگرام نشان دهنده اعتبار شما و محبوبیت کانال و گروه شما می باشد. ممبر های شما در تلگرام می تواند برایتان ممبر های بیشتری بیاورند، اعتماد افراد را جلب کنند و باعث رشد و پیشرفت کار و حرفه ای شما و همچنین کسب درآمد شما از تلگرام شوند. به همین دلیل مجموعه زرممبر خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر واقعی تلگرام را به سرویس ها خود اضافه کرده تا افراد بتوانند با استفاده از آن خیلی سریع تر به خصوص در اوایل کار رشد کنند.