خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » آموزش استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه (آپدیت 2022)

تلگرام پیام‌رسانی است که امروزه در سراسر جهان، در میان کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این پیام‌رسان امکاناتی از قبیل چت‌های خصوصی و گروه و کانال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین در این چت‌ها امکان ارسال و دریافت متن، عکس، فیلم، لوکیشن، انواع فایل و… وجود دارد. برنامه تلگرام در سال ۲۰۱۳ توسط پاول دورف و نیکلای دورف، برادران روسی بنیان‌گذاری شد. کاربران با شماره تلفن خود می‌توانند یک اکانت در تلگرام بسازند و ورود کاربران به حساب کاربری توسط تماس تلفنی یا SMS تایید می‌شود. این امکان وجود دارد که کاربران با استفاده از چند دستگاه به یک اکانت وارد شوند. همچنین اپلیکیشن تلگرام قابلیت پشتیبانی از چند اکانت در یک دستگاه را نیز دارد.

استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه

مدیریت تلگرام در چند دستگاه بسیار آسان است. شما می‌توانید از حساب کاربری تلگرام خود در چند دستگاه گوشی، لپ‌تاپ و تبلت استفاده کنید. بعضی اوقات گوشی موبایل در دسترس نیست یا شاید دوست داشته باشید هنگام انجام کارها با لپ‌تاپ از تلگرام نیز استفاده کنید. با این کار برنامه تلگرام همیشه در دسترس است و می‌توانید در هر زمان با دوستان و مخاطبان در ارتباط باشید. همچنین تایپ کردن و ارسال و دریافت فایل‌ها روی محیط ویندوز بسیار آسان‌تر است.

الگوریتم اینستاگرام 2021 چگونه کار می کند؟ الگوریتم استوری، پست، فید و…

پشتیبانی تلگرام از چند اکانت در یک دستگاه

قبلاً کاربران برای استفاده از چند اکانت تلگرام مجبور بودند از برنامه‌های غیررسمی تلگرام‌ مانند موبوگرام یا برنامه‌های شبیه‌ساز استفاده کنند. در آپدیت جدید تلگرام قابلیتی به آن اضافه شده است که این مشکل کاربران را حل کرده است. این قابلیت امکان استفاده همزمان از چند اکانت روی یک دستگاه را فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند روی یک دستگاه به صورت همزمان در برنامه تلگرام چند اکانت فعال داشته باشند. با داشتن چند اکانت هیچ اختلالی در انجام کار با برنامه تلگرام پیش نمی‌آید می‌توانید از تمامی امکانات پیام‌رسان تلگرام برای همه اکانت‌ها استفاده کنید.

بهترین سایت های فضای ابری رایگان و مطمئن(گوگل درایو یا دراپ باکس؟)

آموزش اضافه کردن اکانت جدید و استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

شما یک اکانت فعال در تلگرام دارید و قصد دارید که اکانت دیگری نیز اضافه کنید. برای انجام این کار لازم است مراحل زیر را دنبال کنید تا به سادگی بتوانید از اکانت‌های فعال خود روی یک دستگاه استفاده کنید.

ابتدا وارد منوی تلگرام شوید.

آموزش استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه

 

در قسمت بالای منو شماره خود یا علامت فلش کنار آن را لمس کنید.

در مرحله بعد گزینه Add Account را انتخاب کنید.

شماره اکانت دوم خود که قصد اضافه کردن آن به تلگرام را دارید، وارد کنید.

استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه

سپس علامت تیک بالای صفحه را بزنید.

گزینه‌ Sync Contact که در این صفحه قرار دارد برای همگام‌سازی مخاطبان است. با برداشتن علامت تیک این گزینه می‌توانید از همگام‌سازی خودکار مخاطبان تلفن همراه با اکانت تلگرام جلوگیری کنید.

آموزش استفاده از یک اکانت تلگرام در دو دستگاه

در ادامه پس از تایید شماره موبایل کد پیامک شده به شماره مورد نظر را وارد کنید.

سپس مشخصات خود را وارد کرده و تیک بالای صفحه را بزنید.

استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام

به همین سادگی با انجام چند کار ساده اکانت دوم شما به تلگرام اضافه شد. حال هردو اکانت شما فعال و قابل استفاده می‌باشند. برای استفاده از هر اکانت کافی است از منوی تلگرام آن‌را انتخاب کنید. در حال حاضر تنها امکان استفاده از سه اکانت به صورت همزمان در تلگرام وجود دارد.

خرید ویو تلگرام

یکی از مشکلات عمده کانال‌های تلگرام کم بودن تعداد بازدید پست‌های آن‌ها نسبت به تعداد ممبر‌های کانال است. با خرید ویو تلگرام با هزینه کم می‌توانید به سادگی این مشکلات را رفع کنید. در صورتی که ویو پست‌های کانال بالا باشد، کانال شما در نظر مخاطبان پرمحتوا و قابل اعتماد جلوه می‌کند. این مسئله موجب جلب اعتماد کاربران و در نتیجه اضافه شدن مخاطبان جدید به کانال شما می‌شود. همچنین اگر کانال شما تبلیغ کسب و کار یا انجام خدمات است با این روش می‌توانید به پیشرفت و توسعه کسب و کار خود کمک بسیاری کنید.