خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه stickers را در تلگرام حذف کنیم؟ حذف کردن استیکر در تلگرام

امکان ندارد که تا به حال یک بار نام تلگرام را نشنیده باشید یا از آن استفاده نکرده باشید. تلگرام به علت قابلیت های متفاوتی که دارد بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است که یکی از این قابلیت ها دنیای استیکر های آن می باشد. شاید شماهم مانند خیلی ها از این استیکر ها استفاده نکنید اما به درستی نحوه حذف کردن استیکر، ادیت استیکر و…. را ندانید به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در یک مطلب به طور کامل به این موضوع بپردازم. بنابراین اگر شماهم مانند من پایه تلگرام جز مهم ترین برنامه هایی است که استفاده می کنید تا انتهای این مطلب را با من و زرممبر همراه باشید.

تلگرام یکی از پیام رسان های بسیار محبوب نه تنها در دنیا بلکه در ایران به حساب می آید که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این برنامه به علت کارکرد فوق العاده و ابزار و قابلیت های مختلف بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده تا کم کم به یکی از برنامه های مهم زندگی هر فردی تبدیل شود.

حذف کردن استیکر در تلگرام

استیکر که در واقع کامل کننده و نوع پیشرفته تر ایموجی ها به حساب می آید این روز ها کاربرد زیادی دارند و برای نشان دادن حال و حس ما در فضای مجازی به کار می روند و باعث می شوند تا ارتباط ما در دنیای مجازی خیلی طبیعی تر شود.

تلگرام دارای دنیای بسیار زیادی از انواع و اقسام استیکر های مختلف می باشد که هر کسی می تواند خیلی راحت به تعداد این استیکر ها اضافه کند. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات بعد از اد کردن یک استیکر متوجه شوید که چندان جذاب نیست و بخواهید آن را حذف کنید که در ادامه به آموزش این کار می پردازم.

ابتدا وارد تلگرام شوید.

سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.

حالا بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

حذف کردن استیکر در تلگرام 1

در قسمت بعد وارد بخش chat settings شوید.

حذف کردن استیکر در تلگرام 2

کمی اسکرول کنید و در پایین بر روی stickers and masks کلیک کنید.

حذف کردن استیکر در تلگرام 3

در اینجا می توانید لیست کامل استیکر های که به تلگرام خود اد کردید را مشاهده کنید.

در کنار استیکر بر روی سه نقطه کلیک کنید.

حذف کردن استیکر در تلگرام 4

حالا در بین گزینه ها بر روی remove کلیک کنید.

حذف کردن استیکر در تلگرام 5

به همین راحتی توانستید استیکر مدنظرتان را حذف کنید.

البته توجه داشته باشید که شما یک گروه از استیکر ها را حذف کردید

اگر خیلی راحت نتوانستید این بخش را پیدا کنید می توانید وارد یکی از چت ها شوید. و در کنار قسمت message بر روی عکس مربوط به استیکر و… کلیک کنید. بعد از آن در پایین بر روی گزینه چرخ دنده کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه تنظیمات stickers and mask شوید.

اسپویلر تلگرام چیست؟ نحوه ساخت و ارسال

چگونه استیکر ها را با دیگر به اشراک بگذاریم؟

در همان صفحه تنظیمات استیکر بعد از کلیک کردن بر روی سه نقطه کنار صفحه در کنار گزینه ی حذف کردن استیکر در تلگرام گزینه دیگری به نام share وجود دارد که می توانید با کلیک کردن بر روی آن آن استیکر را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و برای آنها ارسال کنید.

آیا می توانم دوباره استیکری که حذف کردم را به تلگرام اضافه کنم؟

بله، تلگرام برای این موضوع هیچ محدودیتی قائل نشده و شما می توانید خیلی راحت هر چندتا که خواستید از استیکرهایتان را حذف کنید و دوباره آنها را به تلگرام اد کنید فقط این موضوع را به یاد داشته باشید که باید حتما لینک آن استیکر یا چیزی از آن را داشته باشید تا بتوانید دوباره آن را در میان انبوهی از استیکر های تلگرام پیدا کنید. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه مراحل حذف کردن استیکر در تلگرام را کامل کنید لینک آن استیکر را کپی کنید و در جایی ذخیره کنید تا بعدا بتوانید از دوباره آن را برگردانید.

برای این کار ابتدا وارد تلگرام شوید. سپس وارد یکی از گفتگو ها شوید و در کنار بخش ارسال پیام بر روی گزینه مربوط به استیکر و… کلیک کنید. سپس در پایین بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و در اینجا در کنار استیکری که قصد حذف آن را دارید بر روی سه نقطه کلیک کنید و سپس بر روی copy link کلیک کنید و این لینک را در جایی سیو کنید.

استیکر های مناسبی اینستاگرام چیست؟ چگونه از آنها استفاده کنیم؟

آرچیو کردن استیکر در تلگرام

البته شما می توانید استیکر مدنظر خود را آرچیو کنید تا دیگر آن را مشاهده نکنید و هر موقع خواستید دوباره آن را برگردانید. برای این کار به همان صفحه تنظیمات استیکر که در بالا به آن اشاره شده بروید و سپس در کنار استیکر مدنظر بر روی سه نقطه کلیک کنید و حالا بر روی گزینه archive کلیک کنید. بعد از این این استیکر به بخش archived stickers اضافه می شود و می توانید هر موقع که خواستید دوباره آن را به تلگرام اضافه کنید.

افزایش ممبر تلگرام

تلگرام این روز ها به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران به حساب می آید و به همین دلیل افراد و کسب و کار های زیادی برای پیشرفت کار خود از آن استفاده می کنند. یکی از موضوعاتی که در ابتدای شروع فعالیت در تلگرام بسیار مهم است بدست آوردن ممبر های اولیه برای جلب اعتماد و جذب بیشتر افراد از تولید محتوا و تبلیغات و… است به همین دلیل مجموعه زرممبر اقدام به ارائه خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر گروه تلگرام کرده است.