خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » استیکر های مناسبی اینستاگرام چیست؟ چگونه از آنها استفاده کنیم؟

یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در دنیا اینستاگرام است. اینستاگرام شبکه‌ای بر پایه ارسال عکس و ویدیو است و برای به اشتراک‌گذاری محتوای متنی لازم است آن‌را به عنوان کپشن یک عکس یا ویدیو منتشر کنید. اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که عکس‌ها و ویدیوهای خود را همزمان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تامبلر، توییتر و… به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند عکس و ویدیوهای خود را به صورت عمومی یا خصوصی برای برخی از کاربران به اشتراک بگذارند. جستجوی افراد در اینستاگرام با استفاده از نام کاربری، هشتگ، موقعیت مکانی و… صورت می‌گیرد. در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید بسته به موقعیت‌ها و رویدادهای مختلف استیکرهای مناسبتی اضافه کنید. استفاده‌ از این استیکر‌ها باعث بیشتر و بهتر دیده شدن محتوای پیج شما می‌شود.

استیکر اینستاگرام

استوری اینستاگرام کاربردی‌ترین ابزار برای یه اشتراک گذاشتن عکس و فیلم می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از مهم‌ترین قابلیت اینستاگرام فعالیت‌های روزمره خود را با فالوورها به اشتراک بگذارید. همچنین مخاطبان نیز می‌توانند به استوری شما واکنش نشان داده و به آن پاسخ دهند. ویژگی که اینستاگرام تنها برای استوری در نظر گرفته است، استیکر است. با استفاده از آن می‌توان جذابیت دو چندانی به محتوای استوری بخشید. استیکرها مخصوصا برای پیج‌های کاری از اهمیت زیادی برخوردارند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید تعامل خود با کاربران را بیشتر کنید. برای استفاده از استیکر، کافی است استوری خود را آماده کنید سپس روی آیکون استیکر ضربه بزنید. در این بخش استیکر مورد نظر خود را به استوری اضافه کرده و آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.

استیکر مناسبتی

اکنون اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم به شمار می‌رود. همینطور در فضای اینستاگرام رقابت شدیدی بر سر بیشتر دیده شدن میان افراد، برندها، شرکت‌های تجاری و… وجود دارد. در صورتی که پست و استوری‌های شما به کاربران بیشتری در اینستاگرام نشان داده شود، طبیعتاً احتمال موفقیت کسب و کار شما بیشتر خواهد بود. این شبکه اجتماعی برای کمک به بیشتر دیده شدن محتوای کاربران یک قابلیت جالب را به ویژگی‌های خود اضافه کرده است. اینستاگرام در مناسبت‌های مختلف استیکرهای مخصوص به آن مناسبت را به بخش استیکرهای استوری اضافه می‌کند. این استیکرهای مناسبتی موجب می‌شوند تا استوری‌های کاربران در بخش جداگانه‌ای نمایش داده شوند.

معرفی بهترین برنامه های ساخت میم اندروید

آموزش استفاده از استیکر مناسبتی

شبکه اجتماعی اینستاگرام همزمان با مناسبت‌های مختلف جهانی، استیکرهای خاصی را به نمایش می‌گذارد. این استیکرها به مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز، کریسمس، جشن شکرگزاری، رمضان و… نمایش داده می‌شوند. استفاده از استیکرهای مناسبتی بسیار ساده است و تفاوتی با دیگر گیف و استیکرهای استوری اینستاگرام ندارد. برای به کار بردن آن‌ها در استوری خود مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا در اپلیکیشن اینستاگرام وارد بخش استوری شوید.

استوری مورد نظر خود را ضبط کنید یا آن‌ را از گالری گوشی خود انتخاب کنید.

استیکر مناسبتی
سپس آیکون گیف یا استیکر را بزنید.

در صفحه باز شده استیکرهای مناسبتی در بالای لیست گیف و استیکرها نشان داده می‌شوند.

استیکر مورد نظر را انتخاب کنید.

استیکر ماه رمضان

نکته: در صورتی که این بخش برای شما فعال نیست می‌توانید با تغییر آی‌پی از این ویژگی استفاده کنید.

در آخر پس از انتخاب استیکر، استوری خود را منتشر کنید. با انجام این کارها مطمئن می‌شوید که استوری شما زودتر از همه به فالوورها نشان داده می‌شود.

کاربردهای استیکرهای مناسبتی

استیکرهای مناسبتی تنها به مدت چند روز فعال و قابل مشاهده هستند. پس از مدت تعیین شده مانند دیگر گیف و استیکرها عمل می‌کنند. پس برای استفاده از این استیکرها لازم است در هرچه زودتر پس از فعال شدن استیکر آن را در استوری خود بگذارید. استیکر استوری تنها برای تزئین استوری استفاده نمی‌شود بلکه برای افزایش بازدید استوری و جذب مخاطب نیز کاربرد دارد. فرقی ندارد موضوع فعالیت شما و محتوایی که در استوری به اشتراک می‌گذارید چه چیزی است، تنها با استفاده از یک استیکر ساده مناسبتی به راحتی بازدید استوری خود را بالا ببرید.

ساخت تصاویر گیف با گوشی و کامپیوتر

خرید لایک اینستاگرام

یکی از شاخص‌هایی که میزان محبوبیت پست‌ها و پیج‌ها را نشان می‌دهد تعداد لایک و کامنت‌های پست است. طبق الگوریتم‌های اینستاگرام هر پیجی که تعداد لایک و کامنت آن زیاد باشد، از محبوبیت بیشتر گری برخوردار است. درنتیجه این تعداد لایک بالا موجب رشد سریع پیج اینستاگرام شما خواهد شد. هرچقدر که پیج شما فالوور زیادی داشته باشد اما نتوانید به مخاطبان جدید نشان دهید که لایک‌های شما به اندازه فالوورهای پیج زیاد است، اعتماد کاربران جلب نخواهد شد و در نتیجه پیج شما را دنبال نخواهند کرد. برای جلوگیری از بروز این مشکل لازم است لایک خریداری کنید. خرید لایک اینستاگرام باعث افزایش تعامل پیج و در نتیجه ورود به اکسپلور می‌شود. این امتیاز بزرگی برای پیج کاری شما محسوب می‌شود.