خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » معرفی بهترین برنامه های ساخت میم اندروید (3تا از بهترین ها)

حتما شماهم در اینترنت کلمه میم به گوشتان خوده است و شاید تا کنون با تعداد زیادی از آنها رو به رو شده باشید. میم ها در واقع تصاویر یا ویدیو های کوتاهی هستند که معمولا محتوای طنز دارند. میم ها می توانند برگرفته از هرچیزی باشند و به هر موضوعی بپردازند اما معمولا در قالب طنز مفهومی را به ما انتقال می دهند. در این مطلب قصد دارم تا بهترین برنامه های ساخت میم را به شما معرفی کنم تا خیلی راحت بتوانید میم بسازید و میم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

میم یا MEME تصاویر و ویدیو های ارجینال یا تغییر یافته شده است فیلم ها و…. هستند که سعی دارند تا در قالب سادگی با مفاهیم مختلفی شوخی کنند. برای مثال میم هایی که درباره‌ی استریم ها می سازند و آنها را منتشر می کنند یا از قسمت های از فیلم ها برای تیکه و شوخی با مسائل اجتماعی استفاده می کنند. برنامه های زیادی وجود دارند که می توان با آنها میم ساخت. برخی برنامه ها به صورت تخصصی برای ساخت میم هستند و برخی دیگر نیز همان ویرایشگر های ویدیو و عکس هستند که در ساختن میم به شما کمک می کنند.

بهترین برنامه های ساخت میم اندروید

بهترین برنامه های ساخت میم

برای ساخت میم نیاز به دو ماده اولیه بسیار مهم داریم. ماده اول خلاقیت و ایده پردازی خودتان است و ماده دوم برنامه ای است که بتواند این خلاقیت و ایده شما را پیاده سازی کند. در ادامه لیستی از بهترین برنامه ها برای این کار را به شما معرفی می کنم که می توانید بنابر علاقه و سلیقه خودتان از هر کدام آنها که خواستید استفاده کنید.

برنامه ساخت میم Mematic

اگر بخواهم یک برنامه فوق العاده برای ساخت میم به شما معرفی کنم قطعا همین برنامه را معرفی می کنم. این برنامه 132 مگابایت حجم دارد و بر روی گوشی هایی که دارای اندروید بالای 5 هستند قابل اجرا است. این برنامه در حال حاضر در گوگل پلی بیش از 1 میلیون نصب دارد. در نسخه اصلی این برنامه می توانید از امکانات آن استفاده کنید اما برای برخی از ویژگی ها و… باید مبلغی را بپردازید.

کار کردن با این برنامه بسیار ساده است. کافیست آن را باز کنید و سپس از بین قالب های بسیار زیاد آن که عموما قالب های معروف میم سازی هستند یکی را انتخاب کنید. سپس متن، استیکر، تصویر و… را به میم خود اضافه کنید و سپس آن را خروجی بگیرید و در جا های مختلف به اشتراک بگذارید.

از قابلیت های بسیار ویژه این برنامه امکانات شخصی سازی بسیار زیادی است که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین داشتن یک مجموعه بزرگ از قالب های آماده می تواند در ساختن انواع میم ها به شما کمک کند. همچنین می توانید در آن از فونت ها و رنگ های مختلف استفاده کنید.

بهترین سایت های دانلود برنامه و بازی کامپیوتر (با ترافیک نیم بها و نهایت سرعت)

بهترین برنامه ساخت میم Memedroid

برنامه فوق العاده بعدی برای ساخت میم همین برنامه می باشد که در حال حاضر در گوگل پلی بیش از 1 میلیون نصب دارد. این برنامه دارای نسخه رایگان و ویژه می باشد که برخی قابلیت های آن درون نسخه ویژه قابل استفاده است.

این برنامه نیز مانند برنامه قبلی امکانات بسیار زیادی را در کمال سادگی در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید میم های خود را بسازید. در این برنامه نیز قالب های مختلفی از تصاویر معروف، تصاویر بازیگران و اسکرین شات های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای ساخت میم های خود استفاده کنید. همچنین یکی از ویژگی های بسیار عالی این برنامه که باعث شده تا در لیست بهترین برنامه های ساخت میم قرار بگیرد امکان انتخاب عکس از گالری گوشیتان است که باعث می شود تا از قالب های خاص خودتان نیز استفاده کنید.

به علاوه این اپ قابلیت های مختلفی را برای ادیت میم ها در اختیار شما قرار می دهد و بعد از تمام شدن کارتان می توانید به منتشر کردن میم هایتان در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بپردازید و آن را با دیگر سازندگان میم در جهان به اشتراک بگذارید.

بهترین اپلیکیشن آفیس برای موبایل ( حرفه ای و رایگان)

ساخت میم با Memasik

اگر قصد داشته باشم به عنوان سومین برنامه یک اپ فوق العاده را به شما معرفی کنم همین برنامه است. این برنامه دارای حجمی معادل 25 مگابایت می باشد که فضای زیادی از گوشی شما را اشغال نمی کند. این برنامه بر روی گوشی هایی که دارای اندروید بالاتر از 5 هستند به خوبی اجرا می شود و تا کنون بیش از 5 میلیون در گوگل پلی نصب شده است. این عدد خود نشان دهنده محبوبیت و فوق العاده بودن این برنامه است.

در برنامه Memasik می توانید از ایموجی ها، متن ها و استیکر ها برای ساخت میم استفاده کنید. همچنین این برنامه مدام بروز می شود که محتوای بسیار کامل تری را در اختیار شما برای ساخت میم قرار دهد. به علاوه رابط کاربری بسیار ساده و داشتن یک محیط بسیار خوب برای تعامل با دیگران باعث شده تا این برنامه به یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت میم تبدیل شود.

بهترین سایت خرید بازدید فیک تلگرام

در این مطلب به معرفی سه تا از بهترین برنامه های ساخت میم اندروید پرداختم که هر کدام از آنها می تواند یک گزینه عالی برای دوستداران ساخت میم باشند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.