خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » ریپلای کردن پیام در دایرکت اینستاگرام روش جدید و جامع (+حل مشکل)

اینستاگرام را دیگر همه میشناسند یکی از محبوب ترین و مشهور ترین شبکه های اجتماعی که این روز ها مخاطب میلیاردی دارد. یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام سال ها دچار آن بودند نبود امکان ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام بود که بلاخره اینستاگرام آن را به اپ خود اضافه کرد. اما هنوز بسیاری نمی دانند چگونه از این قابلیت استفاده کنند یا این قابلیت هنوز برایشان فعال نیست. در ادامه این مطلب از زرممبر – سایت افزایش ممبر تلگرام قصد دارم تا به آموزش ریپلای پیام در اینستاگرام بپردازم.

اینستاگرام شبکه اجتماعی که در چند سال اخیر کاربران بسیار زیادی داشته و توانسته به مخاطب میلیاردی دست پیدا کند. این برنامه با اپدیت های مختلفی که دریافت می کند امکان جدیدی به کاربرانش میدهد که باعث می شود این اپ بسیار کاربردی تر شود. اما قابلیت ریپلای پیام که یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین قابلیت ها بود سال ها بود که اینستاگرام از نبود آن رنج میبرد و بسیاری از کاربران از این موضوع ناراحت بودند تا اینکه اینستاگرام بلاخره این قابلیت را به اپ خود اضافه کرد.

ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام

ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید از قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام استفاده کنید باید این برنامه را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. ابتدا گوشی خود را بردارید و وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید و برنامه اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید. سپس اینستاگرام خود را باز کنید.

بعد از باز شدن اپ اینستاگرام خیلی راحت بر روی ایکون فلش بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه دایرکت های اینستاگرام هدایت شوید.

سپس دایرکت فردی که می خواهید را باز کنید و روی پیامی که مدنظرتان است کمی نگهدارید. در بین گزینه هایی که برایتان نمایش داده می شود گزینه reply را انتخاب کنید. حالا متن خود را بنویسید و آن را ارسال کنید. به همین راحتی شما می توانید پیام های دیگرام در اینستاگرام را ریپلای کنید.

آموزش ورود به دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر

روش ساده ریپلای کردن پیام در اینستاگرام

اگر میخواهید خیلی راحت تر این کار را انجام دهید تنها کافیست تا متن مدنظر خود را به سمت راست بکشید و سپس متن خود را بنویسید. به همین راحت شما توانستید از قابلیت ریپلای اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه ی reply کردن پیام اینستاگرام از طریق وب

مرورگر خود را باز کنید. سپس به ادرس وبسایت اینستاگرام به نشانیwww.instagram.com  بروید. حالا وارد اکانت خود شوید. بر روی ایکون فلش در بالای صفحه کلیک کنید به صفحه دایرکت ها در اینستاگرام هدایت می شوید. وارد دایرکت مدنظر خود شوید کمی موس خود را بر روی یک پیام نگهدارید ایکون ریپلای برای شما نمایش داده می شود روی آن کلیک کنید و سپس پیام خود را بنویسید و سپس گزینه send را کلیک کنید.

Reply پیام دایرکت اینستاگرام در ios

تمامی مراحلی که در بالا برای ریپلای کردن پیام در اندروید توضیح دادیم برای ios هم صدق می کند و تنها کافیست همان کارها را انجام دهید تا خیلی راحت یک پیام را در اینستاگرام ریپلای کنید.

فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام

اگر مراحل بالا را انجام دادید و متوجه شدید که این گزینه برای شما نمایش داده نمی شود باید بگویم که این مشکل در بین افراد مختلف زیاد دیده شده است و در ادامه قصد دارم تا به راه حل رفع آن بپردازم.

اول از همه این قابلیت چگونه به اینستاگرام اضافه شد؟

ماجرا این است که طی یک آپدیت متا، فیسبوک مسنجر و دایرکت اینستاگرام را باهم ترکیب کند. در واقع بعد از اینکه وارد اینستاگرام می شوید این گزینه به شما نمایش داده می شود که بتوانید دایرکت اینستاگرام خود را آپدیت کنید. طی این آپدیت فضای دایرکت اینستاگرام شما مانند فیسبوک مسنجر می شود و می توانید از قابلیت های آن از جمله reply استفاده کنید.

دلایل بن شدن اکانت اینستاگرام چیست؟ چه چیزی در اینستاگرام باعث بن شدن میشود؟

اما شاید شماهم مانند بسیاری در جریان این آپدیت نبودید و این کار را نکردید. حالا راه حل چیست؟

در قدم اول می توانید وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید و بر روی گزینه update messaging کلیک کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود. البته ممکن است این روش جواب ندهد یا حتی این گزینه را مشاهده نکنید.

چرا قابلیت ریپلای اینستاگرام برای من نیست؟

طبق برسی هایی که انجام شده مشخص شده که این قابلیت برای برخی از افراد وجود ندارد یا حتی در برخی گوشی ها شما این قابلیت را نمی بینید. هنوز دلیل این موضوع به درستی مشخص نشده و راه حل قطعی و صد در صدی هم برای آن وجود ندارد. بنابراین اگر این قابلیت برای شما وجود ندارد و با انجام روش بالا هم نتوانستید آن را فعال کنید یا حتی بعد از آپدیت اینستاگرام خودتان هم این قابلیت برایتان فعال نبود به احتمال زیاد شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.

اینستاگرام یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که می تواند به کسب و کار ها در رشد و پیشرفت بسیار کمک کند. اگر شماهم جز افرادی هستید که به قدرت اینستاگرام و توانایی این برنامه در رشد کسب و کار و…. پی بردید خدمات زرممبر از جمله خرید لایک ایرانی اینستاگرام، خرید فالوور فیک ایرانی و.. می تواند کار شما را خیلی راحت تر کند.

قابلیت ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام از جمله قابلیت هایی است که کاربران بسیار منتظر آن بودند و بلاخره به اپ اینستاگرام اضافه شد. اما هنوز این قابلیت برای برخی افراد در دسترس نیست و بسیاری از افراد نمی توانند از آن استفاده کنند.