خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » دانلود زیرنویس یوتیوب (از طریق وبسایت، اپ اندروید و کامپیوتر)

قطعا همه شما تا به حال از یوتیوب استفاده کردید و ویدیو های مختلفی را در آن تماشا کردید. بیشتر ویدیو های یوتیوب به زبان انگلیسی هستند یا دیگر زبان های مطرح دنیا هستند و به همین دلیل بیشتر افراد برای ویدیو های خود زیرنویس هایی اماده می کنند تا افراد دیگر نیز بتوانند آنها را تماشا کنند. این زیرنویس ها همیشه بهترین نیستند اما می توانند به افراد کمک کنند تا خیلی راحت ویدیو هایی با زبان های دیگر را تماشا کنند و متوجه آن شوند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش دانلود زیرنویس یوتیوب بپردازم بنابراین اگر شماهم جز افرادی هستید که از یوتیوب زیاد استفاده می کنید و قصد دانلود زیرنویس ویدیو های آن را دارید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

یوتیوب این روز ها به یکی از بزرگترین موتور های جستجوی ویدیو تبدیل شده است و کاربران زیادی در دنیا از آن برای تماشای ویدیو های مختلف استفاده می کنند. همین محبوبیت بالا و تعداد کاربر بسیار زیاد باعث شده تا بسیاری از افراد به تولید محتوا های ویدیو بسیار با کیفیت برای این پلتفرم بپردازند. اما کاربران یوتیوب از همه جای دنیا هستند و به همین دلیل شاید نتوانند برخی ویدیو ها را متوجه شوند یا اینکه آنها را تماشا کنند به همین دلیل قابلیت زیرنویس و حتی تولید زیرنویس خودکار به یوتیوب اضافه شد تا همه افراد بتوانند خیلی راحت ویدیو های یوتیوب را مشاهده کنند.

دانلود زیرنویس ویدیو یوتیوب

دانلود زیرنویس یوتیوب

زیرنویس ها در واقع متن های صحبت هایی هستند که در ویدیو ها زده می شود تا افراد که آن زبان را خیلی خوب بلد نیستند و یا ناشنوا هستند بتوانند از آن استفاده کنند. یوتیوب به صورت عادی به افراد این اجازه را نمی دهد که توانند زیرنویس های ویدیو ها را دانلود کنند. اما این به این معنی نیست که شما نمی توانید این کار را انجام دهید. خوشبختانه ترفند ها و ابزار هایی برای این کار وجود دارند که در ادامه قصد دارم تا آنها را به شما معرفی کنم.

ارسال لایو لوکیشن در تلگرام

دانلود زیرنویس یوتیوب در کامپیوتر

اگر کامپیوتر دارید می توانید زیرنویس های یوتیوب را از طریق یکی از قابلیت هایی که خود یوتیوب در اختیار افراد قرار داده است دانلود کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد وبسایت یوتیوب به آدرس  youtube.com شوید.

سپس به ویدیو مدنظرتان که دارای زیرنویس می باشد مراجعه کنید.

سپس در پایین ویدیو بر روی سه نقطه کلیک کنید.

اموزش دانلود زیرنویس یوتیوب

حالا بر روی گزینه show transcript کلیک کنید.

سپس کادری برای شما باز می که در آن متن زیرنویس همراه با تایم و دقیقه آن نمایش داده می شود. شما می توانید خیلی راحت این متن را سلکت کنید و سپس آن را کپی و در جایی ذخیره کنید. یعنی با این روش شما می توانید متن زیرنویس را به راحتی هرچه تمام تر بدست بیاورید.

دانلود زیرنویس یوتیوب

برای کپی کردن متن می توانید از کلید میانبر ctrl + c استفاده کنید.

نکته: اگر نمی خواهید تایم هر خط متن زیرنویس در کنار آن نمایش داده شود و شما آن کپی کنید می توانید بر روی سه نقطه بالا کلیک کنید و سپس بر روی toggle timestamps کلیک کنید.

آموزش استفاده از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه

دانلود زیرنویس یوتیوب در اندروید

اگر دارای گوشی های اندروید هستید و قصد دانلود زیرنویس یوتیوب را دارید قطعا روش بالا برای شما سخت و تقریبا نشدنی است. به همین دلیل می توانید از نرم افزار هایی که در این زمینه فعالی می کنند استفاده کنید.

نرم افزار های مختلفی در این زمینه وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید که یکی از بهترین آنها cctube می باشد. تنها نیاز است که این برنامه در گوگل پلی دانلود کنید. سپس برنامه توتیوب بروید و در آنها ویدیو مدنظر خود را باز کنید. حالا در بین گزینه های زیر صفحه بر روی گزینه فلش یا share کلیک کنید و حالا از بین گزینه ها cctube را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه دانلود کلیک کنید و به همین راحتی فایل زیرنویس ویدیو در گوشی شما ذخیره می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه یکی از بهترین و کامل ترین برنامه ها در این زمینه می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. که البته تعداد دانلود بیش از 1 میلیون به خوبی گویای همه چیز است.

وبسایت دانلود زیرنویس یوتیوب

یکی از بهترین روش ها برای اینکه بتوانید زیرنویس ویدیو های یوتیوب را دانلود کنید استفاده از وبسایت های مختلفی است که در این زمینه فعالی می کنند. شما می توانید از این وبسایت ها چه در گوشی و چه در کامپیوتر استفاده کنید.

وبسایت های مختلفی برای این کار وجود دارد اما قطعا یکی از بهترین ها و کامل ترین ها در این زمینه وبسایت downsub می باشد که شما این امکان را می دهد که خیلی راحت فایل زیرنویس ویدیو ها را دانلود کنید.

برای این کار ابتدا لینک ویدیو مدنظرتان را کپی کنید و سپس وارد این وبسایت شوید. بعد از آن در بالا url ویدیو را وارد کنید و سپس بر روی گزینه دانلود کنید کنید. در پایین می توانید فایل txt یا srt زیرنویس را خیلی راحت دانلود کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه تلگرام و دیگر خدمات شبکه اجتماعی سعی کردم تا به آموزش دانلود زیرنویس از یوتیوب بپردازم. شما به راحتی می توانید با استفاده از این روش ها متن یا فایل زیرنویس ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.