خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » ورود به تلگرام با qr کد در کامپیوتر و نسخه وب (طی 3 مرحله)

این روز ها تلگرام را می توان یکی از محبوب ترین پیام رسان های داخل ایران به حساب بیاوریم. یکی از امکاناتی که به تازگی به این برنامه اضافه شده است قابلیت ورود به تلگرام با qr کد است که بدون نیاز به پیامک و دریافت کد تایید می توانید خیلی راحت وارد تلگرام شوید. اما چگونه باید از این قابلیت استفاده کرد؟ چگونه باید qr کد تلگرام را اسکن کرد؟ بر روی چه نسخه هایی کار می کند؟ و… اینها همه سوالاتی هستند که قصد دارم تا در ادامه به این مطلب به پاسخ آنها بپردازم. بنابراین اگر شماهم دوست دارید تا بیشتر با qr کد های تلگرام آشنا شوید تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید.

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها برای تلفن های هعراه به حساب می آید که در کنار قابلیت هایی کانال و گروه ها توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. این برنامه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و به نوعی که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از تلگرام برای ارسال پیام استفاده نکند. یکی از علت های محبوبیت این برنامه قابلیت ها و ویژگی هایی است که مدام به برنامه خود اضافه می کند و آن را کامل تر می کند. یکی از این قابلیت ها qr کد ها هستند.

ورود به تلگرام با qr کد

ورود به تلگرام با qr کد

از qr کد ها در تلگرام برای کارهای مختلفی از جمله ورود به گروه، ورود به برنامه تلگرام، ورود به نسخه وب و… استفاده می شود. در واقع qr کد ها کار افراد را برای تایید هویت یا به اشتراک گذاری لینک و مطالب بسیار راحت کردند. در ادامه قصد دارم تا به نحوه ورود به تلگرام با qr کد بپردازم.

برای اینکه بتوانید از qr کد ها برای ورود به این برنامه استفاده کنید حتما باید در یک دیوایس آن را تولید کنید و در دیوایس دیگری آن را اسکن کنید. این یعنی شما برای اینکه بتوانید از این ترفند استفاده کنید حتما باید تلگرام را بر روی گوشی خود داشته باشید.

اسپویلر تلگرام چیست؟ نحوه ساخت و ارسال

Qr کد چیست؟

Qr کد ها یک سری کد های معمولا مربعی شکن هستند که می توانید با اسکن آنها به اطلاعات مختلفی که در آنها مخفی شده است دست پیدا کنید. این کد ها یا به صورت دستی ساخته می شود و یا توسط برخی از ابزار ها به صورت خودکار ساخته می شود.

برای ساخت qr کد برای ورود به تلگرام تنها کافیست تا وارد نسخه دکستاپ این اپ شوید و سپس  در صفحه ورود و وارد کردن شماره تلفن تنها کافیست بر روی گزینه quick log in using qr code کلیک کنید. همچنین از این گزینه را در پایین نمی بینید و به آن گزینه or log in using your phone number را مشاهده می کنید یعنی اینکه شما در صفحه qr کد تلگرام هستید.

حالا تنها کافیست تا شما این کد را اسکن کنید. برای اینکار باید از طریق دستگاه دیگری که این اکانت در آن لاگین است وارد تلگرام شوید. سپس بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید یا منوی تلگرام برایتان باز شوید. حالا کافیست بر روی گزینه Settings کلیک کنید. سپس بر روی گزینه devices کلیک کنید و بر روی گزینه link desktop device کلیک کنید. سپس کادر مربعی که در دوربین شما ظاهر می شود را بر روی Qr کدی که در دستگاه دیگر بدست آوردید نگه دارید و کمی منتظر باشید. به همین راحتی شما توانستید با استفاده از Qr کد وارد تلگرام شوید.

آموزش ورود به تلگرام با qr کد

نکته: دقت کنید که qr کد هایی که برای لاگین استفاده می شود توسط تلگرام هر چند لحظه تغییر می کند برای همین حتما در همان لحظه وارد بخش qr در تلگرام دکستاپ شدید کدی که به شما نمایش داده می شود را اسکن کنید.

نحوه پست کردن ویدیو یوتیوب در اینستاگرام طی 3 مرحله

آیا می توان از qr کد برای ورود به تلگرام موبایل استفاده کرد؟

به این دلیل که برای ورود به تلگرام شما نیاز دارید این qr کد را اسکن کنید و عملا این کار نیاز به موبایل دارد بنابراین این امکان وجود ندارد و شما حتما باید از این ترفند برای ورود به تلگرام کامپیوتر استفاده کنید.

نحوه ورود به تلگرام وب با Qr کد

از qr کد ها می توانید برای لاگین کردن در تلگرام وب نیز استفاده کنید. برای اینکار وارد آدرس web.telegram.org شوید و سپس در همان صفحه اول Qr کدی که به شما نمایش داده می شود را اسکن کنید. برای این کار هم مانند مراحل بالا وارد تنظیمات تلگرام موبایل خود شوید و سپس بر روی settings کلیک کنید بعد از آن وارد device شوید و بر روی گزینه link desktop device کلیک کنید.

اگر شماهم تجربه داشتن یک کانال تلگرامی را داشته باشید می دانید که در ابتدای کار بدست آوردن ممبر و بازدید بسیار سخت است چون ممبر زیادی ندارید افراد زیادی هم به شما اعتماد نمی کنند یا کانال شما را بی ارزش حساب می کنند و از آن گذر می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از خدمات خرید ویو تلگرام و خرید ممبر واقعی تلگرام استفاده می کنند تا بتوانند خیلی سریع تر کانال خود را رشد دهند.

در این مطلب از زرممبر به آموزش ورود به تلگرام با qr کد پرداختم تا بتوانید خیلی راحت و در عرض چند ثانیه به تلگرام وارد شوید و از آن استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.