خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بن شدن در توییتر یعنی چی؟ انواع بن شدن در توییتر | آپدیت 2023

توییتر یکی از شبکه اجتماعی های بسیار جالب و محبوب در سطح دنیا به حساب می آید که طرفداران خاص خود را دارد. این شبکه اجتماعی هم مانند برنامه های دیگر دارای قوانین خاص خود است که اگر شما آنها را رعایت نکنید و یا برخی اعمال را انجام دهید برخی محدودیت ها را برایتان اعمال می کند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا شما را به انواع بن در توییتر و دلایل آن آشنا کنم.

بن شدن در توییتر یعنی چی؟

توییتر یک اجتماعی مبتنی بر متن به حساب می آید که کاربران می توانن در آند مانند اینستاگرام و… پست های مختلفی را مبتنی بر متن های کوتاه منتشر کنند. قطعا یک شبکه اجتماعی با این تعداد کاربر و گستردگی موضوعات آن اگر قوانین مشخصی نداشته باشد کاملا از کنترل خارج می شود. به همین دلیل است که فعالیت کردن در توییتر تابع قوانینی است که اگر آنها را رعایت نکنید و یا برای شخصی دیگر مشکل ایجاد کنید با محدودیت هایی رو به رو می شود.

بسیاری از ما به زبان عادی به انواع محدودیت ها در پلتفرم های مختلف که بر روی افراد اعمال می شود بن می گوییم. متاسفانه توییتر روش درستی در اکثر مواقع برای مطلع کردن شما از بن شدن ندارد و به همین دلیل شما اکثر اوقات اصلا نمی دانید که بن شدید.

اگر می خواهید در توییتر به عنوان یک پیج فعال کار کنید و یا از آن برای کسب و کار و برند خود می خواهید استفاده کنید بهتر است با انواع بن و دلایل آن آشنا باشید تا پیج شما به مشکلی برنخورد. در ادامه کامل تر به این موضوع اشاره کردم.

انواع بن شدن در توییتر

انواع بن شدن در توییتر

توییتر روش های مختلفی برای بن کردن شما دارد و محدودیت های متفاوتی را برای پیج های مختلف با توجه به فعالیت آنها اعمال می کنید.

بن شدن در سرچ توییتر

یکی از انواع رایج بدن شدن در توییتر سرچ بن است. به این معنی که شما از قسمت جستجوی توییتر بن می شوید و دیگر کسی نمی توانید با سرچ کردن نام کاربری شما در توییتر اکانت شما را پیدا کنید. معمولا اگر فعالیت غیرعادی یا بیش از حد در توییتر داشته باشید با این نوع بن رو به رو می شود.

این بن می توان مانع از رشد اکانت شما شود اما خبر خوش این است که اکثر اوقات بعد از گذشت مدتی اگر درست فعالیت کنید رفع می شود.

نحوه حل مشکل ساسپند شدن اکانت توییتر صفر تا صد

لاک شدن اکانت

لاک شدن اکانت معمولا وقتی رخ می دهد که رفتار مشکوکی در حساب کاربری شما رخ دهد یا اینکه حساب شما با مشکلات ایمنی رو به رو شود. به عنوان مثال اگر با سیستم های متفاوتی، برنامه های مختلف یا ای پی های متنوع وارد اکانت خود شوید این احتمال وجود دارد که اکانت شما لاک شود.

Reply Deboosting

یکی از مشکلاتی که ممکن در توییتر به آن بربخورید Reply Deboosting است که پاسخ های شما را در توییتر و یا در یک توییت خاص پنهان می کند و در بعد از یک دکمه show more قرار می گیرد. این موضوع زمانی دردناک تر می شود که پاسخ های شما به عنوان محتوای همین آمیز یا مشکل دار نشان داده می شود حتی وقتی شما یک ریپلای بسیار معمولی انجام داده باشید.

لیمیت شدن اکانت

لیمیت شدن اکانت بسیاری از مواقع به خاطر رفتار ربات گونه و فعالیت های خارج از قوانین توییتر است که انواع مختلفی از محدودیت ها را بر روی توییت کردن، پاسخ به توییت، لایک کردن و… اعمال می شود و یا اینکه امکان انجام این فعالیت ها به صورت کامل از شما گرفته می شود.

آموزش بلاک کردن فرد در توییتر از طریق وب و اپ (مرحله به مرحله)

ساسپند شدن اکانت در توییتر

دلایل بن یا لیمیت شدن اکانت در توییتر

من در بالا فقط به چند نوع از بن شدن یا لیمیت شدن اکانت در توییتر اشاره کردم اما در کل وقتی اکانت شما لیمیت یا بن می شود با محدودیت های بسیار زیادی رو به رو می شود که یا جلوی فعالیت شما را می گیرد و یا مانع پیشرفت و دیده شدن پروفایل شما می شود. اما چه دلایلی باعث بن شدن اکانت توییتر می شوند؟

  • فالو کردن یا آنفالو کردن مداوم کاربران
  • تغییر آی پی به صورت مداوم
  • استفاده از کلمات توهین آمیز یا خشونت آمیز
  • استفاده از ربات ها در توییتر
  • ارسال دایرکت و ریپلای به صورت اسپم
  • استفاده از هشتگ های بی ربط و اسپم کردن هشتگ ها
  • تایید نکردن ایمیل یا شماره تلفن در تییتر
  • یک کار را مدام یا به تعداد زیاد انجام دادن
  • تلاش های مداوم برای وارد شدن به اکانت با رمز های مختلف
  • ریپورت شدن زیاد
  • استفاده از برنامه های جانبی
  • و…

در کل دلایل بسیار زیادی وجود دارد که توییتر می تواند به خاطر آنها محدودیت هایی را بر روی اکانت شما اعمال کند یا اینکه آن را انجام برخی اعمال با لیمیت رو به رو کند و یا کلا آن را به تعلیق در بیاورد. در مجموع اگر رفتار عجیب و غریب و ربات گونه ای نداشته باشید می توانید از شر بن شدن در توییتر در امان بمانید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات ممبر فیک برای تلگرام و ممبر ایرانی تلگرام به انواع بن در توییتر و دلایل آن پرداختم تا بیشتر با محیط توییتر آشنا باشید و بتوانید از بن شدن های مداوم در توییتر رهایی پیدا کنید و یا متوجه شوید که واقع بن شدید یا نه؟ امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.