خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش ساخت اکانت لینکدین صفر تا صد | آپدیت 2023

آیا با لینکدین آشنایی دارید؟ یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کارها و افراد مخصص و حرفه ای که در یک فضا با یکدیگر تعامل می کنند. در واقع برنامه لینکدین مانند دیگر شبکه های اجتماعی نیست و فضای آن کاملا حرفه ای تر و جدی تر است. اگر صاحب کسب و کار هستید و یا جز افرادی حرفه ای و شاعل هستید حتما نیاز به اکانت لینکدین دارید. در این مطلب به آموزش ساخت اکانت لینکدین و هرآنچه باید درباره آن بدانید می پردازم.

لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام است اما کمی حرفه ای تر و تخصصی تر که بیشتر با هدف آشنایی افراد متخصص و حرفه ای طراحی شده است و یک محیط فوق العاده برای کسب و کارها به شمار می رود.

این شبکه اجتماعی در سال 2002 ساخته شد و در سال 2016 توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد. لینکدین با حدود 800 میلیون کاربر شاید به اندازه دیگر شبکه های اجتماعی مشهور نباشد اما یک فضای کاملا حرفه ای است و اگر دنبال یک شبکه اجتماعی برای ارتباط برقرار کردند با دیگر افراد و کسب و کار ها و توسعه کار و بیزینس خود هستید لینکدین بهترین گزینه است.

چرا باید از لینکدین استفاده کنم؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی رایگان و حرفه ای به حساب می آید که شما می توانید در آن علایق و تخصص های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شرکت ها و کارفرمایان مختلفی را مشاهده کنید و با انها ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید در آن به دنبال شغل بگردید و یا توسط شرکت ها و افراد دیگر دعوت به همکاری و کار شوید. به علاوه می توانید با دیگر افراد متخصصان بیشتر آشنا شوید و از تجربه های آنها کمک بگیرد. در کل اگر به کار و توسعه آن فکر می کنید لینکدین بهترین مکان برای آن است.

لینکدین چیست و نحوه کار با لینکدین چگونه است؟ هر آنچه باید بدانید!

آموزش ساخت اکانت لینکدین

ساخت یک اکانت جدید در لینکدین کار بسیار ساده و راحتی است. برای شروع تنها نیاز است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد وبسایت لینکدین به آدرس linkedin.com شوید.

سپس در صفحه اصلی بر روی گزینه join now کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.

در بخش Email یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید چون بعدا به آن نیاز دارید.(همچنین بهتر است ایمیل اصلی و کاری شما باشد)

ساخت اکانت لینکدین 1

سپس در بخش password رمز عبور مدنظر خود را وارد کنید که باید بیشتر از 6 کاراکتر باشد. در آخر بر روی گزینه Agree join کلیک کنید.

سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و بر روی گزینه continue کلیک کنید.(نام و نام خانوادگی خود را به زبان فارسی اصلا وارد نکنید)

ساخت اکانت لینکدین 2

سپس در این مرحله از شما می خواهد که یک پازل امنیتی را کامل کنید تا اکانت شما ساخته شود. تا به اینجا کارهای ابتدایی اکانت شما انجام شده و از اینجا به بعد شما باید پروفایل لینکدین خود را کامل کنید.

کلاب هاوس چیست؟ معرفی و آموزش شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس

در مرحله بعد نام کشور و شهر خود را به ترتیب وارد کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید.

حالا موقعیت شغلی خود را وارد کنید. این موقعیت شغلی نشان دهنده تخصص شماست که بعدها می تواند در این برنامه بسیار کاربری باشد همچنین نوع کاری که می کنید یعنی تمام وقت یا پاره وقت یا حتی freelance را انتخاب کنید. در کادر پایین شرکتی که الان در آن مشغول کار هستید را انتخاب کنید. و بر روی گزینه continue کلیک کنید.

تقریبا کار شما تمام است و تنها کافیست تا وارد ایمیلی که از ابتدا وارد کردید شوید و کد تایید آن را وارد کنید.

ساخت اکانت لینکدین 3

سپس مشخص کنید که آیا مشغول به کار هستید و یا به دنبال شغل جدید هستید یا نه؟

در مرحله بعد کمی اطلاعات درباره شما خواسته می شود. آنها را کامل کنید و سپس پیج هایی مرتبط با کار و شرکت شما پیشنهاد می شود که می توانید آنها را دنبال کنید.

در انتها نیز کار ساخت پروفایل شما تمام شد و می توانید از اکانت خود استفاده کنید.

چگونه پروفایل لینکدین خود را کامل کنم؟

اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام وارد کردید خود بخش مهمی از اطلاعات پروفایل شما را تشکیل می شود و بعدا می توانید آنها را ویرایش کنید. همچنین اطلاعات دیگری درباره شغل، مهارت و علایق شما وجود دارد که کامل کردن آن می تواند موجب بهتر شدن پروفایل شما شود.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک و بازدید واقعی تلگرام به آموزش ساخت اکانت لینکدین به صورت کامل پرداختم تا بتوانید به راحتی هرچه تمام تر برای خود یک اکانت لینکدین بسازید و با استفاده از آن کسب و کار و شغل خود را توسعه دهید. امیدوارم این مطلب برایتام مفید بوده باشد.