خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش حذف واترمارک از روی ویدیو در موبایل و کامپوتر

هنگام کار کردن با فیلم ها و عکس های مختلف به فایل هایی بر میخوریم که دارای لوگو و واترمارک هستند که طبیعتا نمی توان از آنها در یک پروژه حرفه ای استفاده کنید به همین دلیل باید راهی برای حذف لوگو از روی ویدیو پیدا کنیم. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش بهترین ابزارهای حذف واترمارک از روی فیلم بپردازم بنابراین اگر به دنبال یک ابزار خوب برای حذف لوگو و متن هستند حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید.

ویدیو از سطح اینترنت ویدیو ای را دانلود می کنید یا حتی وقتی از برنامه های رایگان برای ادیت ویدیو استفاده می کنید معمولا روی آن واترمارکی به صورت لوگو یا متن مشاهده می کنید. بسیاری فکر می کنند که حذف آن کار خیلی سخت و مشکل و عملا غیرممکن است درحالی که می توان خیلی ساده با ابزارهای مختلفی که در این زمینه وجود دارند این کار را انجام داد.

آموزش حذف واترمارک از روی ویدیو

برای اینکه لوگو، تصویر یا متن مزاحم را از روی ویدیو حذف می کنید می توانید از برنامه های انلاین، موبایل یا کامپیوتر برای اینکار استفاده کنید که در ادامه به آموزش همه آنها می پردازم.

حذف واترمارک ویدیو به صورت آنلاین

پاک کردن لوگو ویدیو به صورت آنلاین

وبسایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار معروف هستند زیرا کیفیت و دقت بالای دارند به علاوه نیاز به سیستم و سخت افزار قوی برای اینکار ندارند.

Media.io

یکی از وبسایت های معروف و خیلی قدرتمند برای حذف متن از روی فیلم که می توانید از آن استفاده کنید همین Media.io است. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد وبسایت Media.io شوید و سپس از بالا گزینه remove watermark را انتخاب کنید.

سپس با انتخاب گزینه choose files می توانید فایل ویدیو مدنظرتان را بارگذاری کنید. همچنین می توانید این فایل را از گوگل درایو نیز انتخاب کنید.

حالا با کلیک بر روی گزینه add area باید ناحیه متنی که می خواهید ان را حذف کنید را انتخاب کنید.

بعد از اینکه ناحیه مورد نظر را انتخاب کردید بر روی گزینه remove watermark کلیک کنید و فایل نهایی را دانلود کنید.

Veed.io

یکی دیگر از وبسایت های حذف واترمارک که می توانید از آن استفاده کنید Veed.io است. اگر بنا به هر دلیلی نخواستید از وبسایت بالا استفاده کنید پیشنهاد می کنم حتما این وبسایت را امتحان کنید.

ابتدا وارد آدرس https://www.veed.io/tools/remove-watermark-from-video شوید.

در مرحله بعد با کلیک بر روی گزینه upload video فایل ویدیو که می خواهید واترمارک آن را حذف کنید را انتخاب کنید.

حالا area که واترمارک در آن دارد را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه remove کلیک کنید. بقیه کارهارا veed.io انجام می دهد و شما می توانید خیلی ساده با کلیک بر روی گزینه download فایل ویدیو خود را دانلود کنید.

البته در این وبسایت می توانید تغییراتی دیگری هم بر روی ویدیو خود اعمال کنید که دیگر نیاز به ادیت مجدد آن نباشد.

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون

دیلیت کردن واترمارک

حذف لوگو روی ویدیو در موبایل

اگر گوشی موبایل خود برای ادیت ویدیو استفاده می کنید اصلا نگران نباشید با همین گوشی که در دست دارید می توانید خیلی ساده لوگو و متن های مزاحم را از روی تصویر پاک کنید.

Video Eraser

برنامه Video Eraser یک ابزار بسیار فوق العاده و کارآمد برای حذف و اضافه کردن واترمارک به ویدیو و تصاویر است. به برنامه به دلیل استفاده از هوش منصوعی و ابزارهای مختلف به شما این امکان را می دهد تا حتی واترمارک های متحرک را به راحتی حذف کنید.

برای استفاده از این برنامه تنها کافیست وارد گوگل پلی شوید و برنامه Video Eraser را دانلود کنید.

بعد از نصب وارد آن شوید و فایل ویدیو یا تصویر خود را انتخاب کنید.

سپس برنامه به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام کاری با استفاده از هوش مصنوعی به حذف لوگو یا متن از روی ویدیو می پردازد و شما می توانید خیلی ساده فایل خروجی را دریافت کنید.

آموزش دانلود ویدیو های کوتاه یوتیوب (Shorts)

حذف واترمارک از روی video با استفاده از کامپیوتر

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید علاوه بر وبسایت های آنلاین می توانید از برنامه های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز استفاده کنید. در واقع دست شما خیلی باز تر است و شما می توانید علاوه بر برنامه های ساده از ابزارهای حرفه ای ویرایش ویدیو نیز برای اینکار استفاده کنید.

media.io

کمی بالاتر به شما وبسایت media.io را برای حذف واترمارک از روی ویدیو معرفی کردم اما خوشبختانه این وبسایت دارای نسخه مخصوص ویندوز نیز می باشد که می توانید با دانلود کردن آن خیلی ساده واترمارک های فایل های ویدیو خود را حذف کنید.

برای اینکار تنها کافیست وارد آدرس www.media.io/video-watermark-remover.html شوید. سپس بر روی گزینه free download for pc کلیک کنید.

بعد از دانلود برنامه و نصب آن تنها کافیست تا فایل خود را انتخاب کنید. سپس ناحیه واترمارک خود را مشخص کنید و ویدیو بدون لوگو و متن خود را دریافت کنید.

البته می توانید از برنامه هایی نظیر filmora نیز برای اینکار استفاده کنید زیرا بسیار ساده هستند و نیاز به سیستم آنچنان قوی ندارند.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خرید ممبر واقعی ارزان تلگرام و فالوور فیک اینستاگرام به آموزش حذف لوگو و واترمارک از روی ویدیو پرداختم تا بتوانیم خیلی ساده هر واترمارکی از جمله لوگو و متن را از روی ویدیو های خود در هر دیوایسی حذف کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.