خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » بهترین زمان برای توییت کردن چه زمانی است؟ | چه زمانی توییت کنیم؟

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که یکی از توییت های شما با اینکه تفاوت خیلی خاصی با بقیه توییت های شما نمی کند در ساعت های اول بازدید و لایک بسیار زیادی دریافت کرده باشد شاید فکر کنید که این قطعا اتفاقی است اما اینکه شما چه ساعتی توییت می کنید و یا بهتر بگویم اینکه توییت شما چه زمانی منتشر می شود می تواند تاثیر زیادی بر روی نتیجه توییت شما به خصوص در ساعات ابتدایی داشته باشد. به خصوص زمانی که فالوور های زیادی دارید و می خواهید از فالوور های خود بازدید اولیه یا همان تعامل اولیه خوبی را دریافت کنید. در ادامه این مطلب به صورت کامل به پاسخ پرسش بهترین زمان برای توییت کردن چه زمانی است می پردازم.

بسیاری از افرادی که در توییتر فعالیت می کنند معمولا هر زمانی که می توانند توییت می گذارند و همین موضوع می تواند در نتیجه توییت های آنها تاثیر زیادی بگذارد. به عنوان مثال ممکن است یک توییت بسیار جالب شما آنچنان مورد توجه فالوورهایتان به خصوص در ساعات اولیه قرار نگیرد که یکی از دلایل آن انتخاب کردن زمان بد برای توییت کردن است. در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتیوب و توییتر زمان هایی وجود دارد که به آن زمان طلایی گفته می شود و اگر محتوای شما در این زمان ها منتشر شود قطعا بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

بهترین زمان برای توییت کردن

اهمیت پیدا کردن بهترین زمان برای توییت کردن در چیست؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهم شاید برایتان سوال باشد که اصلا پیدا کردن بهترین زمان چه فایده ای برای ما دارد؟ پاسخ خیلی سادست وقتی شما پست خود را در ساعاتی منتشر کنید که بیشتر مورد توجه کاربران و فالوورهایتان قرار بگیرد قطعا نرخ تعامل بالایی به خصوص در ساعات اول بدست میاورد که این موضوع برای الگوریتم های شبکه های اجتماعی بسیار مهم است و بر اساس آن توییت شما را بیشتر به افراد مختلف نشان می دهند.

آموزش تغییر آیدی توییتر (نام کاربری) مرحله به مرحله

بهترین زمان برای توییت کردن چه زمانی است؟

اما خب برگردیم به پاسخ پرسش اصلی یعنی بهترین زمان برای فعالیت در توییتر چه زمانی است؟ این ساعت متناسب با نوع کسب و کار شما، مخاطبین شما و حتی استراتژی شما برای حضور در شبکه های اجتماعی می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال اگر مخاطبین شما بیشتر افراد 14 تا 17 سال باشند قطعا توییت کردن در در صبح کار بسیار اشتباهی است به این دلیل که اکثر آن در مدرسه حضور دارند یا خواب هستند و احتمال اینکه توییت شما آنچنان مورد توجه قرار نگیرد بسیار زیادی است.

یا اگر مخاطبین شما بیشتر افراد 23 تا 30 سال باشند قطعا سرکار می روند و گذاشتن پست در ساعات کاری شاید چندان گزینه خوبی نباشد.

اما همه چیز به این سادگی ها نیست بسیاری از اوقات آن چیزی که شما فکر می کنید چندان درست نیست و با ساعت فعالیت مخاطبین شما متفاوت است. بهترین کار تست کردن است. بهتر است در طول بازه 1 تا 3 هفته در ساعات مختلف در بازده های متفاوت توییت کنید و در آخر با توجه به نتیجه آنها یک جمع بندی کنید. اما این کار حتما باید در عرض چند هفته انجام شود تا نتیجه ای که بدست می آورد بسیار دقیق تر باشد.

چگونه دایرکت توییتر را غیرفعال کنم؟ 3 روش برای بستن DM

چه زمانی توییت بگذارم

چه زمانی توییت بگذارم بهتر است؟

قطعا تا اینکه فهمیدید که با کمی فکر کردن و تست کردن می توان بهترین زمان را پیدا کرد اما به صورت کلی بازه زمانی 2 تا 4 بعد از ظهر و 9 تا 12 شب بهترین زمان هایی هستند که شما می توانید توییت بگذارید چون اکثر افراد در این تایم ها کار مهمی ندارند و از گوشی خود زیاد استفاده می کنند پس احتمال اینکه به توییتر را باز کنند و توییت شما را مشاهده کنند بیشتر است.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید بازدید تلگرام و ممبر واقعی گروه و کانال به پاسخ سوال بهترین زمان برای توییت کردن چه زمانی است پرداختم تا توییت های خود را در ساعات بهترین منتشر کنید و با اینکار نرخ تعامل بهتری کسب کنید و سریع تر در این شبکه اجتماعی رشد کنید.