خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » کوتوییت چیست؟ چگونه CoTweet بگذاریم؟

امروزه همه ما از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده می کنیم و هر کدام از آنها محیط و اصطلاحات مخصوص به خود را دارند. وقتی برای اولین بار توییتر می شوید ممکن است با کلمات و اصطلاحات مختلفی رو به رو شوید که ندانستن معنی آنها فعالیت در محیط آن را برایتان سخت می کند. در این مطلب قصد دارم تا به یکی از این اصطلاحات یعنی کوتوییت بپردازم. بنابراین اگر شماهم نمی دانید کوتوییت چست و دوست دارید بیشتر درباره آن بدانید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

cotweet توییتر

کوتوییت چیست؟

کوتوییت یکی از قابلیت های جالب توییتر به حساب می آید که در آن یک توییت مشترک دو نویسنده دارد و عکس پروفایل و نام کاربری دو نویسنده برای آن نمایش داده می شود. در واقع وقتی دو نویسنده یک توییت را به صورت مشترک نوشته باشند می توانند از این قابلیت استفاده کنند تا اسم هر دوی آنها به عنوان نویسنده توییت درج شود.

کوتوییت چگونه کار می کند؟

اگر دو حساب کاربری باهم بخواهند یک توییت را بگذارند در ابتدا باید یکی از نویسنده ها کوتوییت را ایجاد کند و درخواست همکاری کوتوییت را ارسال کند. بعد از اینکه شخص دوم درخواست را قبول کرد کوتوییت در صفحه کاربری هر دو نویسنده نمایش داده می شود و هر دوی انها به عنوان صاحب آن توییت شناخته می شوند.

چگونه کوتوییت بگذاریم؟

برای اینکاه بتوانید یک کوتوییت بگذارید ابتدا مثل حالت عادی توییت خود را بنویسید و تنظیمات آن را آماده کنید سپس بر روی علامت CoTweet کلیک کنید و سپس نویسنده دوم را از لیست دنبال کننده های خود انتخاب کنید. با اینکار دعوت نامه برای شخص دوم ارسال می شود و آن شخص می تواند دعوت نامه شما را قبول یا رد کند.

آموزش افزایش فالوور در توییتر خیلی ساده و راحت (6 روش مختلف)

گذاشتن کوتوییت در توییتر

چرا امکان کوتوییت کردن برای من وجود ندارد؟

این قابلیت در حال حاضر به صورت تستی و آزمایشی اجرا شده و تنها در برخی مناطق محدود و حساب های کاربری مشخص در دسترس است. بهتر است برای اینکه متوجه شوید این قابلیت برای شما آزاد شده یا نه حتما برنامه خود را آپدیت کنید تا در صورتی که این ویژگی به صورت عموم در دسترس همه قرار گرفت بتوانید از آن استفاده کنید.

بعد از ارسال دعوت نامه کوتوییت چه می شود؟

وقتی که شما یک کوتوییت ایجاد و نویسنده دوم را انتخاب کردید دعوت نامه برای آن ارسال می شود. حالا باید منتظر بمانید که آیا شخص دوم دعوت نامه را قبول می کند یا نه؟ اگر قبول کند کوتوییت به صورت مشترک در صفحه هر دو نویسنده نمایش داده می شود و نام هر دو حساب کاربری به عنوان صاحب توییت نمایش داده می شود. اما اگر شخص مدنظر دعوت نامه را رد کند کوتوییت شما حذف می شود و دیگر پست نمی شود.

دعوت نامه کوتوییت کجا ارسال می شود؟

به طور معمول دعوت نامه کوتوییت برای شخص دوم در قالب یک پیام DM ارسال می شود و شخص می تواند آن را قبول یا رد کند.

چه کسانی را می توانم به عنوان نویسنده دوم توییت انتخاب کنم؟

شما می توانید دعوت نامه کوتوییت را برای تمام افرادی که شما را می کنند و حساب کاربری آنها عمومی است ارسال کنید.

ریتوییت چیست؟ آموزش نحوه ریتوییت در توییتر (ریتوییت ساده و پیشرفته)

با cotweet چه کارهایی را می توانید انجام دهید؟ چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید؟

شما می توانید از گیفت، نظرسنجی، عکس، لینک، ویدیو و… در کوتوییت خود استفاده کنید.

اگر شما شخصی باشید که دعوت نامه را ارسال کردید می توانید آن کوتوییت را در صفحه کاربری خود پین کنید اما اگر شخصی باشید که دعوت نامه را دریافت کرده باشید امکان انجام این کار را ندارید.

شما نمی توانید کوتوییت را در گروه های محدود توییتر مانند انجمن های توییتر، Twitter Circle و سوپر فالوور به اشتراک بگذارید.

شما نمی توانید کوتوییت خود را promote کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور تردز و خرید لایک واقعی تردز سعی کردم تا شما با بیشتر با قابلیت جدید توییتر یعنی کوتوییت آشنا کنم تا اگر خواستید از آن استفاده کنید یا جایی نام آن را شنیدید کاملا با آن آشنا باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.