خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » ریتوییت چیست؟ آموزش نحوه ریتوییت در توییتر (ریتوییت ساده و پیشرفته)

اگر به دنیای شبکه های اجتماعی و موضوعات سیاسی، خبری و اجتماعی علاقه مند باشید قطعا شبکه اجتماعی توییتر را می شناسید. این شبکه اجتماعی مدت هاست که با ارائه یک سبک جدید علاقه مندان خاص خود را دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی شناخته می شود. یکی از ویژگی های این شبکه اجتماعی ریتوییت کردن است که شاید افرادی که تازه با توییتر آشنا شدند چندان آشنایی با این امکان نداشته باشند. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش نحوه ریتوییت در توییتر بپردازم بنابراین اگر شماهم جز علاقه مندان به توییتر هستید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

آموزش نحوه ریتوییت در توییتر

ریتوییت چیست؟

قبل از اینکه به نحوه ریتوییت بپردازم باید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا ریتوییت چیست و چرا باید توییتی را ریتوییت کنیم؟ ریتوییت در لغت به معنای بازنشر است یعنی شما محتوای فرد دیگر را دوباره منتشر کنید. با ریتوییت کردن شما یک توییت را می توانید در صفحه خود با فالوور های خود به اشتراک بگذارید.

فرض کنید در توییتر گشت می زنید و یک توییتی را مشاهده کردید و دوست دارید دربار‌ه‌ی آن با فالوور ها خود صحبت کنید یا آن را به اشتراک بگذارید. در اینجا به جای اینکه شما آن توییت را کپی کنید و با کلی دردسر آن را به فالوور های خود نشان دهید خیلی راحت آن را ریتوییت می کنید که آن توییت با مشخصات نویسنده آن در توییت شما درج می شود و به راحتی می توانید آن را در صفحه خود منتشر کنید

دیسکورد چیست؟ چه کاربردی دارد؟ آموزش نصب و کارکردن با دیسکورد

انواع ریتوییت:

اگر بخواهید یک توییت را ریتوییت کنید ابتدا باید انواع ریتوییت و ویژگی های هر کدام را بدانید. به صورت کلی دو نوع ریتوییت در توییتر داریم که در ادامه به آنها می پردازم:

Retweet: این مدل در واقع ریتوییت ساده است و توییت مورد نظر به صورت کلی با همان شکل و…. در صفحه شما ظاهر می شود. در واقع در این نوع شما عملا توییت فرد را دوباره در صفحه خود منتشر کردید.

Quote tweet: این مدل که قبلا با نام retweet with comment هم شناخته می شد به شما این امکان را می دهد که در کنار ریتوییت کردن فرد مقابل بتوانید محتوای مدنظر خودتان را به آن اضافه کنید. در واقع شما می توانید همراه با توییت فرد مقابل متن، عکس و…. مدنظر خود را با آن منتشر کنید و به نوعی درباره‌ی آن توییت صحبت کنید.

اگر به فضای کسب و کار های آنلاین علاقه دارید. قطعا تلگرام و اینستاگرام دو شبکه اجتماعی هستند که باید برای پیشرفت و بازاریابی به آنها توجه کنید. در وبلاگ زرممبر آموزش های مختلفی درباره اینستاگرام و یوتیوب و تلگرام منتشر شده است و همچنین می توانید از خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام  و افزایش فالوور فیک اینستاگرام زر ممبر نیز استفاده کنید.

نحوه ریتوییت کردن در توییتر

حالا که با ریتوییت و انواع ریتوییت آشنا شدید قصد دارم تا به نحوه ریتوییت کردن بپردازم. برای اینکه بتوانید یک توییت را ریتوییت کنید تنها کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا توییت مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه دو پیکان مربع شکل در بین لایک و کامنت کلیک کنید. بعد از اینکار دو گزینه برای شما نمایش داده می شود.

Retweet: با کلیک بر روی این گزینه توییت مدنظر در صفحه شما ریتوییت می شود و عملا شما آن را با فالوور های خود به اشتراک گذاشتید. اما اگر می خواهید درباره‌ی آن توییت صحبت کنید باید گزینه پایین را انتخاب کنید.

Quote tweet: با انتخاب این گزینه شما به صفحه ای جدید منتقل می شوید که انگار قصد دارید تا یک توییت بنویسید. در واقع توییت مدنظر در پایین متن، عکس و…. شما نمایش داده می شود و با این گزینه خیلی راحت می توانید درباره‌ی آن توییت صحبت کنید. بعد از اینکه متن و عکس و…. خود را وارد کردید بر روی گزینه retweet کلیک کنید.

ریتوییت چه کاربردی دارد؟ اگر بتوانید کاری کنید که افراد توییت شما را ریتوییت کنند خیلی راحت توییت شما بسیار زیاد دیده می شود و می تواند فالوور های زیادی بدست بیاورید و عملا معروف شوید. ریتوییت شدن توییت شما به رشد و دیده شدن شما در توییتر خیلی بیشتر کمک می کند.

آموزش حذف ریتوییت:

حالا که نحوه ریتوییت در توییتر را یاد گرفتید بد نیست تا حذف کردن توییت را هم یادبگیرید. برای حذف ریتوییت خیلی ساده باید به صفحه پروفایل خود در توییتر بروید و توییتی که ریتوییت کردید را پیدا کنید. در اینجا خیلی راحت بر روی آیکون ریتوییت که به رنگ سبز درآمده است کلیک کنید و بر روی گزینه undo retweet کلیک کنید. به همین راحتی ریتوییت شما پاک می شود.

توییچ چیست؟ چگونه در آن حساب باز کنیم؟ آموزش کار با توییچ

آیا می توان ریتوییت را ریتوییت کرد؟

بله. شاید این موضوع عجیب باشد اما افراد می توانند ریتوییت افراد دیگر را دوباره ریتوییت کنند.

Quote در توییتر چیست؟

کوت در واقع یک نوع پیشرفته از ریتوییت است که در آن شما امکان بیشتری برای کامل کردن آن توییت یا صحبت درباره‌ی آن توییت دارید.

در این مطلب به آموزش نحوه ریتوییت در توییتر و هر آنچه که نیاز بود درباره‌ی آن بدانید پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان جالب بوده باشد. به نظر شما ویژگی ریتوییت می تواند برای شبکه های اجتماعی دیگر هم جالب باشد؟