خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی کدامند؟ معرفی کانال هایی که بیشترین ممبر را دارند!

از زمان پیدایش تلگرام محبوبیت این پیام رسان در کال دنیا رو به افزایش بود اما محبوبیت این پیام رسان در ایران به شدت بالا گرفت و افراد زیادی به آن جذب شدند تا تاجایی که می توان تلگرام را یکی از اصلی ترین و محبوب ترین برنامه های گوشی هر فردی دانست. یکی از قابلیت های جذاب تلگرام کانال های آن هستند که هر کدام آنها حکم یک وبسایت را دارند و دنیایی از محتوا و عکس و ویدیو است. شاید برای شماهم مانند من خیلی جذاب باشد که بدانید محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی کدام ها هستند. در این مطلب دقیقا قصد دارم به همین موضوع بپردازم و محبوب ترین کانال ها را به شما معرفی کنم. تا انتها با من همراه باشید.

محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی

محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی

در ادامه قصد دارم تا به معرفی محبوب ترین کانال های تلگرام بپردازم. فقط این موضوع را در نظر داشته باشید که تلگرام فضایی به شدت پویا است و ممکن است هر لحظه یکی از کانال ها از لیست خارج شود و کانال دیگری به دنبال کنندگان میلیونی دست پیدا کند.

کانال رسمی موبوگرام

کانال رسمی هانیستا توسعه دهنده اصلی موبوگرام را می توان یکی از محبوب تری و مشهور ترین کانال ها در تلگرام به حساب آورد. این کانال تا همین چند وقت گذشته بیش از 3 میلیون کاربر داشت اما متاسفانه به علت از کار افتادن موبوگرام و مشکلاتی که برای آن پیش آمد تعداد ممبر های این کانال به کمتر از 2 میلیون رسیده است. اما با این افت همچنان این کانال جز یکی از محبوب ترین کانال ها به حساب می آید و بودن آن در این لیست اصلا عجیب نیست.

گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟ هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید!

آخرین اخبار

اخبار همیشه یکی از محبوب ترین موضوعات در تمام رسانه های بودند و طبیعی است که یک کانال اخبار حداقل در لیست محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی قرار بگیرید. این کانال در حال حاضر نزدیک به 2.5 میلیون ممبر دارد و یکی از محبوب ترین و مشهور ترین کانال های خبر در تلگرام به حساب می آید.

کانال های زیادی در دسته اخبار فعالیت کردند اما بروز بودن و پوشش سریع اخبار دو عاملی بود که باعث شد تا این کانال به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

Aparat_Tv

شاید با خواندن نام این کانال فکر کنید که این کانال مربوط به شبکه اشتراک ویدیو اپارات در ایران می باشد اما کاملا در اشتباه هستید و این دو هیچ ربطی به هم ندارند و کاملا مجزا هستند. این کانال بیشتر به فعالیت به صورت تصویری و ویدیو ای می پردازد و عمده حوزه فعالیت آن سرگرمی است. سبک محتوای جالب و جذاب و تداوم در کار باعث شده تا تعداد ممبر های این کانال به بیش از یک و نیم میلیون نفر برسد که واقعا عدد شگفت انگیزی است.

گیلین گیلین

مگر می شود با یکی از محبوب ترین و پرجمعیت ترین کانال های حوزه فان و سرگرمی در تلگرام آشنایی نداشته باشید. این کانال در موضوعات مختلفی اقدام به تولید محتوا می کند اما عهده محتوای سرگرمی و فان و تفریح است. به همین علت بسیاری توانسته رشد خوبی داشته باشد و در بین عده زیاد محبوب شود. این کانال تا چندی پیش در حال نزدیک شدن به 2 میلوین ممبر بود اما حالا تنها بیش از 1.2 میلیون ممبر دارد و متاسفانه کاهش ممبر بسیار زیادی داشته است. اما با همین افت ناگهانی و بسیار بد هم این کانال در لیست پر مخاطب ترین کانال های تلگرام قرار میگیرد.

اگر شماهم می خواهید یک کانال معروف و محبوب داشته باشید می توانید در این امر از خدمات خرید ممبر فیک تلگرام، خرید ممبر واقعی تلگرام  و خرید بازدید فیک تلگرام استفاده کنید.

Gizmiztel

این کانال هم دقیاق مانند کانال بالا به فعالیت در حوزه سرگرمی مشغول است و به علت تداوم در کار خود و تولید محتوا توانست به تعداد ممبر بسیاری زیادی دست پیدا کند. این کانال به علت ارائه محتوایی سرگرم کننده بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین کانال های تلگرامی به حساب می آید. این چنل در گذشته در حال نزدیک شدن به 1.5 میلیون ممبر بود اما حالا تنها 1 میلیون ممبر دارد.

Parsinehnews

کانال های حوزه خبر تمامی ندارند و هر کدام آنها جز محبوب ترین و مشهور ترین کانال ها به حساب می آیند. کانال خبر پارسینه هم دقیقا در همین دسته قرار دارد و از طریق تولید محتوای اخباری توانست به محبوبیت زیادی برسد و در حال حاضر بیش از 1 میلیون ممبر دارد. این کانال بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه اخبار سیاسی می گذارد و نسبت به اکثر اتفاقات در ایران واکنش نشان می دهد. این کانال با سرعت و تداوم مناسب در تولید محتوا به یکی از محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی تبدیل شد.

کلاب هاوس چیست؟ معرفی و آموزش شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس

NiazCom

به عنوان آخرین کانال در لیست تصمیم گرفتن تا کانال ترفند را معرفی کنم. این کانال در گذشته در حال نزدیک شدن به 2 میلیون ممبر بود اما حالا تعداد ممبر های آن به زیر 1 میلیون کاهش پیدا کرده است. اما همچنان به علت محتوای جالب این چنل محبوبیت آن بسیار زیاد است و لیاقت حضور در این لیست را دارد.

کانال های بسیار زیادی بودند که لیاقت حضور در این لیست را داشتند اما متاسفانه بسیاری از این کانال ها با افت شدید ممبر رو به رو شدند و ممبر های خود را از دست دادند. اینها محبوب ترین کانال های تلگرام فارسی به حساب می آیند. شما دیگر چه کانالی را می شناسید؟