خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه به متن های طولانی پیوست اضافه کنیم؟ ایجاد پیوست در تلگرام خیلی ساده!

تلگرام این روزها یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین ایرانیا به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. این میزان محوبیت در ایران و جهان به خاطر امکانات و پیشرفت های این پیام رسان است. اما یکی از محدودیت هایی که تلگرام دارد این است که شما نمی توانید به متن های خود پیوست اضافه کنید و هیچ روش رسمی و درست و حسابی برای این کار وجود ندارد. اما این به این معنی نیست که هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. در این مطلب قصد دارم تا به نحوه ایجاد پیوست در تلگرام و هر آنچه که لازم است درباره‌ی آن بدانید بپردازم.

اگر صاحب یک کانال یا گروه باشید قطعا زیاد با این مشکل رو به رو می شوید که می خواهید یک ویدیو یا عکس را به متنی پیوست کنید اما راهی برای این کار وجود ندارد. تاکنون راه رسمی و درست و حسابی برای این موضوع ایجاد نشده اما خوشبختانه ترفند هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای این کار استفاده کنید.

ایجاد پیوست در تلگرام

نحوه ایجاد پیوست در تلگرام

برای ایجاد پیوست در تلگرام راحت ترین کار استفاده از ربات های مربوط به این کار است. یکی از این ربات ها پیوست است که خوشبختانه هم قابلیت های بسیار زیادی دارد و هم زبان آن فارسی است و می توانید بدون هیچ سختی از آن استفاده کنید.

قطعا اگر صاحب یک کانال یا گروه تلگرامی باشید ربات پیوست از آن دسته ربات هایی است که زیاد به آن سر می زنید. برای ایجاد پیوست تنها نیاز است ابتدا وارد ربات پیوست شوید.

برای پیدا کردن این ربات می توانید عبارت پیوست را جستجو کنید تا اینکه آیدی آن را تایپ کنید. آیدی ربات پیوست @PivastBot می باشد که با تایپ کردن آن می توانید وارد این ربات شوید.( البته ممکن است بعد ها این آیدی تغییر کند که به احتمال بالا آدرس ربات جدید حتما ذکر می شود)

چگونه استیکر خودمان را بسازیم؟ آموزش ساخت استیکر خودتان

بعد از اینکه وارد این ربات شدید باید آن را استارت کنید. برای استارت کردن احتمالا ربات به شما پیغام می دهد تا در کانالی که به شما معرفی می کند عضو شوید. بعد از عضو شدن باید بر روی دکمه شروع شروع مجدد کلیک کنید. حالا ربات برای شما کار می کند و می توانید از آن استفاده کنید.

ربات از شما می خواهد تا ابتدا متن موردنظر خود را وارید کنید. خوشبختانه ربات به شما این امکان را می دهد تا بر روی متن های بسیار طولانی نیز پیوست در تلگرام ایجاد کنید. بعد از وارد کردن متن آن را برای ربات بفرستید.

سپس ربات از شما می خواهد تا فایل پیوست خود را برای ربات ارسال کنید. بعد از آن به مرحله سوم می روید که می توانید دکمه های شیشه ای لینک دارد برای پست خود ایجاد کنید. اگر در هر کدام از مراحل نیازی به انجام آن نداشتید یا می خواستید از آن رد شوید می توانید عدد 0 را برای ربات ارسال کنید.

بعد از اینکه دکمه های شیشه ای خود را ایجاد کردید ربات از شما می پرسد که آیا قصد دارید پست خود را خود ربات دریافت کنید یا ربات مستقیم به کانال شما آن را بفرستد. اگر می خواهید پست در ربات ارسال شود و بعدا از جایی که خواستید فوروارد کنید عدد 0 را ارسال کنید. اما اگر می خواهید پست را به کانال خود ارسال کنید بهتر است از گزینه ای که ربات در اختیار شما قرار داده است برای ارسال پست به کانال خود استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است آیدی کانال خود را ارسال کنید.

توجه: برای ارسال پیوست مستقیم به کانال خود باید حتما هم خودتان و هم ربات در آن کانال مدیر باشند تا این اقدام صورت بگیرید. بنابراین قبل از هرچیزی ربات را به چنل خود اضافه کنید و آن را مدیر کنید.

قابلیت های جالب ربات پیوست:

ربات پیوست علاقه بر ایجاد پیوست در تلگرام ویژگی های خوبی نیز دارد که باعث شده است تا جز بهترین ها قرار بگیرید. شما با این ربات توانایی دارید تا به متنی با 4 هزار کاراکتر پیوست اضافه کنید. همچنین پیوست شما می تواند 2 گیگابایت باشد. به علاوه همه اینها خود ربات به شما قابلیت ایجاد دکمه شیشه ای و ارسال پست به کانال را می دهد.

چگونه روی متن بنویسیم؟ بهترین روش نوشتن روی عکس در موبایل و کامپیوتر

چرا عکس ارسال کنم و به متن اضافه کنم؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا یک عکس یا ویدیو ارسال نکنم و به آن کپشن اضافه نکنم؟  در این روش شما در متن ارسال محدودیت بسیار زیادی دارید و تنها می توانید یک کپشن کوتاه به ویدیو یا تصویر خود اضافه کنید. اما با استفاده از ربات پیوست می توانید به پست های طولانی پیوست اضافه کنید.

در این مطلب به شما ربات پیوست برای ایجاد پیوست در تلگرام را معرفی کردم که می تواند یک دستیار خود برای هر مدیر و صاحب کانال باشد.